Pisiory zerwa造 kworum w Senacie

Data: 2020-03-12 10:59:03
Autor: Bruno Brunowski
Pisiory zerwa造 kworum w Senacie
Powody s dwa:
- Senat rozpocz掖 prac nad nowelizacj specustawy koronowirusowej,
- Karczewski nadal nie ma rz康owej willi.

A tyle p... o jedno軼i w obliczy epidemii.

--
Bruno

Data: 2020-03-12 23:00:22
Autor: h蛤遲莞 返蛤突 痰氣踢踢
Am 12.03.20 um 18:59 schrieb Bruno Brunowski:
Powody s dwa:
- Senat rozpocz掖 prac nad nowelizacj specustawy koronowirusowej,
- Karczewski nadal nie ma rz康owej willi.

A tyle p... o jedno軼i w obliczy epidemii.

Moze musieli szybko biec na msze? ;-)

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????????????????????????????????????????????????????????
  "Andrzej Duda jest erudyt, jemu mi鏚 z ust kapie, on ma py貫k kwiatowy na ustach. Doskonale potrafi dobiera s這wa bez kartki i natychmiast mo瞠 m闚i godzinami i chyba takiego powinni鄉y mie prezydenta" (kr鏊 remiz S豉womir 安ierzy雟ki)

Data: 2020-03-12 23:05:55
Autor: u2
W dniu 12.03.2020 o23:00, SB-uca pisze:
Moze musieli szybko biec na msze?

esbuc studiowa na katolickim KUL. po jakiego chuja ? aby teraz 鄉ia si z katolik闚 ?:)

Data: 2020-03-12 15:22:49
Autor: Jacek Bialy
Pisiory zerwa造 kworum w Senacie
Moze musieli szybko biec na msze?

   -- - esbuc studiowa na katolickim KUL. po jakiego chuja ? aby teraz 鄉ia
si z katolik闚 ?:)

Ale ty naiwny - przecie KUL to by豉 hodowla rozmaitych donosicieli i prowokator闚 (inaczej zamkn瘭iby bud).  Zreszt Polski ko軼i馧 wraz z jego prymasami ci篹ko pracowali dla komucha - a 瞠 si czasem posprzeczali, to by豉 jedynie k堯tnia w rodzinie.

JB

Data: 2020-03-12 23:53:18
Autor: u2
W dniu 12.03.2020 o23:22, Jacek Bialy pisze:
[...]

no wiesz, wiara jest jak 4 litery ka盥y ma swoj, ja tam nie wierz w zbawienie wieczne, bo po prostu nico嗆 jest tylko na kr鏒k met, ale co na pewno jest w katolicyzmie, co mistycznego

Data: 2020-03-13 00:06:32
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Czy ja m闚i貫m 瞠 nie?  Za komuny by貫m katolikiem, potem pozna貫m inne duchowe tradycje i na stare lata uwa瘸m, jedni s potrzebni drugim, gdy ka盥a 軼ie磬a ma w sobie co unikalnego, czego inni mogliby si nauczy.
A od Ko軼io豉 odszed貫m, bo nie raz mog貫m si przekona, jak polskie duchowie雟two niszczy wszystko to, co w tym ko軼iele by這 najlepsze. Po tym, jak Polak zosta papie瞠m woda sodowa odbi豉 wi瘯szo軼i z nich tak, 瞠 trudno by這 w tym nad皻ym 鈔odowisku w og鏊e przebywa - nie m闚i帷 ju o s逝chaniu ich nauk. Trzyma mnie jeszcze jaki patriotyzm, lecz ju po pogrzebie ks. Popie逝szki zacz窸o mi co 鈍ita, 瞠 to jest droga w maliny. Wkr鏒ce zreszt by這 wi璚ej morderstw, kt鏎e zawsze poprzedza造 jakie szykany ze strony ko軼ielnej hierarchii - po prostu kto nie chcia si podporz康kowa, tego biskupi przestawali 'chroni', czyli wystawiali na pastw SB.  Wsp鏊nota zbrodni zwi您a豉 ich z komunistami na zawsze.

JB

Data: 2020-03-13 01:08:36
Autor: mrbluesky.pl
kworum w Niebie
no wiesz, wiara jest jak 4 litery ka盥y ma swoj, ja tam nie wierz w zbawienie wieczne, bo po prostu nico嗆 jest tylko na kr鏒k met, ale co na pewno jest w katolicyzmie, co mistycznego -- -
"Jeden Duch i jedno serce orzywialy wszystkich wierzacych"
Wiec prawdziwa Wiara jest jedna i ta sama dla wszystkich.

