Pismo dostarczone po terminie?

Data: 2010-06-16 13:59:27
Autor: Kuba
Pismo dostarczone po terminie?
Witajcie,

Sytuacja jest taka: załóżmy, że 10.1.2010r. ZUS wysłał do mnie
zawiadomienie o terminie kontrolnego badania lekarskiego wyznaczonego
na dzień 18.1.2010. Niestety, pisma nie odebrałem, było dwukrotnie
awizowane po czym wróciło do nadawcy. Pierwsze awizowanie miało
miejsce 11.1.2010r. Jak rozumiem, w tej sytuacji za datę doręczenia
uważa się 14 dni po dacie pierwszego awizowania czyli 25.1.2010. Czy w
tej sytuacji zasadnym/sensownym będzie utrzymywanie, że nie byłem w
stanie dotrzymać terminu badania wyznaczonego przez ZUS ze względu na
to, iż termin ten przypadał na dzień przed doręczeniem wezwania?

Dzięki za pomoc,
Kuba

Pismo dostarczone po terminie?