Pismo z s?du co zrobi? ?

Data: 2011-02-08 15:57:27
Autor: henrys
Pismo z s?du co zrobi? ?
Witam
 Otrzymałem pisma z sądu jedno zatytułowane Postanowienie gdzie jest napisane:
 "Sąd Rejonowy .... postanawia na podstawie art.510 par 2 k.p.c wezwać do
udziału w sprawie w charakterze uczestników" moją skromną osobę między innymi  i drugie zatytułowane Doręczenie Odpisu Postanowienia gdzie jest napisane:
"....zobowiązuję do zajęcia w terminie 21 dni stanowiska odnośnie twierdzeń
zawartych we wniosku ,złożenia wszelkich wniosków dowodowych pod rygorem ich
póżniejszego pominięcia "  Jest to wniosek sąsiadów o zasiedzenie drogi popieram go bo ja również z tej
drogi korzystam   We wniosku sąsiedzi powołują się na księgi wieczyste z lat 30 XX w   które są
niedostępne bo są w archiwum państwowym księga wieczysta  tej działki ( droga
jest działką) opiewa na ludzi którzy już dawno nie żyją  sąsiedzi,  kilka rodzin
korzystający z drogi  to spadkobiercy tych ludzi i inni  którzy kupili od tych
nie żyjącyh ludzi ziemię  w latach 50/60
W ciągu 21 dni nie wyrobię sobie stanowiska w tej sprawie samo  wyciągnięcie
wyrysu gruntów trwa ok 14 dni  Co pownienem zrobić , złożyć pismo w sądzie że zgadzam się z  wnioskiem i
oświadczam że dane są prawdziwe, nie mam tak na prawdę wiedzy na ten temat może
zgodzę się z  nieprawdą , nic nie robić i sąd uzna że nieobecni nie mają racji ? Czy sąd może  nałożyć
sankcję za nic nie zrobienie zobowiązuje mnie przecież do czegoś  ale daje
bardzo mało czasu ?

pzdr
henrys

--