Pisiory zerwa³y kworum w Senacie

Data: 2020-03-13 03:00:20
Autor: Bruno Brunowski
Pisiory zerwa³y kworum w Senacie
W dniu czwartek, 12 marca 2020 18:59:05 UTC+1 u¿ytkownik Bruno Brunowski napisa³:
Powody s± dwa:
- Senat rozpocz±³ pracê nad nowelizacj± specustawy koronowirusowej,
- Karczewski nadal nie ma rz±dowej willi.

A tyle p... o jedno¶ci w obliczy epidemii.

"W projekcie zmiany proponuje siê, by w regulaminie izby zapisaæ, ¿e w szczególnie uzasadnionych wypadkach wynikaj±cych z zagro¿enia ¿ycia lub zdrowia ludzkiego, marsza³ek Senatu mo¿e zadecydowaæ o skróceniu terminów wi±¿±cych siê z pierwszym czytaniem projektu ustawy. Obecnie regulamin stanowi, ¿e pierwsze czytanie przeprowadza siê nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 14 dni od dnia dorêczenia senatorom projektu ustawy, a zawiadomienie o pierwszym posiedzeniu komisji w tej sprawie dorêcza siê wszystkim senatorom nie pó¼niej ni¿ na 7 dni przed posiedzeniem."

https://fakty.interia.pl/raporty/raport-koronawirus-chiny/polska/news-stanislaw-karczewski-stawia-warunki-ws-zmian-w-regulaminie-s,nId,4379282

Co potwierdza, ¿e posz³o o willê i Karczewski ju¿ wie jakiego babola strzeli³. Teraz próbuje siê wycofaæ rakiem.

--
Bruno

Data: 2020-03-13 09:52:12
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Tak szczerze mówi±c, to ja nie bardzo kumam, gdzie ten zwi±zek z will±, ale skoro Bruno to widzi, to my mu wszyscy wierzymy na s³owo...

Buuuu ha-ha!

JB

Data: 2020-03-13 10:13:52
Autor: Bruno Brunowski
Pisiory zerwa³y kworum w Senacie
W dniu pi±tek, 13 marca 2020 17:52:13 UTC+1 u¿ytkownik Jacek Bialy napisa³:
> [...]

Tak szczerze mówi±c, to ja nie bardzo kumam, gdzie ten zwi±zek z will±, ale skoro Bruno to widzi, to my mu wszyscy wierzymy na s³owo...

Karczewski przesta³ byæ Marsza³kiem i straci³ rz±dow± willê. Nie mo¿e przeboleæ. Wczoraj strasznie siê rzuca³, ale widaæ kto¶ przywo³a³ go do porz±dku i dzi¶ potulnie przyszed³ do roboty.

--
Bruno

Data: 2020-03-13 15:04:02
Autor: Jacek Bialy
> [...]

    -- - Karczewski przesta³ byæ Marsza³kiem i straci³ rz±dow± willê. Nie mo¿e przeboleæ.

To ju¿ ka¿dy wie towarzyszu Bruno.

    -- - Wczoraj strasznie siê rzuca³, ale widaæ kto¶ przywo³a³ go do porz±dku i dzi¶ potulnie przyszed³ do roboty.

Mo¿e go baba wykopa³a z ³ó¿ka, albo jaka przydupnica..   Ale mogliby¶cie wróciæ do tematu?

_kolektyw

Data: 2020-03-13 11:18:08
Autor: u2
[...]

znowu s±czysz jad nienawi¶ci wynajêty ubecki pacho³ku

Pisiory zerwa³y kworum w Senacie