Pis ma porażki wyborcze wpisane w swój kod ele ktoralny.

Data: 2009-06-14 15:56:57
Autor: Pistacjusz
Pis ma porażki wyborcze wpisane w swój kod ele ktoralny.
Nie wiem co tam PIS ma ale wiem, ze Ty masz kota na punkcie PIS.
Może się zapisz? Będziesz mógł obcować z PISem częściej.

Data: 2009-06-15 07:25:38
Autor: PiSnawodefotomontaż
Pis ma porażki wyborcze wpisane w swój kod elektoralny.

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał

Nie wiem co tam PIS ma ale wiem, ze Ty masz kota na punkcie PIS.
Może się zapisz? Będziesz mógł obcować z PISem częściej.

Tak twierdzisz właśnie dlatego, że nie wiesz co "tam pis ma". Gdybyś ich trochę poobserwował, to zrozumiałbyś "mojego kota".

Przemek

--
Spektakularna porażka PiS

PO  44,43 proc. głosów,

PiS 27,4 proc.

Były poseł PiS Ludwi Dorn ocenił, że PiS odniosło trzecią porażkę z rzędu po wyborach
parlamentarnych i wyborach samorządowych.

Pis ma porażki wyborcze wpisane w swój kod ele ktoralny.