Pisać nie umie, mówić nie umie

Data: 2011-04-18 14:11:52
Autor: Hans Kloss
Pisać nie umie, mówić nie umie
http://www.gazetakrakowska.pl/stronaglowna/393673,lipnica-blad-jezykowy-prezydenta-komorowskiego-wideo,id,t.html
Co ten bęcwał potrafi w takim razie oprócz pilnowania żyrandola?
J-23

Data: 2011-04-18 23:21:33
Autor: PiS obiecal walute EUR w Polsce od 2009
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:a8d6a5c4-8a3a-47e5-bbeb-e62bd2d988aba26g2000vbo.googlegroups.com...
http://www.gazetakrakowska.pl/stronaglowna/393673,lipnica-blad-jezykowy-prezydenta-komorowskiego-wideo,id,t.html
Co ten bęcwał potrafi w takim razie oprócz pilnowania żyrandola?
-23

Polować na dzika potrafi
http://youtu.be/Q7ZW3F2bNjs

Data: 2011-04-18 23:24:58
Autor: pluton
Pisać nie umie, mówić nie umie

Co ten bęcwał potrafi w takim razie oprócz pilnowania żyrandola?
J-23

dymac pisiorstwo.

Nullification

Data: 2011-04-18 15:02:34
Autor: Hans Kloss
Pisać nie umie, mówić nie umie
On 18 Kwi, 23:24, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

dymac pisiorstwo.
 Przecież on wydymał głownie tych którzy na niego głosowali. No, może
z wyjątkiem tych którzy głosowali na niego z premedytacją po to żeby
prezydentem RP został kompletny matoł i ciul- ci mogą czuć się w pełni
usatysfakcjonowani.
J-23

Data: 2011-04-19 00:06:29
Autor: Lorn
W dniu 2011-04-19 00:02, Hans Kloss pisze:
On 18 Kwi, 23:24, "pluton"<zielonadu...@gazeta.pl>  wrote:

dymac pisiorstwo.
  Przecież on wydymał głownie tych którzy na niego głosowali.

Pozwól, że ci co na niego głosowali sami się wypowiedzą... Przestańcie sobie mordy zaplute wycierać całym narodem... Ani *cały* naród nie popiera wizji totalitaryzmu Jarusia, ani *cały* naród nie chce pomnika Lecha 'marnego prezydenta' Kaczyńskiego...

Data: 2011-04-18 22:09:44
Autor: obserwator
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):

> [...]

Pozwól, że ci co na niego głosowali sami się wypowiedzą... Przestańcie sobie mordy zaplute wycierać całym narodem... Ani *cały* naród nie popiera wizji totalitaryzmu Jarusia, ani *cały* naród nie chce pomnika Lecha 'marnego prezydenta' Kaczyńskiego...

ROTFL adwokat sie znalazl.

Data: 2011-04-18 21:28:49
Autor: obserwator
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

> Co ten bęcwał potrafi w takim razie oprócz pilnowania żyrandola?
J-23

dymac pisiorstwo.

Komoruski becwal nie jest z PiS-u. Rozpedziles sie. Wyhamuj,bo jeszcze glowe rozbijesz na zakretach:)

Data: 2011-04-18 23:38:40
Autor: pluton
> [...]
> J-23
>

> dymac pisiorstwo.

Komoruski becwal nie jest z PiS-u. Rozpedziles sie. Wyhamuj,bo jeszcze

A gdzie ja napisalem, ze jest z pisu ?
Klops zapytal, co on umie, wiec odpisalem, ze umie dymac pisiorstwo.

Nullification

Data: 2011-04-18 21:52:59
Autor: obserwator
Pisać nie umie, mówić nie umie
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
A gdzie ja napisalem, ze jest z pisu ?
Klops zapytal, co on umie, wiec odpisalem, ze umie dymac pisiorstwo.

ale on wlasnie pisowcow nie *dyma*, tylko dyma peowcow ktorzy go wybrali i
nadal becwala bronia. Masochisci chyba sa?;))

Data: 2011-04-19 00:06:00
Autor: pluton
> [...]

ale on wlasnie pisowcow nie *dyma*, tylko dyma peowcow ktorzy go wybrali i
nadal becwala bronia. Masochisci chyba sa?;))

Ale kogo z platfusow wydymal i w jaki sposob ?

