Pisiory!!

Data: 2012-05-28 15:04:51
Autor: MH
Pisiory!!
Data: 2012-05-28 15:14:27
Autor: Obsrvatore
SPADAJ RUSKU na swoje ruskie forum
Idzie dwóch Ruskich przez tajgę, śnieg po pas. Idą, idą jeden zostaje w tyle.
Drugi mówi *dawaj Iwan, dawaj*. Idą dalej *dawaj Iwan dawaj*.
Po dwóch tygodniach w oddali widać światełko. Wymęczeni podchodzą, do chaty
zbitej z bali.

Walą do drzwi.

Wychodzi brodaty chłop.

*Maria Iwanowna jest*
*Niet Maria Iwanowna pomierła dwie niedieli nazad*
*Nu żal my pojebat priszli* --

Data: 2012-05-28 15:40:53
Autor: MH
 Obsrvatore <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
*Niet Maria Iwanowna pomierła dwie niedieli nazad*

Prawilno dołżno byt : dwie niedieli TOMU nazad.

====

I bud tak lubieznyj, pieriestań pizdit sjuda. Ili kak wam łuczszyje:

Budtie tak lubieznyje i pieriestantie pizdit sjuda. Wot, takaja malienkaja
raznica. Znaju szto w mnogom czislje, szto nibud łuczsze ponimajetie. Hmm..,
jesli w obszczie u was dostatoczno uma.

Paka, MH

Data: 2012-05-28 15:47:43
Autor: Observatore
SPADAJ RUSKU na swoje ruskie forum

* Wczoraj w godzinach wieczornych na podmoskiewskim cmentarzu rozbił się
samolot transportowy. Generał Jakimow na dzisiejszej konferencji powiedział, że dzięki szybkiej
reakcji służb ratowniczych i użyciu ciężkiego sprzętu udało się do tej pory
odnaleźć 14,5 tyś ciał.*

Data: 2012-05-28 15:51:34
Autor: MH
Observatore <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

===========

URAAA!! URAAA!!  Będą ulubione ekshumacje...

MH

Data: 2012-05-28 16:03:41
Autor: obsrvatore
SPADAJ RUSKU na swoje ruskie forum
 Voila kto popiera *postepowych i wyksztalconych*  platfusow.

Tak sie bawia ich kumle w Federacji Sowieckiej:

http://www.youtube.com/watch?v=9pxd42iif_E&feature=related

Postymp i kultura:))

Data: 2012-05-28 16:23:48
Autor: MH
 obsrvatore <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
 Voila kto popiera *postepowych i wyksztalconych*  platfusow.

Tak sie bawia ich kumle w Federacji Sowieckiej:

http://www.youtube.com/watch?v=9pxd42iif_E&feature=related

Postymp i kultura:))

================

Żryj to złamasie:

http://www.youtube.com/watch?v=rCHIA64lcgs

MH

Data: 2012-05-28 18:18:28
Autor: Rafał
Dnia Mon, 28 May 2012 16:03:41 +0000 (UTC), obsrvatore napisał(a):

 Voila kto popiera *postepowych i wyksztalconych*  platfusow.

Tak sie bawia ich kumle w Federacji Sowieckiej:

http://www.youtube.com/watch?v=9pxd42iif_E&feature=related

Postymp i kultura:))

Wynoś się stąd przygłupie! Mamy po dziurki twoich putinowskich zagrywek
sowiecki prowoku!

Data: 2012-05-28 16:32:20
Autor: Observatore
SPADAJ RUSKU na swoje ruskie forum
Rafał <5@kolumna.org> napisał(a):

kryptonim *Rafal*, nadaje z Kedzierzyna. Jak widac to prosowiecki kumpel
Marusza Hajduka, ktory chodzil tam do szkoly. 79.191.237.195 IP address location & more:
IP address [?]: 79.191.237.195 [Whois] [Reverse IP]
IP country code: PL
IP address country: Poland
IP address state: Slaskie
IP address city: Bielsko-biala
IP address latitude: 49.8224
IP address longitude: 19.0469
ISP of this IP [?]: Neostrada Plus
Host of this IP: [?]: aetd195.neoplus.adsl.tpnet.pl [Whois] [Trace]
Local time in Poland: 2012-05-28 18:29

Data: 2012-05-28 16:47:30
Autor: MH
[...]

=============

Jakbyś nie miał do szkoły pod górkę, to byś do szkoły chodził. A że obok była
szkółka niedzielna, to dzięki Internetowi, na kilku kontynentach jest darmowe
pośmiewisko. Buahahaha !!!!!

MH

Data: 2012-05-28 18:40:53
Autor: Rafał
Dnia Mon, 28 May 2012 16:32:20 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

Skocz mi na kant sowiecki kmiocie. Znasz się na IP jak sowiecki kmiot.
Kedzierzyna czy Bielsko-Biała? Nie rozrózniasz słowa pisanego sowiecki
bękarcie? Kto to jest ten Hajduk? Pochwal się kmieciu swoim nazwiskiem.
Pewnie masz jakieś zydowskie albo kończące się na -uk.