"Chcesz zyskac niesmiertelnosc przez jakis czyn dzielny?
Glupis! Czy chcesz czy nie chcesz -jestes niesmiertelny!"
A.Mick.

Data: 2020-03-15 12:18:24
Autor: Jacek Bialy
kworum w Niebie

[...]

-- -- -- -- -- --

Ty znowu nie strasz panie Blue...   Ja nie chc by nie鄉iertelny - kropla powinna wr鏂i do Oceanu.

Twoje zdrowie!  (herbatka z pr康em :)
JB

Data: 2020-03-14 07:29:25
Autor: Runt
W dniu 2020-03-12 o23:22, pawian Jacek Bialy pisze:

Ale ty naiwny - przecie KUL to by豉 hodowla rozmaitych donosicieli i prowokator闚

Ko鎍zy貫s KUL czy jeste kapusiem-amatorem? ;-))))

--
Runt
"Do polityki nie idzie si dla pieni璠zy!" - (c) J.Kaczy雟ki

Data: 2020-03-15 13:22:51
Autor: Jacek Bialy
Pisiory zerwa造 kworum w Senacie
Ale ty naiwny - przecie KUL to by豉 hodowla rozmaitych donosicieli i prowokator闚

   -- - Ko鎍zy貫s KUL czy jeste kapusiem-amatorem? ;-))))

No zgadnij!

JB

Data: 2020-03-13 11:25:23
Autor: Konopny Nespresso
Pisiory zerwa造 kworum w Senacie
u篡tkownik u2 napisa:
W dniu 12.03.2020 o23:00, SB-uca pisze:
> Moze musieli szybko biec na msze?

esbuc studiowa na katolickim KUL. po jakiego chuja ? aby teraz 鄉ia si z katolik闚 ?:)

Musi oddelegowany przez swojak闚 w celu poznania wroga.
Pytanie kto tam oddelegowa Jasia H. z B'nai B'rith.

Data: 2020-03-13 00:42:36
Autor: mrbluesky.pl
Pisiory zerwa造 kworum w Senacie
"- Pod pozorem walki z koronawirusem marsza貫k Grodzki pr鏏uje zmieni regulamin Senatu w taki spos鏏, by m鏂 stworzy alternatywny o鈔odek w豉dzy dla rz康u i Sejmu"

Data: 2020-03-13 09:07:29
Autor: Runt
W dniu 2020-03-13 o08:42, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
"- Pod pozorem walki z koronawirusem marsza貫k Grodzki pr鏏uje zmieni regulamin Senatu w taki spos鏏, by m鏂 stworzy alternatywny o鈔odek w豉dzy dla rz康u i Sejmu"

BOLI WAS TEN MARSZAΒK, CO?  ;-)))

Moze jakis rz康 techniczny z Gli雟kim na czele? ;-)))

Data: 2020-03-13 01:11:16
Autor: mrbluesky.pl
Pisiory zerwa造 kworum w Senacie
"- Pod pozorem walki z koronawirusem marsza貫k Grodzki pr鏏uje zmieni regulamin Senatu w taki spos鏏, by m鏂 stworzy alternatywny o鈔odek w豉dzy dla rz康u i Sejmu"

BOLI WAS TEN MARSZAΒK, CO?  ;-))) -- -
Nie wiem czemu zaliczasz mnie do WAS
ale ten ufol to soczewka wszystkich
patologii detej POstKOmuny i PO...

Data: 2020-03-13 09:14:08
Autor: Runt
W dniu 2020-03-13 o09:11, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
"- Pod pozorem walki z koronawirusem marsza貫k Grodzki pr鏏uje zmieni regulamin Senatu w taki spos鏏, by m鏂 stworzy alternatywny o鈔odek w豉dzy dla rz康u i Sejmu"

BOLI WAS TEN MARSZAΒK, CO?  ;-)))
-- -
Nie wiem czemu zaliczasz mnie do WAS

pisz帷 WAS mia貫m na my郵i wielbicieli PiS.

ale ten ufol to soczewka wszystkich
patologii detej POstKOmuny i PO...

Oczywi軼ie. Winny Tusk. 真j szmaty na radyjku.

Data: 2020-03-13 01:32:58
Autor: mrbluesky.pl
[...]

