Pisdzielcy etykę mają za nic. (Lichocka)

Data: 2010-07-03 15:45:18
Autor: boukun
Pisdzielcy etykę mają za nic. (Lichocka)

Użytkownik "Ojoj" <2utre4@dfre.pl> napisał w wiadomości news:i0nekp$73e$1node2.news.atman.pl...
   Witam.
   Lichocka zachowała się skandalicznie.
(Jedna z prowadzących debatę prezydencką.)
Nic dziwnego - pisdzielec. Dla wodza zrobi wszystko.

   Jarosław Gugała z Polsatu :

Ten skandaliste niech się lepiej nie wypowiada... Tfu, z takim dziennikarzyną...

boukun

Data: 2010-07-03 15:51:50
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i0nf48$b0q$1mx1.internetia.pl...

[...]

Nie jest istotne jakim jest dziennikarzem. Istotne jest, czy ma rację, czy też nie.
Moim zdaniem ma rację. Lichocka zachowała się skandalicznie.

Data: 2010-07-03 07:53:46
Autor: Pistacjusz
On 3 Lip, 15:51, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
U ytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisa w wiadomo cinews:i0nf48$b0q$1mx1.internetia.pl...

> U ytkownik "Ojoj" <2ut...@dfre.pl> napisa w wiadomo ci

> Ten skandaliste niech si lepiej nie wypowiada... Tfu, z takim
> dziennikarzyn ...

> boukun

Nie jest istotne jakim jest dziennikarzem. Istotne jest, czy ma racj , czy
te nie.
Moim zdaniem ma racj . Lichocka zachowa a si skandalicznie.

No faktycznie, Guga już tak nawykł do wylizywania dup platfonsom,
że nie może pojąć braku zainteresowania dla jego pasji.

Data: 2010-07-03 16:59:57
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c2f407a$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -
e to taki maly ziemniaczek w porownaniu do 5 lat tabunow dziennikarzy TVN24 i GW. Mozna wybaczyc. Wiadomo Patriotka
awe

Data: 2010-07-03 18:34:02
Autor: boukun
[...]

Niech spojrzy na siebie idiota i stronnicowiec...
Patrz moje wątki z przytoczonymi jego wypowiedziami na temat okupacji Iraku i gospodarki socjalnej...
Deb, jakich mało...

boukun

Data: 2010-07-03 18:38:40
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i0np0n$m7s$1mx1.internetia.pl...

[...]

Nie weksluj Bokun. Tu idzie o Lichocką, a nie o Gugałę.

Data: 2010-07-03 18:43:01
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c2f6794$1news.home.net.pl...

[...]

A jak nie, ten dupek nie ma prawa komukolwiek zarzucac stronniczości...

boukun

Pisdzielcy etykę mają za nic. (Lichocka)