Pisałem w tej grupie po raz ostatni

Data: 2009-05-31 18:55:07
Autor: Jacek Buda
Pisałem w tej grupie po raz ostatni
Nie spodziewałem się takiego poziomu pisania w tej grupie piszą tylko dzieci bez komentarza Do widzenia  --

Data: 2009-05-31 21:01:28
Autor: Jotte
Pisałem w tej grupie po raz ostatni
W wiadomości news:gvujqb$935$1inews.gazeta.pl Jacek Buda
<sp9tcu@gazeta.SKASUJ-TO.pl> pisze:

Nie spodziewałem się takiego poziomu pisania
w tej grupie piszą tylko dzieci
bez komentarza
A coś sam napisał i na jakim poziomie?

--
Jotte

Data: 2009-05-31 23:06:11
Autor: doslaw
Pisałem w tej grupie po raz ostatni [ot]

to ten sam Jacek Buda zwany Tusuńskim?
http://groups.google.pl/group/pl.rec.telewizja/browse_thread/thread/6a64e4a5289864b4/5c365e21048e8d6f?hl=pl&ie=UTF-8&oe=utf-8&q=jacek+buda#5c365e21048e8d6f

http://tinyurl.com/lyonhu

;)

Data: 2009-05-31 21:35:48
Autor:
Cała prawda o doslaw usunto @ totez .zlo.pl
doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> napisał(a):
Jotte pisze:
> [...]
864b4/5c365e21048e8d6f?hl=pl&ie=UTF-8&oe=utf-8&q=jacek+buda#5c365e21048e8d6f

Cały kraj pisze  o nim  http://www.google.pl/search?hl=pl&q=doslaw_usunto_%40_totez_.zlo.pl&btnG=Szukaj+w+Google&lr=&aq=f&oq=
dzieciak z pierszej klasy

Data: 2009-05-31 23:16:34
Autor: Jotte
Pisałem w tej grupie po raz ostatni [ot]
W wiadomości news:gvurfu$gfm$1inews.gazeta.pl doslaw
<doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> pisze:

[...]

Nie wiem, szkoda czasu na sprawdzanie, bo co za różnica?
Analfabeta napisał bez sensu i tyle.

--
Jotte

Data: 2009-06-02 03:35:07
Autor: yes2mike
Pisałem w tej grupie po raz ostatni

A coś sam napisał i na jakim poziomie?

Grunt, to powstrzymać palce od niepotrzebnego naciskania klawiszy.
Tyle, że niewielu posiada takową zdolność...

Data: 2009-06-02 15:58:36
Autor: Jotte
Pisałem w tej grupie po raz ostatni
W wiadomości
yes2mike <yes2mike@gmail.com> pisze:

A coś sam napisał i na jakim poziomie?
Grunt, to powstrzymać palce od niepotrzebnego naciskania klawiszy.
Tyle, że niewielu posiada takową zdolność...
Pewnie, pewnie...
A jeszcze mniej umie rozpoznać kiedy to potrzebne, a kiedy nie. I nawet o swej nieumiejętności nie wiedzą...

--
Jotte

Data: 2009-05-31 22:56:28
Autor: u