Pisanie na forum

Data: 2019-04-14 13:29:31
Autor: Grzegorz
Pisanie na forum
czy są jakiekolwiek sposoby żeby z domu namierzyć autora np. obraźliwego wpisu na forum ?

Data: 2019-04-14 13:42:07
Autor: Jacek Maciejewski
Pisanie na forum
Dnia Sun, 14 Apr 2019 13:29:31 +0200, Grzegorz napisał(a):

czy są jakiekolwiek sposoby żeby z domu namierzyć autora np. obraźliwego wpisu na forum ?

Są ale niedostępne dla większości. Należy się włamać na serwer forum
albo szantażować jego admina :)
PS. Dziwna maniera się szerzy ostatnio - ludzie robią spację przed
pytajnikiem. Dziwne że nie przed kropką, przecinkiem czy wykrzyknikiem
:)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-04-14 15:40:17
Autor: u2
Pisanie na forum
W dniu 14.04.2019 o 13:42, Jcek Maciejew pisze:
[...]

no no no, Jcek poleca popełnienie przestępstwa:)))))))))))))

PS. Dziwna maniera się szerzy ostatnio - ludzie robią spację przed
pytajnikiem. Dziwne że nie przed kropką, przecinkiem czy wykrzyknikiem

Jcek purysta językowy ? pytania się mnożą:))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-15 14:53:46
Autor: z
Pisanie na forum
W dniu 2019-04-14 o 15:40, u2 pisze:
Jcek purysta językowy ? pytania się mnożą:))))))))

Mnie też to razi choć fanatykiem gramatyki nie jestem ;-) a i kiedyś natknąłem się na jakiegoś flejma w którym uzasadniano istnienie takiej spacji ;-)

Data: 2019-04-15 15:06:46
Autor: Jacek Maciejewski
Pisanie na forum
Dnia Mon, 15 Apr 2019 14:53:46 +0200, z napisał(a):

Mnie też to razi choć fanatykiem gramatyki nie jestem ;-) a i kiedyś natknąłem się na jakiegoś flejma w którym uzasadniano istnienie takiej spacji ;-)

Cieszę się z poparcia ale proszę, nie wyciągaj mi półgłówka u2 z KF-a :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-04-15 17:30:14
Autor: u2
Pisanie na forum
W dniu 15.04.2019 o 14:53, z pisze:
[...]

Jcek to zaciekły flejmiarz z przewagą flejtucha, Jcki tak mają:))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-14 19:14:38
Autor: Karol
Pisanie na forum
Dnia Sun, 14 Apr 2019 13:29:31 +0200, Grzegorz napisał(a):

czy są jakiekolwiek sposoby żeby z domu namierzyć autora np. obraźliwego wpisu na forum ?

a co to za wpis ?
po prostu nagle wszedłeś na forum i widzisz o sobie obraźliwe treści ? czy
obraźliwa treść jest w odpowiedzi na twój post ?

Jesli udzielasz się na forum, to weź na klate krytykę, nawet jesli uważasz,
że nie jest słuszna. Każdy kto pisze uważa, że ma rację, a inni uważają, że
racji nie masz i tyle.

--
Karol M.

Data: 2019-04-14 21:12:20
Autor: Robert Tomasik
Pisanie na forum
W dniu 14.04.2019 o 13:29, Grzegorz pisze:
czy są jakiekolwiek sposoby żeby z domu namierzyć autora np. obraźliwego
wpisu na forum ?

Najprościej chyba zapytać :-)

Data: 2019-04-14 22:03:27
Autor: u2
Pisanie na forum
W dniu 14.04.2019 o 13:29, Grzegorz pisze:
czy są jakiekolwiek sposoby żeby z domu namierzyć autora np. obraźliwego
wpisu na forum ?

Najprościej chyba zapytać :-)

kogo zapytać ? pytania się mnożą:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-14 22:44:04
Autor: t-1
Pisanie na forum
W dniu 2019-04-14 o 22:03, u2 pisze:

kogo zapytać ? pytania się mnożą:)

Nienawistnika.

Data: 2019-04-14 22:54:45
Autor: u2
Pisanie na forum

autor wątku jako swój e-mail podaje brudas25@, widać że nie jest szczególnie drażliwy co do swojej osoby, ciekawe co mogło tak go obrazić ?:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-14 22:08:00
Autor: A. Filip
Pisanie na forum
Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> pisze:
czy są jakiekolwiek sposoby żeby z domu namierzyć autora
np. obraźliwego wpisu na forum ?

Jakim konkretnie forum?
news-grupie usenetowej, forum na jakimś serwerze www, ...

Po za tym warto powiedzieć "za co konkretnie" (jak bardzo obraźliwego)
bo to może rzutować na gotowość współpracy administratorów/informatyków.
Niektórzy wypowiedzi bez czołobitności i całowania po nogach już uważają
za obraźliwe :-)

--
A. Filip

Data: 2019-04-15 00:43:23
Autor: Robert Tomasik
Pisanie na forum
W dniu 14.04.2019 o 22:08, A. Filip pisze:

[...]

