Pisiorska MaBeNa się zacina

Data: 2019-02-08 08:08:59
Autor: Bruno Brunowski
Pisiorska MaBeNa się zacina
"- W sprawie spółki Srebrna wszystko jest czyste i klarowne, ponieważ prezes Jarosław Kaczyński miał prawo do tego, żeby prowadzić określone rozmowy, miał do tego upoważnienia - oświadczyła rzeczniczka PiS."

Ale chwileczka, jakie "określone rozmowy" i jakie "upoważnienie"? W oświadczeniu majątkowym Jarosława Kaczyńskiego nie ma o tym ani słowa.

Podsumowując Mazurek wsadziła Dewelopera na minę.

--
Bruno

Data: 2019-02-08 12:44:56
Autor: Zenek Kapelinder
Pisiorska MaBeNa się zacina
W oswiadczeniu majatkowym glabie wpisuje sie majatek a nie czy ma sie jakies upowaznienie.

Data: 2019-02-08 13:05:38
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 8 lutego 2019 21:44:57 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
W oswiadczeniu majatkowym glabie wpisuje sie majatek a nie czy ma sie jakies upowaznienie.

Może byście się chłopaki zapoznali z dokumentem o którym usilnie próbujecie dyskutować.
http://orka.sejm.gov.pl/osw8.nsf/0/2B9D1CBDCFFCC856C1258278004807A3/%24File/OSW83_146.pdf

Polecam uwadze w szczególności punkt VII podpunkt 2.

--
Bruno

Data: 2019-02-08 14:53:59
Autor: bytomir.torpeksowy
W dniu piątek, 8 lutego 2019 22:05:39 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]

http://orka.sejm.gov.pl/osw8.nsf/0/2B9D1CBDCFFCC856C1258278004807A3/%24File/OSW83_146.pdf

Polecam uwadze w szczególności punkt VII podpunkt 2.

Błąd 502 / Error 502

Pewnie zły adres żeś podał.

Data: 2019-02-08 16:07:05
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 8 lutego 2019 23:54:00 UTC+1 użytkownik bytomir.t....@gmail.com napisał:
> http://orka.sejm.gov.pl/osw8.nsf/0/2B9D1CBDCFFCC856C1258278004807A3/%24File/OSW83_146.pdf
> Błąd 502 / Error 502

Pewnie zły adres żeś podał.

Adres jest dobry. Ty masz coś skopane, albo qitryna Sejmu padła.

http://sejm.gov.pl/Sejm8.nsf/posel.xsp?id=146&type=A

Poradzisz sobie?

--
Bruno

Data: 2019-02-09 03:53:38
Autor: bytomir.torpeksowy
[...]

Sam latasz po linkach które wcześniej pastowałem, a później je dzielnie wklejasz.

Nie ma takiej formy prawnej jak stanowisko decyzyjne.

Data: 2019-02-08 16:09:52
Autor: Zenek Kapelinder
Pisiorska MaBeNa się zacina
Napisane czarno na bialym ze zadnych pelnomocnictw nie mial. O co co chodzi?

Data: 2019-02-09 01:06:31
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 9 lutego 2019 01:09:53 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Napisane czarno na bialym ze zadnych pelnomocnictw nie mial. O co co chodzi?

A Mazurek twierdzi, że miał. "W sprawie spółki Srebrna wszystko jest czyste i klarowne, ponieważ prezes Jarosław Kaczyński miał prawo do tego, żeby prowadzić określone rozmowy, miał do tego upoważnienia"

--
Bruno

Data: 2019-02-09 10:22:43
Autor: Pajdak.
napisał:
[...]

Skąd prezes ma taki majątek? Przecież nie ma nawet karty bankomatowej, prawa
jazdy, nie potrafi sam sobie uprasować koszuli, a decyduje o miliardach?

--
Pajdak

Data: 2019-02-09 19:23:13
Autor: Lord Donald
[...]

Bo potrafi czytać Ty widzisz głąbie linkujesz dokument a powtarzasz gówno jaskie nasrała ci do łba GW. Na samym końcu dokumentu i wszystkich jaki kaczor przedstawiał od 2015 że jest przewodniczącym rady fundacji i pełni to jako funkcję honorową za darmo.

