Pismo z GITD (wiadomo co)

Data: 2014-02-11 12:56:25
Autor: anacron
Pismo z GITD (wiadomo co)
W dniu 11.02.2014 12:38, Tomasz Wójtowicz pisze:
Jak sobie koledzy i koleżanki radzicie z pismami z GITD?

Niektórzy pytają wujka Gógla.

http://damskomesko.pl/2013/04/oswiadczenie-dla-gitd/

anacron

Data: 2014-02-11 15:47:51
Autor: Marcin N
Pismo z GITD (wiadomo co)
W dniu 2014-02-11 12:56, anacron pisze:
W dniu 11.02.2014 12:38, Tomasz Wójtowicz pisze:
Jak sobie koledzy i koleżanki radzicie z pismami z GITD?

Niektórzy pytają wujka Gógla.

http://damskomesko.pl/2013/04/oswiadczenie-dla-gitd/

I to niby zadziała?
WÄ…tpiÄ™.

"Zażądaj zwrotu kosztów przejazdu" - terefere. Sąd oddał mi 12 zł i nie patrzył, jakie faktyczne koszty poniosłem. Popatrzył w tabelę i "należy się 12". Wydasz 200, oddadzą 50 i co?

--
MN

Data: 2014-02-11 15:04:09
Autor: AZ
Pismo z GITD (wiadomo co)
On 2014-02-11, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:
[...]

Zaloz DG i na paliwo/hotdogi w trasie do sadu bierz fakture ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-11 17:26:31
Autor: anacron
Pismo z GITD (wiadomo co)
W dniu 11.02.2014 15:47, Marcin N pisze:
[...]

O ile się założysz?

"Zażądaj zwrotu kosztów przejazdu" - terefere. Sąd oddał mi 12 zł i nie
patrzył, jakie faktyczne koszty poniosłem. Popatrzył w tabelę i "należy
siÄ™ 12". Wydasz 200, oddadzÄ… 50 i co?

Kiepsko się starałeś.

--
anacron

Data: 2014-02-11 18:10:32
Autor: Marcin N
Pismo z GITD (wiadomo co)
W dniu 2014-02-11 17:26, anacron pisze:

[...]

Zdradź mi, jak postarać się lepiej.

--
MN

Data: 2014-02-11 18:25:03
Autor: Czesław Wiśniak
Pismo z GITD (wiadomo co)

Kiepsko się starałeś.

Zdradź mi, jak postarać się lepiej.

silom perswazji :)

Data: 2014-02-11 19:28:27
Autor: anacron
Pismo z GITD (wiadomo co)
W dniu 11.02.2014 18:10, Marcin N pisze:
[...]

Ja od tego mam prawników opłacanych z polisy w DAS. Ostatnio oddano mi
blisko 2000 kosztów dojazdu, teraz w innej sprawie gra idzie o ponad
4000 i też dostanę zwrot. Pomijam chwilo sprawy cywilne, po głupiego
policjanta też po sądach pociągamy (już za chwilę).

--
anacron

Data: 2014-02-11 19:52:22
Autor: Marcin N
Pismo z GITD (wiadomo co)
W dniu 2014-02-11 19:28, anacron pisze:
[...]

Nie wiem, co to jest polisa w DAS. Wiem, że ludzie nie mają prawników na zawołanie i dostają 12 zł zwrotu kosztów z rozdzielnika.

--
MN

Data: 2014-02-11 19:57:05
Autor: Andrzej Lawa
Pismo z GITD (wiadomo co)
W dniu 11.02.2014 19:52, Marcin N pisze:
W dniu 2014-02-11 19:28, anacron pisze:
W dniu 11.02.2014 18:10, Marcin N pisze:
W dniu 2014-02-11 17:26, anacron pisze:

"Za¿±daj zwrotu kosztów przejazdu" - terefere. S±d odda³ mi 12 z³ i
nie
patrzy³, jakie faktyczne koszty ponios³em. Popatrzy³ w tabelê i
"nale¿y
siê 12". Wydasz 200, oddadz± 50 i co?

Kiepsko siê stara³e¶.

Zdrad¼ mi, jak postaraæ siê lepiej.

Ja od tego mam prawników op³acanych z polisy w DAS. Ostatnio oddano mi
blisko 2000 kosztów dojazdu, teraz w innej sprawie gra idzie o ponad
4000 i te¿ dostanê zwrot. Pomijam chwilo sprawy cywilne, po g³upiego
policjanta te¿ po s±dach poci±gamy (ju¿ za chwilê).

Nie wiem, co to jest polisa w DAS.

Artyku³ sponsorowany mo¿e? ;)

Wiem, ¿e ludzie nie maj± prawników na
zawo³anie i dostaj± 12 z³ zwrotu kosztów z rozdzielnika.

A dobry prawnik bêdzie kosztowa³ pewnie wiêcej, ni¿ ustawowy rozdzielnik.

--
¦wiadomie psuj±cy kodowanie i formatowanie wierszy
s± jak sraj±cy z lenistwa i g³upoty na ¶rodku pokoju.

Data: 2014-02-11 20:10:50
Autor: anacron
Pismo z GITD (wiadomo co)
W dniu 11.02.2014 19:52, Marcin N pisze:
Nie wiem, co to jest polisa w DAS. Wiem, że ludzie nie mają prawników na
zawołanie i dostają 12 zł zwrotu kosztów z rozdzielnika.

das.pl, ale są inne firmy tego typu. Ja akurat korzystam z ich usług.

--
anacron

Data: 2014-02-11 20:56:28
Autor: AZ
Pismo z GITD (wiadomo co)
On 2014-02-11, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:
[...]

To anacron, on nie musi sie starac. Jak tylko pojawia sie w sadzie to nastaje
niezreczna cisza a pracownicy szepcza do siebie, ze to ten z telewizji od tych
fotoradarow.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-02-12 07:59:12
Autor: Franc
Pismo z GITD (wiadomo co)
Dnia Tue, 11 Feb 2014 20:56:28 +0000 (UTC), AZ napisa³(a):

[...]

It's a plane? No, it's a superman!
Pomijaj±æ Twoj± ironiê, to tak w du¿ym procencie dzia³a. Jak jeste¶ ju¿
znany to zaczynasz byæ traktowany inaczej i ju¿.

--
Franc

Pismo z GITD (wiadomo co)