OD admina możesz co najwyżej dostać adres IP, co osobę pytającą do
ustalenia personaliów autora niewiele przybliża.

Data: 2019-04-15 00:47:23
Autor: u2
Pisanie na forum
OD admina możesz co najwyżej dostać adres IP, co osobę pytającą do
ustalenia personaliów autora niewiele przybliża.

adres IP to każdy może sobie ustalić w usenecie:)

a brudas25@ sam obraża innych swoim nickiem:)))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-15 01:07:50
Autor: A. Filip
Pisanie na forum
Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> pisze:
[...]

A dlaczego założyłeś że to forum bez rejestracji?
[ Wtedy _przynajmniej_ powinien być dodatkowo zweryfikowany adres email ]

Zaś adres IP może być przydzielony na stałe albo "dość świeży" tam
gdzie nie jest zmieniany "codziennie lub częściej".

To że chyba+ w 80% przypadków wyjdzie na twoje co do przydatności adresu
IP nie znaczy że nie warto sprawdzać prze paręnaście minut tych 20%.

--
A. Filip

Data: 2019-04-15 01:13:59
Autor: Robert Tomasik
Pisanie na forum
W dniu 15.04.2019 o 01:07, A. Filip pisze:

[...]

OK! Dostaniesz nawet świeży adres IP. Co to da cywilowi? Albo sam adres
e-mail?

Data: 2019-04-14 23:22:46
Autor: Marcin Debowski
Pisanie na forum
On 2019-04-14, Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> wrote:
[...]

Albo niech i niecywilowi i w dodatku jedno i drugie. To wyłącznie uprawdopodobni, a nie wskaże. No chyba, że to jakiś samotnik, albo udałoby się znaleźć korelację pomiędzy czasem wpisu, a czasem przebywania tej osoby w domu i bez obecności innych osób. I też może nie wystarczyć. A przeciez to może być torowiec :) To też się czasami da, ale już trudniej :)

--
Marcin

Data: 2019-04-15 01:25:40
Autor: u2
Pisanie na forum
W dniu 15.04.2019 o 01:22, Mar-cin Deb-owski pisze:
[...]

korelacja, trudne pojęcie, za trudne dla Mar-cina, który używa go w sytuacjach nieprzystających do definicji:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-15 10:29:08
Autor: Robert Tomasik
Pisanie na forum

[...]

Wiesz, ustalnie domu, z którego to wyszło wiele ułatwia. Zwłaszcza,
gdyby dopaść ten konkrtny komputer, bo wówczas łatwo można prześledzić,
co w tym czasie było robione. Logowania do serwisów społecznościowych,
operacje bankowe. W nowszych systemach ludzie si logują z indywidualnych
kont użytkownika, bo mają własne ustawienia, a to pozwala czasem na
identyfikację. Ale nadal nie wiem, na co to osobie nie dysponującej
uprawnieniami organów ścigania.

Taka osoba prędzej ustali sobie sparwcę wdając się z nim w dyskusję.
Pytając o coś itd.

Data: 2019-04-15 11:39:40
Autor: Marcin Debowski
Pisanie na forum
On 2019-04-15, Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> wrote:
[...]

Panie Władzo, zostawiłem otwartą sesję i poszedłem zrobić dwójkę. W domu jest jeszcze troje domowników. I co teraz?

--
Marcin

Data: 2019-04-15 01:21:03
Autor: u2
Pisanie na forum
OK! Dostaniesz nawet świeży adres IP. Co to da cywilowi? Albo sam adres
e-mail?

Robercik, co zaczął ostro strzelać w 1982 pyta się co to da cywilowi, czyli nadal uważa się za nie-cywila, a wiadomo co było w 1982:)))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-15 16:52:41
Autor: Sonn
Pisanie na forum
W dniu 2019-04-15 o 01:21, u2 pisze:
OK! Dostaniesz nawet świeży adres IP. Co to da cywilowi? Albo sam adres
e-mail?

, a wiadomo co było w 1982:)))))))))))))))

Urodziłeś się idioto?

--
Sonn

Data: 2019-04-18 01:10:08
Autor: Filip454
Pisanie na forum
W dniu 2019-04-14 o 13:29, Grzegorz pisze:
czy są jakiekolwiek sposoby żeby z domu namierzyć autora np. obraźliwego wpisu na forum ?

Ta spacja przed pytajnikiem mnie obraziła. Zaraz Cię chyba namierzę :)

--
Filip454
[filip454.newsgroups@gmail.com]

Data: 2019-04-18 12:05:24
Autor: u2
Pisanie na forum
W dniu 18.04.2019 o 01:10, Filip454 pisze:
W dniu 2019-04-14 o 13:29, Grzegorz pisze:
czy są jakiekolwiek sposoby żeby z domu namierzyć autora np. obraźliwego wpisu na forum ?

Ta spacja przed pytajnikiem mnie obraziła. Zaraz Cię chyba namierzę :)

--
George Orwell :

Pisanie na forum