Pis ma obecnie jeden cel!

Data: 2010-04-26 08:41:06
Autor: karwanjestkretynem
Pis ma obecnie jeden cel!
Tym celem jest za wszelką cenę wmówienie społeczeństwu, że Lech Kaczyński nie przyczynił się do smoleńskiej katastrofy. Każde kłamstwo dla tej katobolszewickiej organizacji jest dobre, by IMHO ewidentną winę Lecha Kaczyńskiego za własne samobójstwo i spowodowanie śmierci 95 pozostałych osób, zrzucic na kogoś innego.
Nie mam wątpliwośi, że siłą przewodnią osiągnięcia tego celu jest Jarosław Kaczyński, człowiek pozbawiony ludzkich uczuc i notoryczny kłamca.

Przemysław Warzywny

--

" To są przesłanki, dla których nie możemy lecieć do Tbilisi". I wtedy zaczęła się sprawa, "że będzie taka rozpierducha na skalę międzynarodową", jak wróci pan prezydent, jeżeli nie wydam takiego polecenia."

Data: 2010-04-26 00:38:27
Autor: Antenka
Pis ma obecnie jeden cel!
On 26 Kwi, 09:24, precz z PO <precz-z-e...@onet.pl> wrote:
karwanjestkretynem wrote:
> Tym celem jest za wszelką cenę wmówienie społeczeństwu, że Lech Kaczyński
> nie przyczynił się do smoleńskiej katastrofy.

Pewnie, Lech Kaczyński rozkazał pilotom podchodzić do lądowania
kilka metrów nad ziemia i 40 metrów obok pasa startowego, to
Lech Kaczyński kazał Rosjanom kłamać o czterech próbach lądowania,
braku systemu TAWS, braku znajomości rosyjskiego przez pilotów,
dokładniej godzinie wypadku, to PiS a nie PO jest odpowiedzialne
za burdel po dowództwem Klicha, to PiS a nie Klich jest odpowiedzialny
za bezpieczeństwo urzędników państwowych w trakcie podróży poza granice
Polski i to PiS a nie Tusk obiecał dwa lata temu kupić nowe samoloty.
Inne grzechy i winy PiS opisane są na tej stronie:http://miniurl.pl/55864

 > Każde kłamstwo dla tej

> katobolszewickiej organizacji jest dobre, by IMHO ewidentną winę Lecha
> Kaczyńskiego za własne samobójstwo i spowodowanie śmierci 95 pozostałych
> osób, zrzucic na kogoś innego.

Jak na razie, to kłamstwa i brak logicznych wyjaśnień płyną wielkim
strumieniem ze wschodu przy aktywnym wsparciu PO i tej twojej gazetki
od komuszej propagandy. Od dwóch tygodni Polska czeka na wyjaśnienia
powodów tej katastrofy, a nie na kłamstwa i spekulacje oficerów
politycznych z Czerskiej. Zacznijcie może od faktów bo od tej waszej
komunistycznej agitki chce się rzygać.

"Jedno z najważniejszych pytań przy poszukiwaniu przyczyn katastrofy
brzmi: dlaczego samolot, znajdując się ok. 1,1 km od pasa startowego,
leciał tylko kilka metrów nad ziemią (potwierdzają to ścięte drzewa).

- Leciał tak, jakby tutaj właśnie spodziewał się pasa startowego - mówi,
stojąc przy ściętej skrzydłem samolotu brzozie, Aleksandr Koronczik,
inny pilot ze Smoleńska.

Dotąd nie udało się wyjaśnić, co spowodowało tak szybkie obniżenie lotu.
Lecąc prawidłowo, Tu-154 w odległości 1,1 km od pasa powinien znajdować
się na wysokości co najmniej 70 m, a optymalnie - ok. 120 m.

Czy przyczyną katastrofy mogło być niestandardowe rozmieszczenie
radiolatarni? Rosyjscy eksperci podkreślają, że jest to możliwe tylko
przy nagromadzeniu innych pomyłek.

