Pisior walczy z kolorami

Data: 2019-06-14 07:08:26
Autor: Bruno Brunowski
Pisior walczy z kolorami
"Święto Kolorów odbędzie się na Stadionie LKS Burzyn! Widzimy się już 2 czerwca! Czas zapisać sobie tę datę w kalendarzu! Zbierz znajomych i weź udział w najbardziej kolorowej imprezie w tym roku! Ten dzień na pewno na długo pozostanie w Waszych głowach!" - tak imprezę w gminie Tuchów zapowiadali przed dwoma tygodniami organizatorzy.

Wydarzenie organizowane zazwyczaj pod hasłem "święta kolorów" lub "festiwalu kolorów" polega na wyrzucaniu w powietrze proszków w różnych barwach, który następnie opada na uczestników. Wzięło swój początek od hinduistycznego święta Holi, w którym obrzucanie kolorowymi proszkami ma związek z oddawaniem czci bóstwom.

Tego typu imprezy są w Polsce organizowane coraz częściej, nie mają jednak religijnego charakteru, a rozrywkowy i komercyjny.
Impreza w Burzynie wydała się jednak niepokojąca posłowi PiS Michałowi Wojtkiewiczowi, który w medialnych wypowiedziach skrytykował władze gminy Tuchów za wydanie pozwolenia na imprezę. - To nic innego, jak wprowadzenie bocznymi drzwiami obcej kultury, która nie ma nic wspólnego z chrześcijaństwem - stwierdził w rozmowie z "Gazetą Krakowską".

Parlamentarzysta uważa, że pieniądze na organizację święta kolorów można było przeznaczyć na coś, co "promowałoby naszą bogatą tradycję i kulturę, rozwijało świadomość narodową u dzieci i młodzieży"."

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,24899530,posel-pis-oburzony-swietem-kolorow-w-gminie-tuchow-burmistrz.html

Słuszną linię ma nasza Partia! Rzeczywistość powinna być czarno-biała!

--
Bruno

Data: 2019-06-14 09:14:08
Autor: Bytomir Szimoza
Pisior walczy z kolorami
W dniu piątek, 14 czerwca 2019 16:08:27 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
[...]

W sumie piętno i dla pisu za kolorowe proszki (pewnie drogie) i dla GWna.
Gdyby np. pis promował kulturę "ż", wtedy GWno by piało z radości, a tak?

Data: 2019-06-14 18:16:53
Autor: u2
Pisior walczy z kolorami
W dniu 14.06.2019 o 18:14, Bytomir Szimoza pisze:
W sumie piętno i dla pisu za kolorowe proszki (pewnie drogie) i dla GWna.
Gdyby np. pis promował kulturę "ż", wtedy GWno by piało z radości, a tak?

no przeca Peace finansuje ŻIH, a ty ciągle na nich plujesz:)

--
I love love

Data: 2019-06-14 20:48:31
Autor: Pajdak
Pisior walczy z kolorami
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości

Parlamentarzysta uważa, że pieniądze na organizację święta kolorów można
było przeznaczyć na coś, co "promowałoby naszą bogatą tradycję i kulturę,
rozwijało świadomość narodową u dzieci i młodzieży"."

Proponuję szkolenie w zakresie produkcji księżycówki.
Umiejętność jakże przydatna i korzystna! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-06-14 21:11:14
Autor: u2
Pisior walczy z kolorami
W dniu 14.06.2019 o 20:48, ajdak pisze:
Proponuję szkolenie w zakresie produkcji księżycówki.

ty już je przeszedłeś ?:)
--
I love love

Data: 2019-06-14 14:06:47
Autor: Zenek Kapelinder
Pisior walczy z kolorami
Przy pigulkach jakie bierze pizdziak na leb alkoholu mu nie wolno. Ale chleje, widac to po jego tekstach.

Data: 2019-06-14 23:14:44
Autor: u2
Pisior walczy z kolorami
Przy pigulkach jakie bierze pizdziak na leb alkoholu mu nie wolno. Ale chleje, widac to po jego tekstach.

chwalił się, że tylko drogie trunki, co nie czyni go wolnym od choroby alkoholowej:)

--
I love love

Data: 2019-06-14 14:48:55
Autor: Zenek Kapelinder
Pisior walczy z kolorami
Chwalic to sie mogl. Pytanie czy mu ktos uwierzyl?

Data: 2019-06-15 04:55:57
Autor: Bytomir Szimoza
Pisior walczy z kolorami
W dniu piątek, 14 czerwca 2019 23:14:46 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> Przy pigulkach jakie bierze pizdziak na leb alkoholu mu nie wolno. Ale chleje, widac to po jego tekstach.
> chwalił się, że tylko drogie trunki, co nie czyni go wolnym od choroby alkoholowej:)

Z tymi drogimi/tanimi różnie bywa/ło.

Zdaje się był klepany temat babki Merkelowej, stało tam jak
służba jadła chleb ciemny który był uważany za gorszy, a państwo
jadło chleb jasny. Minęło 100 lat i jest abarot.

Kto wie co będzie za lat 50? Może zwykłe mózgo-trzepy jabolowe staną
się zdrowsze od dźeków danielsów... :)

Data: 2019-06-15 09:43:19
Autor: Pajdak
Pisior walczy z kolorami
kupa  "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
Przy pigulkach jakie bierze pizdziak na leb alkoholu mu nie wolno. Ale
chleje, widac to po jego tekstach.

chwalił się, że tylko drogie trunki, co nie czyni go wolnym od choroby
alkoholowej:)

zenuś przygłup najczystszej wody żlopie dyktę co widać po zmętnieniu w jego
łbie i bełkocie. Nie dość, że pisze sam do siebie to jeszcze nie wie o czym.

Drogie trunki - to zależy co przez to rozumiesz. ;-)))

Ty walisz najtańszą z sieciówki! ;-)))

Na dodatek z tymi kolesiami: https://tinyurl.com/y6e3pvz8 !
--
Pajdak

Data: 2019-06-15 09:28:22
Autor: Pajdak
Pisior walczy z kolorami
kupa "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5d03f152$0$541$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 14.06.2019 o 20:48, ajdak pisze:
Proponuję szkolenie w zakresie produkcji księżycówki.

ty już je przeszedłeś ?:)

Przcież żlopałeś nim zdążyła przestygnąć! ;-)))

--
Pajdak

Pisior walczy z kolorami