Pisdzielcy etykę mają za nic. (Lichocka)

Data: 2010-07-03 15:40:36
Autor: Ojoj
Pisdzielcy etykę mają za nic. (Lichocka)
    Witam.
    Lichocka zachowała się skandalicznie.
(Jedna z prowadzących debatę prezydencką.)
Nic dziwnego - pisdzielec. Dla wodza zrobi wszystko.

    Jarosław Gugała z Polsatu :
"Jej pierwsze pytanie było skandaliczne. Na kilometr było widać, kogo wspiera w tej debacie. Złamała
wszelkie zasady bezstronnego dziennikarstwa."

"Lichocka wygłosiła na początku antyplatformerską, antyrządową tyradę. Zresztą do razu Bronisław
Komorowski skomentował, że to wystąpienie lidera opozycji. Miał rację".

"rzuciła myśl, byśmy poznali swoje pytania".

"Wygłosiła tyradę polityczną w interesie jednego z kandydatów. Złamała zasady, jakie ustaliliśmy."

"Proszę się zastanowić, jakie są skutki zamiany bezstronnego dziennikarza w żołnierza frontu
ideologicznego. W ten sposób my wszyscy tracimy zaufanie społeczne."
Więcej :
http://wyborcza.pl/1,75248,8095378,Tyrada_Lichockiej_byla_skandalem.html?utm_source=Nlt&utm_medium=Nlt&utm_campaign=2015058

Data: 2010-07-03 15:45:18
Autor: boukun

Użytkownik "Ojoj" <2utre4@dfre.pl> napisał w wiadomości news:i0nekp$73e$1node2.news.atman.pl...
   Witam.
   Lichocka zachowała się skandalicznie.
(Jedna z prowadzących debatę prezydencką.)
Nic dziwnego - pisdzielec. Dla wodza zrobi wszystko.

   Jarosław Gugała z Polsatu :

Ten skandaliste niech się lepiej nie wypowiada... Tfu, z takim dziennikarzyną...

boukun

Data: 2010-07-03 15:51:50
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i0nf48$b0q$1mx1.internetia.pl...

[...]

Nie jest istotne jakim jest dziennikarzem. Istotne jest, czy ma rację, czy też nie.
Moim zdaniem ma rację. Lichocka zachowała się skandalicznie.

Data: 2010-07-03 07:53:46
Autor: Pistacjusz
On 3 Lip, 15:51, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
U ytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisa w wiadomo cinews:i0nf48$b0q$1mx1.internetia.pl...

> U ytkownik "Ojoj" <2ut...@dfre.pl> napisa w wiadomo ci

> Ten skandaliste niech si lepiej nie wypowiada... Tfu, z takim
> dziennikarzyn ...

> boukun

Nie jest istotne jakim jest dziennikarzem. Istotne jest, czy ma racj , czy
te nie.
Moim zdaniem ma racj . Lichocka zachowa a si skandalicznie.

No faktycznie, Guga już tak nawykł do wylizywania dup platfonsom,
że nie może pojąć braku zainteresowania dla jego pasji.

Data: 2010-07-03 16:59:57
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c2f407a$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -
e to taki maly ziemniaczek w porownaniu do 5 lat tabunow dziennikarzy TVN24 i GW. Mozna wybaczyc. Wiadomo Patriotka
awe

Data: 2010-07-03 18:34:02
Autor: boukun
[...]

Niech spojrzy na siebie idiota i stronnicowiec...
Patrz moje wątki z przytoczonymi jego wypowiedziami na temat okupacji Iraku i gospodarki socjalnej...
Deb, jakich mało...

boukun

Data: 2010-07-03 18:38:40
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i0np0n$m7s$1mx1.internetia.pl...

[...]

Nie weksluj Bokun. Tu idzie o Lichocką, a nie o Gugałę.

Data: 2010-07-03 18:43:01
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c2f6794$1news.home.net.pl...

[...]

A jak nie, ten dupek nie ma prawa komukolwiek zarzucac stronniczości...

boukun

Pisdzielcy etykę mają za nic. (Lichocka)