Pismo do Rady Adwokackiej

Data: 2017-03-28 22:08:50
Autor: ±ćęłń󶼿
Pismo do Rady Adwokackiej
Tak.
Ale boj± się regresu od ubezpieczyciela.

-- -- -
Reka reke myje?

Data: 2017-03-28 22:40:40
Autor: wchpikus
Pismo do Rady Adwokackiej
Znaczy?
Mam zamiar napisac do RA i do warty, tylko nie wiem gdzie dokladnie..
Jakby ktos mial przetarty szlak..

Data: 2017-03-29 09:40:15
Autor: ąćęłńóśźż
Pismo do Rady Adwokackiej
Od kontaktów z radcowsk± do dzisiaj mam zajady, mafia jak inne.
Przykład:
Wysyłaj± skarż±cemu pismo ZPO z terminem stawiennictwa wyznaczonym na trzy dni po wysłaniu pisma = kilka dni po odbiorze przez adresata na poczcie.
Umorzyli z przyczyny... tak, tak, zgadłe¶: braku stawiennictwa skarż±cego.

-- -- -
Znaczy?

Pismo do Rady Adwokackiej