A PISales do mnie wiec na KOlana i do Czenstochowy! ;P

ale ten ufol to soczewka wszystkich patologii detej POstKOmuny i PO...

Oczywi軼ie. Winny Tusk. 真j szmaty na radyjku. -- -
Tusk i Grodzki to tylko marionety. Sprzedawczyki.
Pyszczysz bo boli ze PIS zerwal kwoum i plany mocodawcow Grodzkiego POszly siem bujac ;P A jakies zakrencony na punkcie radyjek
to sam se szmaty zuj "szmatlawcu" ;P

Data: 2020-03-14 07:34:47
Autor: Runt
W dniu 2020-03-13 o09:32, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:

Oczywi軼ie. Winny Tusk. 真j szmaty na radyjku.
-- -
Tusk i Grodzki to tylko marionety.

Oczywi軼ie!
Winni s wszelkich kl瘰k. To oni okradli nar鏚 organizuj帷 GetBack i SKOK-i. To oni 瘸dali 40 mln 豉p闚ki, latali AirTaxi i prowadzili luksusowe burdele.

Sprzedawczyki.

Sprzedali najlepszych pos堯w PiS do PE! ;-))))

Pyszczysz bo boli ze PIS zerwal kwoum i plany
mocodawcow Grodzkiego POszly siem bujac ;P

Tak, tak. kwak, kwak - Grodzki chcia obali rz康. Mia stan望 na jego czele jako premier techniczny? Masz skleroz? To podpytaj Gli雟kiego.

A jakies zakrencony na punkcie radyjek
Jak tam opowie嗆 Malinowskiego o dziejach radyjka? ;-)))
to sam se szmaty zuj "szmatlawcu" ;P
Masz jaki sw鎩 kod wywo豉wczy czy jeste "tajny"? ;-)))

Data: 2020-03-14 00:46:28
Autor: mrbluesky.pl
Pisiory zerwa造 kworum w Senacie
Data: 2020-03-14 09:22:58
Autor: Runt
Pisiory zerwa造 kworum w Senacie
W dniu 2020-03-14 o08:46, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
https://wiadomosci.onet.pl/kraj/koronawirus-w-polsce-senat-za-poprawkami-ws-ustawy-o-covid-19-pis-przeciw/6d4yk4g

Oczywi軼ie! PiS ma racj!
Na Nowogrodzkiej stworzono tak doskona陰 ustaw kt鏎a sama z siebie POwali wirusa na υpatki! Senat ma tylko klepn望! Ma by tak jak by這!

Data: 2020-03-14 05:56:54
Autor: Jacek Bialy
Pisiory zerwa造 kworum w Senacie
   -- - Tak, tak. kwak, kwak - Grodzki chcia obali rz康.

To 鈍ietny pomys! (po tym pajacu wszystkiego mo瞠my si spodziewa :)

JB

Data: 2020-03-14 18:21:48
Autor: Runt
W dniu 2020-03-14 o13:56, pajac Jacek Bialy pisze:
    -- - Tak, tak. kwak, kwak - Grodzki chcia obali rz康.

To 鈍ietny pomys! (po tym pajacu wszystkiego mo瞠my si spodziewa :)
wg waszej wyobrazni oczywi軼ie! ;-)

I by豚y jak P.Gli雟ki "premierem technicznym",  prawda? ;-)

Data: 2020-03-15 13:14:10
Autor: Jacek Bialy
[...]

Prawda towarzyszu pawianie!  Jak Grodzki si postara, to Gli雟ki wykopie Kaczora i jego kota na koci 貫b!    Oj b璠zie si dzia這..    Buuu ha-ha!

JB

Data: 2020-03-16 07:35:45
Autor: Runt
W dniu 2020-03-15 o21:14, 造sy pawian Jacek Bialy pisze:
[...]

Zabrak這 argumet闚,co?  ;-)))

Jak Grodzki si postara, to Gli雟ki wykopie Kaczora i jego kota na koci 貫b!

To wasz problem, nie m鎩.

Oj b璠zie si dzia這..    Buuu ha-ha!

Dziadzia, zr鏏 sobie herbatke z melisy.

Data: 2020-03-16 02:24:41
Autor: Jacek Bialy
Pisiory zerwa造 kworum w Senacie
Jak Grodzki si postara, to Gli雟ki wykopie Kaczora i jego kota na koci 貫b!

   -- - To wasz problem, nie m鎩.

Ale ty naiwny..       Buuu ha-ha!