Nullification

Data: 2011-04-18 22:07:29
Autor: obserwator
Pisać nie umie, mówić nie umie

> ale on wlasnie pisowcow nie *dyma*, tylko dyma peowcow ktorzy go wybrali i
> nadal becwala bronia. Masochisci chyba sa?;))

Ale kogo z platfusow wydymal i w jaki sposob ?

wszystkich platfusow, a szczegolnie tych wyksztalconych z duzych miast.

Ze wstydu mozna sie spalic, za takiego jelopa:))

Data: 2011-04-19 00:12:24
Autor: Lorn
W dniu 2011-04-19 00:07,  obserwator pisze:
[...]

Pytał antypolski komuchu w jaki sposób? Odpowiedz czy będziesz dalej robił z siebie jełopa?

Data: 2011-04-18 22:38:15
Autor: obnserwator
> [...]
>
> Ze wstydu mozna sie spalic, za takiego jelopa:))

Pytał antypolski komuchu w jaki sposób? Odpowiedz czy będziesz dalej robił z siebie jełopa?

Gdybym byl antypolski i komuch, to glosowalbym na Komoruskiego, PO lub na SLD.
albo PSL. Trzeba byc poteznym jelopem, aby do tej pory nie zauwazyc kim jest Komoruski i
jakiego typu sa partie ktore wymienilem.

Mozna czegos nie wiedziec, mozna sie mylic, ale to jest normalne. Upierac sie
jednak jak osiol wobec faktow i jeszcze obrzucac inwektywami tych  ktorzy nam
pokazuja i udawadniaja nasze bledy, to jest juz nienormalne.

Data: 2011-04-19 01:02:15
Autor: Lorn
W dniu 2011-04-19 00:38,  obnserwator pisze:
Gdybym byl antypolski i komuch

Jesteś antypolskim komuchem...

Data: 2011-04-19 08:25:16
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ioicn1$6dt$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ogólniki godne niedorozwoja.

--
stevep

Data: 2011-04-19 00:03:16
Autor: Lorn
W dniu 2011-04-18 23:28,  obserwator pisze:
[...]

Widzisz antypolski komuchu, jak byle bezdomny obraził waszego prezydenta to go prokuratora ścigała listem gończym, a taka szumowina jak ty siedzi sobie w USA i pierdoli co mu ślina na jęzor przyniesie... Tyczy się to również tych idiotów pokroju Hansa... Zwykłe chamstwo... Tfu!

Data: 2011-04-18 15:20:32
Autor: Hans Kloss
Pisać nie umie, mówić nie umie
On 19 Kwi, 00:03, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

Widzisz antypolski komuchu, jak byle bezdomny obrazi waszego prezydenta
to go prokuratora ciga a listem go czym,

Uważaj głupia platfonska cipo bo 2 x nie bede powtarzał:
- po pierwsze, sprawa bezdomnego została umorzona
- pod drugie bezdomny obrzucił Prezydenta RP stekiem plugawych i
bezsensownych wyzwisk
- po trzecie ja twierdząc że komoruski jest durniem, że nie umie pisać
po polsku ani po polsku mówić stwierdzam zwykłe FAKTY i przed każdym
(byle nie platfonskim) sądem jestem w stanie udowodnić to co
napisałem. Mało tego ze komoruski durniem jest, oprócz tego także
prostaczyną i prymitywnym chamem, a  każde z tych twierdzeń jest
również śmiesznie łatwe do udowodnienia.
J-23

Data: 2011-04-19 00:37:44
Autor: Lorn
W dniu 2011-04-19 00:20, Hans Kloss pisze:
[...]

Uważaj? To ty się przygłupie miarkuj...

- po pierwsze, sprawa bezdomnego została umorzona

Bo głupio było bezdomnego ukarać co? List gończy poszedł i smrodek za Lechem również...

- pod drugie bezdomny obrzucił Prezydenta RP stekiem plugawych i
bezsensownych wyzwisk

A ty durniu co wyczyniasz na psp? Tez jesteś bezdomnym by się nad tobą politować?

