Pisiory zerwa³y kworum w Senacie

Data: 2020-03-13 00:42:36
Autor: mrbluesky.pl
Pisiory zerwa³y kworum w Senacie
"- Pod pozorem walki z koronawirusem marsza³ek Grodzki próbuje zmieniæ regulamin Senatu w taki sposób, by móc stworzyæ alternatywny o¶rodek w³adzy dla rz±du i Sejmu"

Data: 2020-03-13 09:07:29
Autor: Runt
W dniu 2020-03-13 o 08:42, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
"- Pod pozorem walki z koronawirusem marsza³ek Grodzki próbuje zmieniæ regulamin Senatu w taki sposób, by móc stworzyæ alternatywny o¶rodek w³adzy dla rz±du i Sejmu"

BOLI WAS TEN MARSZA£EK, CO?  ;-)))

Moze jakis rz±d techniczny z Gliñskim na czele? ;-)))

--
Runt

"Do polityki nie idzie siê dla pieniêdzy" - (c) J.Kaczyñski

Data: 2020-03-13 01:11:16
Autor: mrbluesky.pl
Pisiory zerwa³y kworum w Senacie
"- Pod pozorem walki z koronawirusem marsza³ek Grodzki próbuje zmieniæ regulamin Senatu w taki sposób, by móc stworzyæ alternatywny o¶rodek w³adzy dla rz±du i Sejmu"

BOLI WAS TEN MARSZA£EK, CO?  ;-))) -- -
Nie wiem czemu zaliczasz mnie do WAS
ale ten ufol to soczewka wszystkich
patologii detej POstKOmuny i PO...

Data: 2020-03-13 09:14:08
Autor: Runt
W dniu 2020-03-13 o 09:11, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
"- Pod pozorem walki z koronawirusem marsza³ek Grodzki próbuje zmieniæ regulamin Senatu w taki sposób, by móc stworzyæ alternatywny o¶rodek w³adzy dla rz±du i Sejmu"

BOLI WAS TEN MARSZA£EK, CO?  ;-)))
-- -
Nie wiem czemu zaliczasz mnie do WAS

pisz±c WAS mia³em na my¶li wielbicieli PiS.

ale ten ufol to soczewka wszystkich
patologii detej POstKOmuny i PO...

Oczywi¶cie. Winny Tusk. ¯uj szmaty na radyjku.

Data: 2020-03-13 01:32:58
Autor: mrbluesky.pl
[...]

A PISales do mnie wiec na KOlana i do Czenstochowy! ;P

ale ten ufol to soczewka wszystkich patologii detej POstKOmuny i PO...

Oczywi¶cie. Winny Tusk. ¯uj szmaty na radyjku. -- -
Tusk i Grodzki to tylko marionety. Sprzedawczyki.
Pyszczysz bo boli ze PIS zerwal kwoum i plany mocodawcow Grodzkiego POszly siem bujac ;P A jakies zakrencony na punkcie radyjek
to sam se szmaty zuj "szmatlawcu" ;P

Data: 2020-03-14 07:34:47
Autor: Runt
W dniu 2020-03-13 o 09:32, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:

Oczywi¶cie. Winny Tusk. ¯uj szmaty na radyjku.
-- -
Tusk i Grodzki to tylko marionety.

Oczywi¶cie!
Winni s± wszelkich klêsk. To oni okradli naród organizuj±c GetBack i SKOK-i. To oni ¿adali 40 mln ³apówki, latali AirTaxi i prowadzili luksusowe burdele.

Sprzedawczyki.

Sprzedali najlepszych pos³ów PiS do PE! ;-))))

Pyszczysz bo boli ze PIS zerwal kwoum i plany
mocodawcow Grodzkiego POszly siem bujac ;P

Tak, tak. kwak, kwak - Grodzki chcia³ obaliæ rz±d. Mia³ stan±æ na jego czele jako premier techniczny? Masz sklerozê? To podpytaj Gliñskiego.

A jakies zakrencony na punkcie radyjek
Jak tam opowie¶æ Malinowskiego o dziejach radyjka? ;-)))
to sam se szmaty zuj "szmatlawcu" ;P
Masz jaki¶ swój kod wywo³awczy czy jeste¶ "tajny"? ;-)))

Data: 2020-03-14 00:46:28
Autor: mrbluesky.pl
Pisiory zerwa³y kworum w Senacie
Data: 2020-03-14 09:22:58
Autor: Runt
Pisiory zerwa³y kworum w Senacie
W dniu 2020-03-14 o 08:46, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
https://wiadomosci.onet.pl/kraj/koronawirus-w-polsce-senat-za-poprawkami-ws-ustawy-o-covid-19-pis-przeciw/6d4yk4g

Oczywi¶cie! PiS ma racjê!
Na Nowogrodzkiej stworzono tak doskona³± ustawê która sama z siebie POwali wirusa na £opatki! Senat ma tylko klepn±æ! Ma byæ tak jak by³o!