- Pilot powinien przed lotem dostać te parametry od strony rosyjskiej, a
dane powinny być wprowadzone do urządzeń znajdujących się w samolocie -
zaznacza informator "Rz".

- Także obsługa naziemna, widząc, że samolot jest za nisko, powinna
natychmiast reagować i nakazać pilotowi wyrównanie wysokości. Według
oficjalnych informacji taka reakcja była, ale wolałbym usłyszeć to na
własne uszy z nagrań na czarnych skrzynkach - mówi rosyjski pilot. "

"Precz z PO"  masz absolutną rację. Banada PO razem z ruskimi łże w
żywe oczy i zaciera ślady. Precz z Klichem i pełowską szajką! Do
dymisji POpaprańcy!

Antenka

Data: 2010-04-26 14:53:24
Autor: cirrus
Pis ma obecnie jeden cel!
Użytkownik "precz z PO" <precz-z-euro@onet.pl> napisał w wiadomości news:hr3gva$hmq$1speranza.aioe.org...
Antenka pisze:
"Precz z PO"  masz absolutną rację. Banada PO razem z ruskimi łże w
żywe oczy i zaciera ślady. Precz z Klichem i pełowską szajką! Do
dymisji POpaprańcy!
Antenka
Oni mają lepszy plan, teraz będą nam wmawiać, że jesteśmy pozbawieni
inteligencji jaką Tusk obdarzył każdego członka PO i kilku gazetowych pismaków Michnika, to my a nie oni snujemy jakieś teorie spiskowe, zamiast wierzyć w zapewnienia Putina i Klicha, bo jak partia mówi, to znaczy, że mówi i wie, innych dowodów nie potrzeba. Aferę hazardową już nam wyjaśnili i poparli wszystko dowodami, teraz będzie to samo.

Żartujesz, tobie wmawiać brak inteligencji, której nigdy nie miałeś ćwoku?

--
stevep

Data: 2010-04-26 19:23:25
Autor: cirrus
Pis ma obecnie jeden cel!
Użytkownik "precz z PO" <precz-z-euro@onet.pl> napisał w wiadomości news:hr42o0$g20$1speranza.aioe.org...
cirrus wrote:
Żartujesz, tobie wmawiać brak inteligencji, której nigdy nie miałeś
ćwoku?
Znowu kretynie zaśmiecasz grupę swoim poszczekiwaniem ?
Do budy psie!

Spierdalaj na drzewo małpoludzie z epoki kamienia łupanego.

--
stevep

Data: 2010-04-26 03:07:46
Autor: INF
Pis ma obecnie jeden cel!
[...]

nie no już jest ostateczna wersja i nic nie da się zmienić, bo było na
żółtym i czerwonym pasku,
Prezydent z pomocą BOR wygonił pilotów z kokpitu i sam zasiadł za
sterami,

Bielan wątpił w tą wersję ale okrzyknięto go kłamcą,

Data: 2010-04-26 10:33:54
Autor: raff
Pis ma obecnie jeden cel!
karwanjestkretynem pisze:
[...]

Przestan pieprzyc, Kawecki, bo az sie niedobrze robi od tych bajek.

R.

Data: 2010-04-26 14:04:05
Autor: Tomy M.
Pis ma obecnie jeden cel!

Użytkownik "karwanjestkretynem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:hr3ci5$7s1$1inews.gazeta.pl...
[...]

  Taaa ... Czarne skrzynki (brzmi jak czarna teczka Tymińskiego :-)
zawierają PRAWDĘ ... tzw. TRZECIĄ PRAWDĘ.
Pokażcie mi świra który uwierzy że ruscy nie "podkręcili"
rzeczywistości w tych zapisach.

 Jak znam życie to ruskim udało się odtworzyć obraz VIDEO
na podstawie analizy odbić echa dźwięku w kabinie i wynika
z tej analizy BEZSPRZECZNIE że Lech Kaczyński OSOBIŚCIE
pilotował ten samolot.

Tomy M.

Pis ma obecnie jeden cel!