[...]

Żeby mi się nie chciało wyszukać twoich tekstów na temat Komorowskiego, rządu, Tuska... Pierdolisz gorzej niż ten bezdomny na maratonie alkoholowym..

Mało tego ze komoruski durniem jest, oprócz tego także
prostaczyną i prymitywnym chamem, a  każde z tych twierdzeń jest
również śmiesznie łatwe do udowodnienia.

Skoro on jest prostakiem, to gratuluję pod wpływem emocji i tragicznego wydarzenia położyć na Wawelu irasiada...

Data: 2011-04-18 15:40:25
Autor: Hans Kloss
Pisać nie umie, mówić nie umie
On 19 Kwi, 00:37, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
 [stek bredni]
Stul ryj tępa platfonska krowo bo stracę do ciebie cierpliwość i
napiszę ci coś nieuprzejmego
J-23

Data: 2011-04-19 00:42:34
Autor: Lorn
W dniu 2011-04-19 00:40, Hans Kloss pisze:
On 19 Kwi, 00:37, Lorn<ateag...@poczta.fm>  wrote:
  [stek bredni]
Stul ryj

Czyli brak argumentów pisowska sieroto... Czegóż można się po was innego spodziewać... Antypolski śmietnik nic więcej.

Data: 2011-04-18 15:44:53
Autor: Hans Kloss
Pisać nie umie, mówić nie umie
On 19 Kwi, 00:42, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

Czyli brak argument w
Argumenty miałaś post wyżej, ale zamiast dyskutować z nimi i przy ich
pomocy zaczęlas wypisywać inwektywy, głupia palikociaro. Wiec zostałaś
potraktowana jak głupia palikociara.
J-23

Data: 2011-04-19 00:53:14
Autor: Lorn
W dniu 2011-04-19 00:44, Hans Kloss pisze:
On 19 Kwi, 00:42, Lorn<ateag...@poczta.fm>  wrote:

Czyli brak argument w
Argumenty miałaś post wyżej

Na które nie odpowiedziałeś...

Data: 2011-04-18 22:45:11
Autor: obserwator
> [...]

Skoro on jest prostakiem, to gratuluję pod wpływem emocji i tragicznego wydarzenia położyć na Wawelu irasiada...

tego tekstu nie mogl napisac facet. Lorn to jakas glupia baba. ROTFL

Data: 2011-04-18 15:51:00
Autor: Hans Kloss
Pisać nie umie, mówić nie umie
On 19 Kwi, 00:45, " obserwator" <fajny.d.arz...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:

Lorn to jakas glupia baba. ROTFL
Nie wiem czy głupia ale na pewno rażona mózgowym pokurwieniem w
postaci bezkrytycznego antykaczego fanatyzmu i proplatfonskiego
kibolstwa. Więc może tylko chora, cierpiąca...
J-23

Data: 2011-04-19 00:54:22
Autor: Lorn
W dniu 2011-04-19 00:45,  obserwator pisze:

Lorn to jakas glupia baba. ROTFL

Na tym kończy się dyskusja z antypolskim komuchem... Żałośni jesteście. LoL

Data: 2011-04-18 23:04:12
Autor: obserwator
> [...]

> Lorn to jakas glupia baba. ROTFL

Na tym kończy się dyskusja z antypolskim komuchem... Żałośni jesteście. LoL

no i kolejny raz potwierdzasz zes nie facet. Faceci potrafia myslec logicznie
i nie czepiaja sie jak rzep psiego ogona sczegolow.
Rzadziej tez klamia i kreca.
Z kobietami nie da sie dyskutowac o polityce, bo nie potrafia myslec
syntetycznie, tylko rozpraszaja sie na pierdolach.

cbdo

Data: 2011-04-19 01:07:45
Autor: Lorn
W dniu 2011-04-19 01:04,  obserwator pisze:
[...]

Nie lubię się powtarzać ale zacytuję "Na tym kończy się dyskusja z antypolskim komuchem... Żałośni jesteście. LoL'

Data: 2011-04-19 08:24:38
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ioiaeh$r1q$1inews.gazeta.pl...
[...]

I całe szczęście bo tam sami kretni.