Pisiory zerwa造 kworum w Senacie

Data: 2020-03-12 23:00:22
Autor: h蛤遲莞 返蛤突 痰氣踢踢
Pisiory zerwa造 kworum w Senacie
Am 12.03.20 um 18:59 schrieb Bruno Brunowski:
Powody s dwa:
- Senat rozpocz掖 prac nad nowelizacj specustawy koronowirusowej,
- Karczewski nadal nie ma rz康owej willi.

A tyle p... o jedno軼i w obliczy epidemii.

Moze musieli szybko biec na msze? ;-)

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????????????????????????????????????????????????????????
  "Andrzej Duda jest erudyt, jemu mi鏚 z ust kapie, on ma py貫k kwiatowy na ustach. Doskonale potrafi dobiera s這wa bez kartki i natychmiast mo瞠 m闚i godzinami i chyba takiego powinni鄉y mie prezydenta" (kr鏊 remiz S豉womir 安ierzy雟ki)

Data: 2020-03-12 23:05:55
Autor: u2
W dniu 12.03.2020 o23:00, SB-uca pisze:
Moze musieli szybko biec na msze?

esbuc studiowa na katolickim KUL. po jakiego chuja ? aby teraz 鄉ia si z katolik闚 ?:)

Data: 2020-03-12 15:22:49
Autor: Jacek Bialy
Pisiory zerwa造 kworum w Senacie
Moze musieli szybko biec na msze?

   -- - esbuc studiowa na katolickim KUL. po jakiego chuja ? aby teraz 鄉ia
si z katolik闚 ?:)

Ale ty naiwny - przecie KUL to by豉 hodowla rozmaitych donosicieli i prowokator闚 (inaczej zamkn瘭iby bud).  Zreszt Polski ko軼i馧 wraz z jego prymasami ci篹ko pracowali dla komucha - a 瞠 si czasem posprzeczali, to by豉 jedynie k堯tnia w rodzinie.

JB

Data: 2020-03-12 23:53:18
Autor: u2
W dniu 12.03.2020 o23:22, Jacek Bialy pisze:
[...]

no wiesz, wiara jest jak 4 litery ka盥y ma swoj, ja tam nie wierz w zbawienie wieczne, bo po prostu nico嗆 jest tylko na kr鏒k met, ale co na pewno jest w katolicyzmie, co mistycznego

Data: 2020-03-13 00:06:32
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Czy ja m闚i貫m 瞠 nie?  Za komuny by貫m katolikiem, potem pozna貫m inne duchowe tradycje i na stare lata uwa瘸m, jedni s potrzebni drugim, gdy ka盥a 軼ie磬a ma w sobie co unikalnego, czego inni mogliby si nauczy.
A od Ko軼io豉 odszed貫m, bo nie raz mog貫m si przekona, jak polskie duchowie雟two niszczy wszystko to, co w tym ko軼iele by這 najlepsze. Po tym, jak Polak zosta papie瞠m woda sodowa odbi豉 wi瘯szo軼i z nich tak, 瞠 trudno by這 w tym nad皻ym 鈔odowisku w og鏊e przebywa - nie m闚i帷 ju o s逝chaniu ich nauk. Trzyma mnie jeszcze jaki patriotyzm, lecz ju po pogrzebie ks. Popie逝szki zacz窸o mi co 鈍ita, 瞠 to jest droga w maliny. Wkr鏒ce zreszt by這 wi璚ej morderstw, kt鏎e zawsze poprzedza造 jakie szykany ze strony ko軼ielnej hierarchii - po prostu kto nie chcia si podporz康kowa, tego biskupi przestawali 'chroni', czyli wystawiali na pastw SB.  Wsp鏊nota zbrodni zwi您a豉 ich z komunistami na zawsze.

JB

Data: 2020-03-13 01:08:36
Autor: mrbluesky.pl
kworum w Niebie
no wiesz, wiara jest jak 4 litery ka盥y ma swoj, ja tam nie wierz w zbawienie wieczne, bo po prostu nico嗆 jest tylko na kr鏒k met, ale co na pewno jest w katolicyzmie, co mistycznego -- -
"Jeden Duch i jedno serce orzywialy wszystkich wierzacych"
Wiec prawdziwa Wiara jest jedna i ta sama dla wszystkich.

"Chcesz zyskac niesmiertelnosc przez jakis czyn dzielny?
Glupis! Czy chcesz czy nie chcesz -jestes niesmiertelny!"
A.Mick.

Data: 2020-03-15 12:18:24
Autor: Jacek Bialy
kworum w Niebie

[...]

-- -- -- -- -- --

Ty znowu nie strasz panie Blue...   Ja nie chc by nie鄉iertelny - kropla powinna wr鏂i do Oceanu.

Twoje zdrowie!  (herbatka z pr康em :)
JB

Data: 2020-03-14 07:29:25
Autor: Runt
W dniu 2020-03-12 o23:22, pawian Jacek Bialy pisze:

Ale ty naiwny - przecie KUL to by豉 hodowla rozmaitych donosicieli i prowokator闚

Ko鎍zy貫s KUL czy jeste kapusiem-amatorem? ;-))))

--
Runt
"Do polityki nie idzie si dla pieni璠zy!" - (c) J.Kaczy雟ki

Data: 2020-03-15 13:22:51
Autor: Jacek Bialy
Pisiory zerwa造 kworum w Senacie
Ale ty naiwny - przecie KUL to by豉 hodowla rozmaitych donosicieli i prowokator闚

   -- - Ko鎍zy貫s KUL czy jeste kapusiem-amatorem? ;-))))

No zgadnij!

JB

Data: 2020-03-13 11:25:23
Autor: Konopny Nespresso
Pisiory zerwa造 kworum w Senacie
u篡tkownik u2 napisa:
W dniu 12.03.2020 o23:00, SB-uca pisze:
> Moze musieli szybko biec na msze?

esbuc studiowa na katolickim KUL. po jakiego chuja ? aby teraz 鄉ia si z katolik闚 ?:)

Musi oddelegowany przez swojak闚 w celu poznania wroga.
Pytanie kto tam oddelegowa Jasia H. z B'nai B'rith.

Pisiory zerwa造 kworum w Senacie