Data: 2020-03-16 11:54:57
Autor: Runt
W dniu 2020-03-16 o10:24, Jacek Bialy pisze:
N> Jak Grodzki si postara, to Gli雟ki wykopie Kaczora i jego kota na koci 貫b!
    -- - To wasz problem, nie m鎩.
Ale ty naiwny..       Buuu ha-ha!

To ty jeste naiwny jak slepe koci.

Postaraj si przeczyta ze zrozumieniem to co napisa "niebieski".

Data: 2020-03-16 07:33:24
Autor: Jacek Bialy
> [...]
Ale ty naiwny.. Buuu ha-ha!

   -- - To ty jeste naiwny jak slepe koci.
Postaraj si przeczyta ze zrozumieniem (...)

Nie powtarzaj uwag kierowanych do ciebie, tylko staraj si do nich stosowa.

JB

Data: 2020-03-16 17:06:50
Autor: Runt
W dniu 2020-03-16 o15:33, Jacek Bialy pisze:
> [...]

"Jak Grodzki si postara, to Gli雟ki wykopie Kaczora i jego kota na koci 貫b!"

Rozumiesz co tu jest napisane? Jak nie to dlaczego sie wp..sz? ;-)))

Data: 2020-03-16 09:26:11
Autor: Jacek Bialy
> [...]

Nie powtarzaj uwag kierowanych do ciebie, tylko staraj si do nich stosowa.

"Jak Grodzki si postara, to Gli雟ki wykopie Kaczora i jego kota na koci

Ale oczywi軼ie bzdury napisa貫m, w kt鏎e g逝piutki Runcik uwierzy..
Buuu ha-ha!

JB

Data: 2020-03-16 19:43:53
Autor: Runt
W dniu 2020-03-16 o17:26, Jacek Bialy pisze:
> [...]
Nie powtarzaj uwag kierowanych do ciebie, tylko staraj si do nich stosowa.

"Jak Grodzki si postara, to Gli雟ki wykopie Kaczora i jego kota na koci

tak w豉snie wygl康aj twoje "mondro軼i"

w kt鏎e g逝piutki Runcik uwierzy..
\

dupek z ciebie dziadzia.

Data: 2020-03-13 03:02:54
Autor: Jacek Bialy
Pisiory zerwa造 kworum w Senacie
   -- - BOLI WAS TEN MARSZAΒK, CO? ;-)))

Dlaczego boli?    Jak dot康 jest niez造 ubaw z tym pajacem, lecz impreza dopiero si rozkr璚a..  Jak my郵icie - przeskoczy Rysia? (obaj s tacy simpsonowaci:)

JB

Data: 2020-03-13 03:00:20
Autor: Bruno Brunowski
Pisiory zerwa造 kworum w Senacie
W dniu czwartek, 12 marca 2020 18:59:05 UTC+1 u篡tkownik Bruno Brunowski napisa:
Powody s dwa:
- Senat rozpocz掖 prac nad nowelizacj specustawy koronowirusowej,
- Karczewski nadal nie ma rz康owej willi.

A tyle p... o jedno軼i w obliczy epidemii.

"W projekcie zmiany proponuje si, by w regulaminie izby zapisa, 瞠 w szczeg鏊nie uzasadnionych wypadkach wynikaj帷ych z zagro瞠nia 篡cia lub zdrowia ludzkiego, marsza貫k Senatu mo瞠 zadecydowa o skr鏂eniu termin闚 wi捫帷ych si z pierwszym czytaniem projektu ustawy. Obecnie regulamin stanowi, 瞠 pierwsze czytanie przeprowadza si nie wcze郾iej ni po up造wie 14 dni od dnia dor璚zenia senatorom projektu ustawy, a zawiadomienie o pierwszym posiedzeniu komisji w tej sprawie dor璚za si wszystkim senatorom nie p騧niej ni na 7 dni przed posiedzeniem."

https://fakty.interia.pl/raporty/raport-koronawirus-chiny/polska/news-stanislaw-karczewski-stawia-warunki-ws-zmian-w-regulaminie-s,nId,4379282

Co potwierdza, 瞠 posz這 o will i Karczewski ju wie jakiego babola strzeli. Teraz pr鏏uje si wycofa rakiem.

--
Bruno

Data: 2020-03-13 09:52:12
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Tak szczerze m闚i帷, to ja nie bardzo kumam, gdzie ten zwi您ek z will, ale skoro Bruno to widzi, to my mu wszyscy wierzymy na s這wo...

