Pisiory dawać wzory

Data: 2011-08-01 13:14:29
Autor: Zennon
Pisiory dawać wzory
Jak siła działała na skrzydło samolotu zderzającego się z brzozą przy prędkości 280 km/h ? Proszę o konkretne obliczenia. Dane, szukane, wzory, sprawdzenie jednostek, obliczenia, wynik.

Zennon

Data: 2011-08-01 11:50:51
Autor: MH
Pisiory dawać wzory
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):
[...]

==================

Istotny jest w tym przypadku MOMENT SIŁY.

MH

Data: 2011-08-01 16:35:38
Autor: Zennon
Pisiory dawać wzory

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j163ur$hl$1inews.gazeta.pl...
[...]

Też ;) Ale na początek niech obliczą siłe zgniatania (cięcia) skrzydła tego bombowca ;)

Zennon

Data: 2011-08-01 20:30:35
Autor: [HeÂŽSk]
Pisiory dawać wzory
On Mon, 1 Aug 2011 11:50:51 +0000 (UTC), " MH"
<logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a): > Jak siła działała na skrzydło samolotu zderzającego się z brzozą przy > prędkości 280 km/h ? Proszę o konkretne obliczenia. Dane, szukane, wzory, > sprawdzenie jednostek, obliczenia, wynik.

Istotny jest w tym przypadku MOMENT SIŁY.

MH

 sadze, ze hans zaserwuje ci szczegolowe wyliczenia ;o)))

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-08-01 13:24:35
Autor: Leprechaun
Pisiory dawać wzory

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201108011114.UTC.j161qn$ssi$1tioat.net...
[...]

Hans swego czasu bredził coś o rachunku prawdopodobieństwa. Może on zacznie. Jako materiał poglądowy polecam stronę Policji. Można tam sobie popatrzeć co zostaje z samochodu po zderzeniu z przydrożną brzozką.

BomBel

Data: 2011-08-01 13:34:13
Autor: Leprechaun
Pisiory dawać wzory

Użytkownik "Leprechaun" <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4e368cec$0$3487$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nieudolnym podaje link: http://dlakierowcow.policja.pl/portal/dk/807/47493/Wypadki_drogowe__raporty_roczne.html. Na początek proszę wybrać 2008. Ładny widoczek.

BomBel

Data: 2011-08-01 13:37:52
Autor: Hans Kloss
Pisiory dawać wzory
Leprechaun <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał(a):
Jako materiał poglądowy polecam stronę Policji. Można tam sobie popatrzeć co zostaje z samochodu po zderzeniu z przydrożną brzozką.

Weź sobie durniu obejrzyj co pozostaje z owada po zderzeniu z szybą
samochodowa. Jest to tak samo na temat jak porównywanie zderzenia z drzewem
jednotonowego samochodu i 100-tonowego samolotu.
J-23

Data: 2011-08-01 20:21:50
Autor: Hans Kloss
Pisiory dawać wzory
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):
Jak siła działała na skrzydło samolotu

Już tylko w ten sposób (plus tytuł) dałeś najlepsze świadectwo ze jesteś MATOŁEM.
J-23

Data: 2011-08-01 22:35:50
Autor: Zennon
Pisiory dawać wzory

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j171su$8ib$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dawaj Hans! Udowodnij, że istnieją PiSiory z maturą ;)))))))

Zennon

Data: 2011-08-01 20:39:24
Autor: Hans Kloss
Pisiory dawać wzory
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):
Dawaj Hans! Udowodnij, że istnieją PiSiory z maturą ;)))))))
 Przestań się człowieku kompromitować , bo to juz od dawna nie jest zabawne
ale tylko i wyłącznie żałosne
J-23

Data: 2011-08-01 22:56:12
Autor: Zennon
Pisiory dawać wzory

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j172tr$bua$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wydygałeś po łomocie, jak nie mogłeś zrozumieć zasady działania zakładów sportowych? ;))))

Zennon

Data: 2011-08-02 02:17:58
Autor: jazn
Pisiory dawać wzory
Dnia Mon, 1 Aug 2011 20:39:24 +0000 (UTC), Hans Kloss napisał(a):

[...]

Na Zenka to szkoda czasu, za miesiąc będzie domagał się obliczeń
zawartości cukru w cukrze, on już tak ma.

Data: 2011-08-02 17:18:42
Autor: .[HeÂŽSk].
Pisiory dawać wzory
On Mon, 1 Aug 2011 22:35:50 +0200, "Zennon"
<Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote:

> Już tylko w ten sposób (plus tytuł) dałeś najlepsze świadectwo ze jesteś > MATOŁEM.
> J-23

Dawaj Hans! Udowodnij, że istnieją PiSiory z maturą ;)))))))

 to sa wszystko zawodowcy. w kazdej dziedzinie. po zawodowkach.

Data: 2011-08-01 20:30:36
Autor: [HeÂŽSk]
Pisiory dawać wzory
On Mon, 1 Aug 2011 13:14:29 +0200, "Zennon"
[...]

 sciaga jest tutaj: http://goo.gl/TgDzb,  a wsparcie tu:

 http://rebelya.pl/discussion/6767/2/kto-nadpilowal-skrzydlo/

 wyobrazasz juz sobie sowieckiego soldata z nozowka? ;o))

Data: 2011-08-01 22:46:37
Autor: kefirh
Pisiory dawać wzory
W dniu 2011-08-01 13:14, Zennon pisze:
[...]

To tak jakby w klubie dla gejów omawiać heteroseksualizm.

k.

Pisiory dawać wzory