Data: 2012-05-28 18:19:24
Autor: Rafał
Dnia Mon, 28 May 2012 15:51:34 +0000 (UTC), MH napisał(a):

[...]

Ten przygłup ciagle cytuje jakiegoś Ruska. Ani chybi jest sowieckim
prowokiem.

Data: 2012-05-28 18:21:20
Autor: Rafał
Dnia Mon, 28 May 2012 15:47:43 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

Gówno mnie obchodzi jakiś twój generał!

Data: 2012-05-28 18:27:10
Autor: Rafał
Dnia Mon, 28 May 2012 15:14:27 +0000 (UTC), Obsrvatore napisał(a):

[...]

To polska grupa dyskusyjna, tu używa się języka polskiego kacapski kmiocie!

Data: 2012-05-28 16:34:53
Autor: MH
SPADAJ RUSKU na swoje ruskie forum
Rafał <5@kolumna.org> napisał(a):

To polska grupa dyskusyjna, tu używa się języka polskiego kacapski kmiocie!

===================

Eeee tam, wielkie mi mecyje... Chłopina nieregularnie prochy dawkuje. Albo
piguły pomieszały mu się z pchełkami plastykowymi..

MH

Data: 2012-05-28 16:44:22
Autor: Observatore
 MH <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Eeee tam, wielkie mi mecyje... Chłopina nieregularnie prochy dawkuje. Albo
piguły pomieszały mu się z pchełkami plastykowymi..

tekst typowy dla sowieckiej agentury. Platfusy popierane przez agenture
prosowiecka i prosowieckie sluzby specjalne, oczywiscie je powielaja w polskim
internecie.

vide co pisal na ten temat Suworow:

*Rosyjski reżim stara się to przedstawić zupełnie na opak. Mam przyjaciół w
Rosji, nawet w KGB czyli teraz FSB, którzy informują mnie co tam się dzieje. W
Rosji jest ustawa o bezpieczeństwie informacyjnym - czyli zagłuszaniu
informacji niebezpiecznych dla Putina, dla reżimu. Oni od razu zrozumieli, jak niebezpieczny dla nich może być Internet ale nie
potrafią go na razie kontrolować. Myślą oczywiście jak to robić - na razie
wprowadzają prowokatorów, jak za starych radzieckich czasów. Są zatrudnieni
ludzie, którzy zajmują się zawodowo pisaniem różnych świństw w Internecie.*

http://grzegorz.rossa.salon24.pl/188320,agentura-wplywu-sabotuje-nasze-dyskusje

Data: 2012-05-28 18:49:44
Autor: Rafał
Dnia Mon, 28 May 2012 16:44:22 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

W dupe wsadź sobie suwurowa i tech swoich kacapskich mistrzów. Spierdalaj
stąd sowiecki bękarcie!!!!

Data: 2012-05-28 18:50:35
Autor: Rafał
Dnia Mon, 28 May 2012 16:44:57 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

Masz w tym łbie ostro nasrane sowiecki sabotazysto!

Data: 2012-05-28 17:00:32
Autor: MH
> [...]
je

Masz w tym łbie ostro nasrane sowiecki sabotazysto!

=================

Nic na to nie poradzisz. Albo go olej, albo podpuszczaj.. Przynajmniej są
jajca na psp. A podpuścić głupieloka jest wyjątkowo łatwo.

MH

Data: 2012-05-28 18:41:38
Autor: Rafał
Dnia Mon, 28 May 2012 16:34:53 +0000 (UTC), MH napisał(a):

[...]

Co to za kmiot? Zasrywa forum swoimi sowickimi prowokacjami! Czas zrobic mu
koło dupy!

Data: 2012-05-28 16:55:01
Autor: MH
SPADAJ RUSKU na swoje ruskie forum
Rafał <5@kolumna.org> napisał(a):

Co to za kmiot? Zasrywa forum swoimi sowickimi prowokacjami! Czas zrobic mu
koło dupy!

====================

Wrzuć na luz!! A niech se Obersrator/Obsrywator zasrywa co chce. Ja mu koło
tej śmierdzącej Obejsranej dupy robić nie będę.. Prędzej czy później sam JARO
go opierdoli.

MH --

Data: 2012-05-28 19:31:06
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obsrvatore" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jq04oj$ikh$1inews.gazeta.pl...
[...]

Spadaj ze swoimi sowieckimi żartami. Powiedz lepiej coś o młodości Putina.

BomBel

Data: 2012-05-28 19:30:22
Autor: Leprechaun
Pisiory!!

Użytkownik " MH" <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jq046j$hff$1inews.gazeta.pl...
piszcie tutaj:

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,48200.html?group=pl.rec.paranoja

MH

Daję głowę kundlowi z Wałbrzycha uciąć łeb, że się nie zgodzą! ;)))

BomBel

Data: 2012-05-28 20:48:23
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Pisiory!!