Pis ma obecnie jeden cel!

Data: 2010-04-26 14:04:05
Autor: Tomy M.
Pis ma obecnie jeden cel!

Użytkownik "karwanjestkretynem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:hr3ci5$7s1$1inews.gazeta.pl...
Tym celem jest za wszelką cenę wmówienie społeczeństwu, że Lech Kaczyński nie przyczynił się do smoleńskiej katastrofy. Każde kłamstwo dla tej katobolszewickiej organizacji jest dobre, by IMHO ewidentną winę Lecha Kaczyńskiego za własne samobójstwo i spowodowanie śmierci 95 pozostałych osób, zrzucic na kogoś innego.
Nie mam wątpliwośi, że siłą przewodnią osiągnięcia tego celu jest Jarosław Kaczyński, człowiek pozbawiony ludzkich uczuc i notoryczny kłamca.

  Taaa ... Czarne skrzynki (brzmi jak czarna teczka Tymińskiego :-)
zawierają PRAWDĘ ... tzw. TRZECIĄ PRAWDĘ.
Pokażcie mi świra który uwierzy że ruscy nie "podkręcili"
rzeczywistości w tych zapisach.

 Jak znam życie to ruskim udało się odtworzyć obraz VIDEO
na podstawie analizy odbić echa dźwięku w kabinie i wynika
z tej analizy BEZSPRZECZNIE że Lech Kaczyński OSOBIŚCIE
pilotował ten samolot.

Tomy M.

Pis ma obecnie jeden cel!