"Po zlikwidowaniu Fundacji Prasowej ,,Solidarność" w 2012, część jej majątku, w tym spółka Srebrna została przekazana do Instytutu im. Lecha Kaczyńskiego (członkami zarządu Instytutu są Barbara Czabańska oraz Adam Lipiński, natomiast członkami rady nadzorczej Jarosław Kaczyński oraz Krzysztof Czabański)."

Widzisz srajdaczku teraz to musi ci być głupio boś sam widzisz żeś kretyn i dałeś się nabrać na gówno jakie si sprzedali twoi POsrańcy.

O spółce srebrnej dowiesz się wszystko:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Srebrna_(przedsi%C4%99biorstwo)

Tak wogule wyznawcy POsrańców zacznijcie używać po prostu google, bo aż żal się robi jak wam srają POsrańcy do łba a wy w to wierzycie. Małpa by szybciej zorientowała że ja w huja robią niż wy.

Data: 2019-02-09 11:58:15
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 9 lutego 2019 19:23:14 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
> [...]
[Ciach bełkocik]

Lordzik a coś poza przekazem dnia potrafisz wykrzesać?

W kwestii fundacji i spółeczek wychodzi co raz większy bajzel. Prezes "bez trybu", puste faktury, niezapłacone podatki... Co dzień to większy wałek wychodzi.
Do tego konflikty rodzinne i TW tuż pod bokiem. Co dzien to ciekawiej.

--
Bruno

Data: 2019-02-09 20:59:47
Autor: u2
W dniu 09.02.2019 o 20:58, Br Br pisze:
[...]

stopniujesz napięcie kupa, ale w dół:)

--
George Orwell :

Data: 2019-02-09 22:37:38
Autor: Lord Donald
[...]

Srajdaczku to tylko wasz koncert życzeń. Jak na razie to POsrańcy tymi aferami robią z siebie idiotów, coś wam rzucanie tymi kamieniami w tego dinozaura nie wychodzi. Widzisz srajdaczku tylko udowodniliście, że PiSuary i kaczor to wzory uczciwości, lepszego prezentu PiSuarom tymi taśmami nie mogliście zrobić. Po prostu przyznaj że wasz Romanek sie po prostu pierdolną, wystarczyło doczytać nawet na wikipedii nie mówiąc do zaglądnięcie do KRS do kogo należy spółka srebna i kto przewodniczy fundacji która jest przewodniczącym tej fundacji. Po prostu ten wasz Romanek, adwokacik diabla to kompletny imbecyl, walną się i to ostro, kretyn Michnik jąkający się analfabeta ślepo uwierzył Romankowi, i wyszło jak zawsze gówniane, teraz próbują u trzepać jakąś pianę na tym syfie ale nie wychodzi, zwykły Kowalski zdrowo myślący sobie to już sprawdził, a głupie POsrane lemingi to i tak ślepo wierzą w to co im nasra do łba GW, to nawet taka mistyfikacji aby ich ogłupić to zbytek wysiłku, im wystarcza żulowski bełkot aby wierzyli ci pierdzi wasza GW. Widzisz srajdaczku można oskarżać PiS że ściąga do siebie moherów, itp.... Wydaje wam się że jesteście tacy nowocześni, ale jak się wam dobrze przyjrzeć, i ludziom co wasze PO wychwala, to same tępe żule i dresiarze co drą mordę po wypiciu przynajmniej jednego bełta, dlatego ten wasz poziom tak niewiele wymaga od waszego Michnika aby was ogłupić.

Data: 2019-02-09 19:12:16
Autor: Lord Donald
[...]

A czytałeś srajdaczku VIII§2? Już od tygodni ci to tłumaczą w normalnej TV a nie w twoich francowatych TVN i GW, w sumie sam posiadasz źródło i informacje a nie możesz tego gówna jakie ci nasrała GW zweryfikować. Kaczyński jest przewodniczącym rady fundacji, która jest właścicielem spółka srebna. Jakbyś przeczytał to byś to zauważył, ale widać żeś prosty idiota, któremu po prostu GW, TVN nasrały do łba i nie możesz z tego gówna się otrzepać.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Srebrna_(przedsi%C4%99biorstwo)

Data: 2019-02-08 20:50:36
Autor: Lord Donald
[...]