Buuuu ha-ha!

JB

Data: 2020-03-13 10:13:52
Autor: Bruno Brunowski
Pisiory zerwa造 kworum w Senacie
W dniu pi徠ek, 13 marca 2020 17:52:13 UTC+1 u篡tkownik Jacek Bialy napisa:
> [...]

Tak szczerze m闚i帷, to ja nie bardzo kumam, gdzie ten zwi您ek z will, ale skoro Bruno to widzi, to my mu wszyscy wierzymy na s這wo...

Karczewski przesta by Marsza趾iem i straci rz康ow will. Nie mo瞠 przebole. Wczoraj strasznie si rzuca, ale wida kto przywo豉 go do porz康ku i dzi potulnie przyszed do roboty.

--
Bruno

Data: 2020-03-13 15:04:02
Autor: Jacek Bialy
> [...]

    -- - Karczewski przesta by Marsza趾iem i straci rz康ow will. Nie mo瞠 przebole.

To ju ka盥y wie towarzyszu Bruno.

    -- - Wczoraj strasznie si rzuca, ale wida kto przywo豉 go do porz康ku i dzi potulnie przyszed do roboty.

Mo瞠 go baba wykopa豉 z 堯磬a, albo jaka przydupnica..   Ale mogliby軼ie wr鏂i do tematu?

_kolektyw

Data: 2020-03-13 11:18:08
Autor: u2
W dniu 13.03.2020 o11:00, Bruno Brunowski pisze:
[...]

znowu s帷zysz jad nienawi軼i wynaj皻y ubecki pacho趾u

Data: 2020-03-14 07:28:31
Autor: Runt
W dniu 2020-03-12 o18:59, Bruno Brunowski pisze:
Powody s dwa:
- Senat rozpocz掖 prac nad nowelizacj specustawy koronowirusowej,
- Karczewski nadal nie ma rz康owej willi.

A tyle p... o jedno軼i w obliczy epidemii.

A J.Kaczy雟ki gdzies sie zaszy....

Data: 2020-03-16 13:25:33
Autor: Konopny Nespresso
Pisiory zerwa造 kworum w Senacie
u篡tkownik Bruno Brunowski napisa:
Powody s dwa:
- Senat rozpocz掖 prac nad nowelizacj specustawy koronowirusowej,

Mo瞠sz k豉ma. Je瞠li mo瞠sz, to z pewno軼i k豉miesz:)
https://youtu.be/X-K2Soq-1l4?t=1610

Raczej specustawy zmieniaj帷ej regulamin sejmu:)

Data: 2020-03-16 14:16:17
Autor: Bruno Brunowski
Pisiory zerwa造 kworum w Senacie
W dniu poniedzia貫k, 16 marca 2020 21:25:34 UTC+1 u篡tkownik Konopny Nespresso napisa:
> [...]

Mo瞠sz k豉ma. Je瞠li mo瞠sz, to z pewno軼i k豉miesz:)
https://youtu.be/X-K2Soq-1l4?t=1610

Raczej specustawy zmieniaj帷ej regulamin sejmu:)

Nocniczku, zmiany mia造 na celu przyspieszenie prac nad ustaw. Ju pisa貫m o tym w tym w徠ku. O tu: https://groups.google.com/d/msg/pl.soc.polityka/gWp9aJgstL4/o6zPzXv0BAAJ

Po obsztorcowaniu przez tzw. czynniki Karczewski podkuli ogonek, przesta gada kocopo造 o "alternatywnym o鈔odku w豉dzy" i grzecznie wr鏂i na sal obrad.

Samoobs... na dzi masz zaliczone na ocen bardzo dobr.

--
Bruno

Data: 2020-03-16 22:29:59
Autor: u2
W dniu 16.03.2020 o22:16, Bruno Brunowski pisze:
[...]

wida u ciebie t pogard wobec dr Karczewskiego, sk康 u ciebie ta nienawi嗆 ?

Data: 2020-03-16 16:05:14
Autor: Bruno Brunowski
Pisiory zerwa造 kworum w Senacie
W dniu poniedzia貫k, 16 marca 2020 22:30:01 UTC+1 u篡tkownik u2 napisa:
W dniu 16.03.2020 o22:16, Bruno Brunowski pisze:
> W dniu poniedzia貫k, 16 marca 2020 21:25:34 UTC+1 u篡tkownik Konopny Nespresso napisa:

> wida u ciebie t pogard wobec dr Karczewskiego, sk康 u ciebie ta nienawi嗆 ?

