Pisemko "Najwyższy CZAS!" ma usunąć flagę UPR ze swej okładki

Data: 2009-05-09 19:50:40
Autor: kpawlak
Pisemko "Najwyższy CZAS!" ma usunąć flagę UPR ze swej okładki
Takiej mniej więcej treści podjął uchwałę zarząd Unii Polityki Realnej. Listy już poszły.
Mogę to już obwieścić, dołączając nie bez satysfakcji, że po kilku latach moich przekonywań, że jest to coraz bardziej niechętne UPR i tracące na znaczeniu pisemko, odpowiednie osoby przekonał wreszcie fakt startu jego tzw. rednacza z listy Libertasu...

Ukłony

kpawlak
--
TV ASME/Antysocjalistyczne Mazowsze http://www.asme.pl/
Witryna Kary Smierci http://www.karasmierci.info.pl/

Data: 2009-05-10 00:52:32
Autor: zeusx

Użytkownik "kpawlak" <kpawlak/./\"wytnij.to\"/./@asme.pl> napisał w wiadomości news:gu4gc3$6vt$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nie mam tych samych odczuć co do niechęci. Nie rozumiem również tej decyzji. No chyba, że w masie liberalno-konserwatywych , poważnych periodyków to jest faktycznie "tracące na znaczeniu pisemko".
Czy "rednacz" jest z UPRu?
zx

Pisemko "Najwyższy CZAS!" ma usunąć flagę UPR ze swej okładki