Jeszcze ci srajdaczku łeb nie ochłoną po tym propagandowym bełkocie waszej GW? Widzisz może lepiej posłuchaj tych taśm, zapoznaj się z przepisami, co należy zgłaszać w oświadczeniu a co nie, jaki jest status Kaczyńskiego w tej sprawie, bo jak na razie to zrobili ci wodę z twojej tępej główki. A tak na marginesie, sam widzisz jakie standardy ma PiS a jakie twoje PO. Nie ma mowy aby PiS to wyreżyserował, Kaczor i drugi nagrany PiSior są naprawdę wzorem uczciwości dla waszych POsrańców, nie ma mowy o łapówkach i załatwianiem spraw pod stołem, wszystko tam musi być zgodne z prawem. W porównaniu z waszymi Niesiołami co bez problemu sprzedali frycom kraj za miskę fasolki i tanie dziwki, lub to co nagrało się na taśmach u sowy, czyli bezwzględna korupcja za przysłowiową złotówkę, kilogram niemieckiej kiełbasy, do tego drwili i wyśmiewali się jak robią w huja Polaków, to to co pokazuje wasza GW, to wzór cnót obywatelskich. Ja sam wątpiłem w PiSiorów, tak na marginesie sam wątpiłem w PiSiorów, myślałem że się dobrze maskują, ale tu nie ma wątpliwości, są niezwykle uczciwi i praworządni. Tak że stajdaczku tylko patrzeć jak po waszej POsranej akcji  sondaże dla PiS poszybują jeszcze bardziej w górę. Metody waszej Kopaczowej są do dupy, mieliście powalić dinozaura, a tu masz dinozaur jeszcze bardziej przy was urośnie.

Data: 2019-02-08 12:24:45
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 8 lutego 2019 20:50:37 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
> "- W sprawie spółki Srebrna wszystko jest czyste i klarowne, ponieważ prezes Jarosław Kaczyński miał prawo do tego, żeby prowadzić określone rozmowy, miał do tego upoważnienia - oświadczyła rzeczniczka PiS."

> [...]

Trzeba zgłosić prowadzenie działalności gospodarczej, a prezio wpisał jedynie radę fundacji, a nie stanowisko decyzyjne w spółce "Srebrna". BTW podobno jeszcze jakieś machlojki z podatkami wyszły pomiędzy spółką "Srebrna" i jej spółką córką "Nuneaton". Nikt podobno VAT nie płacił.

--
Bruno

Data: 2019-02-08 12:41:20
Autor: bytomir.torpeksowy
W dniu piątek, 8 lutego 2019 21:24:47 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:

Trzeba zgłosić prowadzenie działalności gospodarczej, a prezio wpisał jedynie radę fundacji, a nie stanowisko decyzyjne w spółce "Srebrna".

Stanowisko decyzyjne? Który paragraf o tym wspomina?
W zasadzie można by Kaczkę oskarżyć za to że nie wpisał kota do śswiadczenia,
niech tam GWno wywącha ile taki kot kosztuje, może jaki cenny futrzak
droższy od najsłynniejszego zegarka PL:)

Data: 2019-02-08 12:54:46
Autor: Zenek Kapelinder
Pisiorska MaBeNa się zacina
Jaka decyzje w nagranej rozmowie podjal Kaczynski?

Data: 2019-02-09 19:05:20
Autor: Lord Donald
[...]

Spółka srebrna nie jest własnością Kaczyńskiego. Co ty tu bełkoczesz srajdaczku, widać POsrańcy nasrali ci do łba nawet nie zweryfikujesz tego gówna.

Data: 2019-02-09 09:16:22
Autor: `Pajdak

Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:09f011b9-44d4-4870-96e5-96d7c9cfc1d3googlegroups.com...
[...]

Ryba śmierdzi od kociego łba!