"Nigdy nie lata貫m z rodzin."
"Nigdy nie wy陰cza貫m opozycji mikrofonu.'
"Ja pracowa貫m i pracuj dla idei."
'Trzy malutkie pokoje, ma豉 kuchnia, ma豉 豉zienka i ma造 gabinet, kiedy ju tam mieszka貫m."

A po za tym to zwyk造 lekarz medycyny z II st. specjalizacji, a nie 瘸den dr.

--
Bruno

Data: 2020-03-17 00:07:01
Autor: u2
W dniu 17.03.2020 o00:05, Bruno Brunowski pisze:
[...]

ano brutu

Cien Anos de Soledad by G.G.Marquez

Nazywa豉 si Pilar Ternera i uczestniczy豉 w przeprawie przez g鏎y zako鎍zonej za這瞠niem Macondo. Rodzina si陰 zabra豉 z sob dziewczyn, aby j oddali od m篹czyzny, kt鏎y zgwa販i j, gdy mia豉 czterna軼ie lat, i kocha j przez nast瘼nych lat osiem, ale nigdy nie zdecydowa si tego ujawni, bo nale瘸 do innej kobiety. Przyrzek p鎩嗆 za ni na kraj 鈍iata, ale p騧niej, gdy za豉twi swoje sprawy, a ona mia豉 ju do嗆 czekania na niego zawsze tak jak na kt鏎ego z tych m篹czyzn, wysokich i niskich, blondyn闚 i brunet闚, kt鏎ych przyrzeka造 jej karty na drogach ziemi i morza, za trzy dni, trzy miesi帷e lub trzy lata. W tym oczekiwaniu uda jej utraci造 swoj krzepko嗆, a piersi j璠rno嗆, zapomnia豉 o tkliwo軼i, lecz zachowa豉 nienaruszony szale鎍zy 瘸r swego serca. Oszo這miony t cudown zabawk, Jos Arcadio co noc szuka drogi do niej poprzez labirynt ciemnego pokoju. Pewnej nocy zasta drzwi zamkni皻e na zasuw i zastuka kilka razy, wiedz帷, 瞠 skoro o鄉ieli si zastuka po raz pierwszy, musi dobija si a do skutku, p鏦i wreszcie po nieko鎍z帷ym si oczekiwaniu nie otworzy豉 mu. W ci庵u dnia s豉niaj帷 si z niewyspania, czerpa tajemn rozkosz ze wspomnie poprzedniej nocy. Ale kiedy ona wchodzi豉 do ich domu, weso豉, oboj皻na, rozgadana, nie musia si wysila, aby ukry swoje napi璚ie, bo ta kobieta, kt鏎ej g這郾y 鄉iech p這szy go喚bie, nie mia豉 nic wsp鏊nego z niewidzialn pot璕, kt鏎a uczy豉 go t逝mi oddech i opanowywa uderzenia serca i pozwoli豉 zrozumie, dlaczego ludzie boj si 鄉ierci. Tak by pogr捫ony w swoich my郵ach, 瞠 nie uczestniczy nawet w og鏊nej rado軼i, gdy ojciec i brat przewr鏂ili do g鏎y nogami ca造 dom wie軼i, 瞠 uda這 im si roztopi metalow skorup i wydzieli z niej z這to Urszuli.

Istotnie, po skomplikowanych i wytrwa造ch pr鏏ach cel zosta osi庵ni皻y. Urszula by豉 uszcz窷liwiona i nawet dzi瘯owa豉 Bogu za wynalezienie alchemii, gdy mieszka鎍y wsi t這czyli si w laboratorium, cz瘰towani przez gospodarzy ciastkami i konfitur z guawy, a Jos Arcadio Buend燰 pokazywa im tygiel z odzyskanym z這tem, jak gdyby sam je przed chwil wynalaz. Obnosz帷 go tak mi璠zy wszystkimi, podszed w ko鎍u do swego starszego syna, kt鏎y ostatnimi czasy prawie nie zagl康a do laboratorium. Podsun掖 mu pod oczy such 鄴速aw bry趾 metalu i spyta: ,,No, widzisz teraz, jak to wygl康a?". A Jos Arcadio szczerze odpowiedzia:

- Jak psie g闚no.

Pisiory zerwa造 kworum w Senacie