Pismo kierowane do Rady Miasta, a odpowiada sam Burmistrz

Data: 2009-05-05 11:44:09
Autor: KK
Pismo kierowane do Rady Miasta, a odpowiada sam Burmistrz
Co zrobic w wypadku kiedy zwracam sie do rady w sprawie rozpatrzenia jakiejs kwestii dot. mojej dzialalnosci, a dostaje odpowiedz od burmistrza ktory to sam podejmuje w tej sprawie decyzje?
Ten dziala na niekorzysc i utrudnia prowadzenie dzialalnosci
Sa jakies instytucje odwoławcze?

Data: 2009-05-05 12:25:53
Autor: tomasz karśnicki
KK pisze:
[...]

IMHO - odpowiedział właściwy organ. Organem wydającym decyzje w sprawach indywidualnych jest: prezydent, wójt, burmistrz, a nie rada miasta.
Na odwołanie od decyzji masz 14 dni.
Może mnie ktoś zweryfikować? z procedurą administracyjną miałem do czynienia za czasów arki Noego.
tomasz

Data: 2009-05-05 13:08:23
Autor: Goomich
Pismo kierowane do Rady Miasta, a odpowiada sam Burmistrz
tomasz karśnicki <tomaszkarsnicki@wp.pl> naskrobał/a w
Może mnie ktoś zweryfikować? z procedurą administracyjną miałem do czynienia za czasów arki Noego.

Wydawałeś decyzję w sprawie jej budowy?

--
Pozdrawiam   Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl   UIN: 6750153

Data: 2009-05-05 12:29:00
Autor: Goomich
Pismo kierowane do Rady Miasta, a odpowiada sam Burmistrz
KK <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl> naskrobał/a w news:gtp1pb$jnf$1news.wp.pl:

[...]

Jest jakieś pouczenie?

Data: 2009-05-05 12:36:01
Autor: KK
Goomich pisze:
[...]

NIE
A nie jest tak ze skoro pismo idzie do rady to rada powinna decydowac na posiedzeniu, a nie burmistrz? Po co ona jest w koncu ?

Data: 2009-05-05 10:45:00
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 05 May 2009 12:36:01 +0200, KK napisał(a):

A nie jest tak ze skoro pismo idzie do rady to rada powinna decydowac na
posiedzeniu, a nie burmistrz? Po co ona jest w koncu ?

Powinien decydować ten, kto zgodnie z prawem jest do tego powołany. Jeśli sprawa leży w gestii burmistrza, to burmistrz. Rada ma swoje sprawy do załatwiania.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-05-05 12:42:10
Autor:
Pismo kierowane do Rady Miasta, a odpowiada sam Burmistrz
A nie jest tak ze skoro pismo idzie do rady to rada powinna decydowac na posiedzeniu, a nie burmistrz? Po co ona jest w koncu ?

Decydować powinien organ władny decydować. Możesz np. złożyc skargę na burmistrza do starosty, a on i tak przekaże komu innemu do rozpatrzenia. Nie jest bowiem władny tego rozpatrywać.

Data: 2009-05-05 12:53:36
Autor: KK
sympatyczna_poczta_a@amorki.pl pisze:
[...]

Ale o zroznicowaniu stawki podatku powinna decydowac rada a nie burmistrz. Podobnie w przypadku mozliwosci zbycia nieruchomosci bez przetargu. Prosilem rade o rozpatrzenie tej kwestii a odpowiedzial burmistrz ze nie ma takiej mozliwosci podczas gdy ustawa mowi jasno ze jest - tzn rada moze zdecydowac o takiej mozliwosci

Pismo kierowane do Rady Miasta, a odpowiada sam Burmistrz