Pisanie na forum

Data: 2019-04-14 13:42:07
Autor: Jacek Maciejewski
Pisanie na forum
Dnia Sun, 14 Apr 2019 13:29:31 +0200, Grzegorz napisał(a):

czy są jakiekolwiek sposoby żeby z domu namierzyć autora np. obraźliwego wpisu na forum ?

Są ale niedostępne dla większości. Należy się włamać na serwer forum
albo szantażować jego admina :)
PS. Dziwna maniera się szerzy ostatnio - ludzie robią spację przed
pytajnikiem. Dziwne że nie przed kropką, przecinkiem czy wykrzyknikiem
:)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-04-14 15:40:17
Autor: u2
Pisanie na forum
W dniu 14.04.2019 o 13:42, Jcek Maciejew pisze:
[...]

no no no, Jcek poleca popełnienie przestępstwa:)))))))))))))

PS. Dziwna maniera się szerzy ostatnio - ludzie robią spację przed
pytajnikiem. Dziwne że nie przed kropką, przecinkiem czy wykrzyknikiem

Jcek purysta językowy ? pytania się mnożą:))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-15 14:53:46
Autor: z
Pisanie na forum
W dniu 2019-04-14 o 15:40, u2 pisze:
Jcek purysta językowy ? pytania się mnożą:))))))))

Mnie też to razi choć fanatykiem gramatyki nie jestem ;-) a i kiedyś natknąłem się na jakiegoś flejma w którym uzasadniano istnienie takiej spacji ;-)

Data: 2019-04-15 15:06:46
Autor: Jacek Maciejewski
Pisanie na forum
Dnia Mon, 15 Apr 2019 14:53:46 +0200, z napisał(a):

Mnie też to razi choć fanatykiem gramatyki nie jestem ;-) a i kiedyś natknąłem się na jakiegoś flejma w którym uzasadniano istnienie takiej spacji ;-)

Cieszę się z poparcia ale proszę, nie wyciągaj mi półgłówka u2 z KF-a :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-04-15 17:30:14
Autor: u2
Pisanie na forum
W dniu 15.04.2019 o 14:53, z pisze:
[...]

Jcek to zaciekły flejmiarz z przewagą flejtucha, Jcki tak mają:))))))))))))

--
George Orwell :

Pisanie na forum