Data: 2020-03-14 05:56:54
Autor: Jacek Bialy
Pisiory zerwa³y kworum w Senacie
   -- - Tak, tak. kwak, kwak - Grodzki chcia³ obaliæ rz±d.

To ¶wietny pomys³! (po tym pajacu wszystkiego mo¿emy siê spodziewaæ :)

JB

Data: 2020-03-14 18:21:48
Autor: Runt
W dniu 2020-03-14 o 13:56, pajac Jacek Bialy pisze:
    -- - Tak, tak. kwak, kwak - Grodzki chcia³ obaliæ rz±d.

To ¶wietny pomys³! (po tym pajacu wszystkiego mo¿emy siê spodziewaæ :)
wg waszej wyobrazni oczywi¶cie! ;-)

I by³by jak P.Gliñski "premierem technicznym",  prawda? ;-)

Data: 2020-03-15 13:14:10
Autor: Jacek Bialy
[...]

Prawda towarzyszu pawianie!  Jak Grodzki siê postara, to Gliñski wykopie Kaczora i jego kota na koci ³eb!    Oj bêdzie siê dzia³o..    Buuu ha-ha!

JB

Data: 2020-03-16 07:35:45
Autor: Runt
W dniu 2020-03-15 o 21:14, ³ysy pawian Jacek Bialy pisze:
[...]

Zabrak³o argumetów,co?  ;-)))

Jak Grodzki siê postara, to Gliñski wykopie Kaczora i jego kota na koci ³eb!

To wasz problem, nie mój.

Oj bêdzie siê dzia³o..    Buuu ha-ha!

Dziadzia, zrób sobie herbatke z melisy.

Data: 2020-03-16 02:24:41
Autor: Jacek Bialy
Pisiory zerwa³y kworum w Senacie
Jak Grodzki siê postara, to Gliñski wykopie Kaczora i jego kota na koci ³eb!

   -- - To wasz problem, nie mój.

Ale¶ ty naiwny..       Buuu ha-ha!

Data: 2020-03-16 11:54:57
Autor: Runt
W dniu 2020-03-16 o 10:24, Jacek Bialy pisze:
N> Jak Grodzki siê postara, to Gliñski wykopie Kaczora i jego kota na koci ³eb!
    -- - To wasz problem, nie mój.
Ale¶ ty naiwny..       Buuu ha-ha!

To ty jeste¶ naiwny jak slepe kociê.

Postaraj siê przeczytaæ ze zrozumieniem to co napisa³ "niebieski".

Data: 2020-03-16 07:33:24
Autor: Jacek Bialy
> [...]
Ale¶ ty naiwny..       Buuu ha-ha!

   -- - To ty jeste¶ naiwny jak slepe kociê.
Postaraj siê przeczytaæ ze zrozumieniem (...)

Nie powtarzaj uwag kierowanych do ciebie, tylko staraj siê do nich stosowaæ.

JB

Data: 2020-03-16 17:06:50
Autor: Runt
W dniu 2020-03-16 o 15:33, Jacek Bialy pisze:
> [...]

"Jak Grodzki siê postara, to Gliñski wykopie Kaczora i jego kota na koci ³eb!"

Rozumiesz co tu jest napisane? Jak nie to dlaczego sie wp..sz? ;-)))

Data: 2020-03-16 09:26:11
Autor: Jacek Bialy
> [...]

"Jak Grodzki siê postara, to Gliñski wykopie Kaczora i jego kota na koci

Ale¿ oczywi¶cie bzdury napisa³em, w które g³upiutki Runcik uwierzy³..
Buuu ha-ha!

JB

Data: 2020-03-16 19:43:53
Autor: Runt
W dniu 2020-03-16 o 17:26, Jacek Bialy pisze:
> [...]

"Jak Grodzki siê postara, to Gliñski wykopie Kaczora i jego kota na koci

tak w³asnie wygl±daj± twoje "mondro¶ci"

w które g³upiutki Runcik uwierzy³..
\

dupek z ciebie dziadzia.

Data: 2020-03-13 03:02:54
Autor: Jacek Bialy
Pisiory zerwa³y kworum w Senacie
   -- - BOLI WAS TEN MARSZA£EK, CO?  ;-)))

Dlaczego boli?    Jak dot±d jest niez³y ubaw z tym pajacem, lecz impreza dopiero siê rozkrêca..  Jak my¶licie - przeskoczy Rysia? (obaj s± tacy simpsonowaci:)

JB

Pisiory zerwa³y kworum w Senacie