Pis ma nową gwiazdę

Data: 2011-05-10 08:40:56
Autor: OlO
Pis ma nową gwiazdę
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=1HMFJET-sho

wystarczy walnac pilkarza w twarz zeby zablysnac u tych faszystow

Data: 2011-05-10 09:42:14
Autor: yamma
Pis ma nową gwiazdę
OlO wrote:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=1HMFJET-sho

wystarczy walnac pilkarza w twarz zeby zablysnac u tych faszystow

To jest w ogóle dziwny gość. Ja go osobiście nie znam ale rozmawiałem z ludźmi, którzy go znają i oni twierdzą, że prywatnie to jest w porządku facet. Natomiast jak przekroczy bramy stadionu to mu zaczyna nieźle odwalać. Ja mam na ten temat własną teorię: stadionowy zapiewajło, to jest pewien rodzaj władzy a niektórych po prostu nie powinno się dopuszczać do jakiejkolwiek władzy.
A co do tematu: czy kogoś to jeszcze dziwi po tym co oni wyprawiają po katastrofie w Smoleńsku?
yamma

Data: 2011-05-10 10:59:24
Autor: AJK
Pis ma nową gwiazdę
10-05-2011, 09:42, yamma napisał:

[...]

Nie wystarczy wam, że od pewnego czasu pręgierz się zamienił w
polityczny ściek? Tutaj też musicie chlustać polityką? Jest taka
odpowiednia grupa, nazywa się pl.soc.polityka, siedzi tam sobie stado
politycznych sodomitów i jara tego typu rozważaniami.
O, tędy: -- -- -- -- -- -|
                    |                     |-- -- -- -- -- -- ->

Dziękuję za uwagę. I rozwagę. --
AJK

Data: 2011-05-10 12:55:14
Autor: Fedor
Pis ma nową gwiazdę
W dniu 2011-05-10 08:40, OlO pisze:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=1HMFJET-sho

wystarczy walnac pilkarza w twarz zeby zablysnac u tych faszystow

Jaki PiS, czlowieku. Idz sie ogarnij. Przeciw premierowi nie oznacza 'za PiSem'.

Poza tym moge sie zalozyc, ze PiS bylby w stanie tak samo 'walczyc' jak teraz to robi PO. Obie partie siebie warte.

Data: 2011-05-10 15:27:06
Autor: maciej
Pis ma nową gwiazdę
Fedor napisał:

Poza tym moge sie zalozyc, ze PiS bylby w stanie tak samo 'walczyc' jak teraz to robi PO. Obie partie siebie warte.

Też nie rozumiem jak można tego nie rozumieć.
Gdyby dzisiaj rząd tworzył PiS, a PO byłaby opozycją, to:
a) PiS zamknąłby stadiony
b) PO by kwiczała w mediach jak tak można

Podzielili za pomocą socjotechniki społeczeństwo na pół mniej więcej, za pomocą sondaży wmówiono owcom do strzyżenia, że na innych nie ma sensu głosować i się teraz za nasze podatki bawią, temu damy na cmentarzu, tego przekupimy w hotelu, temu oddamy autostrady zbudowane za peiniadze podatników, temu pozwolimy budżet przekręcić na paliwie bez akcyzy, a temu zwrócimy VAT.

Jak długo istnieje bogate koryto (a przecież ciągle zwiększając podatki koryto coraz fajniejsze) tak długo to będzie tak wyglądać.

Tylko bezmyślne owce ciągle dają się prowadzić politykom i mediom i wierzą, że mają na cokolwiek wpływ.
Nieźle weszło wczoraj to opisało: http://www.weszlo.com/news/6831

Data: 2011-05-10 23:09:55
Autor: grzeda
Pis ma nową gwiazdę
W dniu 2011-05-10 08:40, OlO pisze:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=1HMFJET-sho

ROTFL. Jak Staruch, ktory stoi na czele grupy zarzucajacej Wyborczej stronniczosc i brak rzetelnosci wystepowac w takim gownie? I jeszcze wygadany Pan z wasem.

pozdr
PG

Data: 2011-05-11 00:59:47
Autor: ..Aldi..Romek..
Pis ma nową gwiazdę
?"...mnie nigdy włos z głowy nie spadł..."
pewnie, ze jemu nie spadł - sam leje innych po pyskach, a za nim stoi kupa innych oprychów!

Rzeczywiście, "ociupinkę" stronniczy ten program :)))
Żałuję, że zaryzykowałem i obejrzałem parę minut

Pis ma nową gwiazdę