Pismo z urzędu skarbowego

Data: 2009-11-11 12:35:48
Autor:
Pismo z urzędu skarbowego
I teraz pytanie jest następujące. Ile trzeba zapłacić urządowi skarbowemu? Czy chodzi o kwotę 71 zł, czy chodzi o 71 zł plus odsetki? Jeżeli to ma być suma z odsetkami, to jak to policzyć, o jaką sumę chodzi? :-)

Zamiast wysyłać pismo na 3 strony, napisaliby w jednej linijce, o jaką kwotę im chodzi, tak żeby każdy zrozumiał o co chodzi. Ja już nic z tego nie rozumiem. Może ktoś na grupie mnie poratuje :-)

Na ostatniej stronie napisali Ci to dokłanie w dwóch linijkach  :) "Zatem od kwoty 71,00 , która...". Wyżej nawet podali Ci stawki odsetek ustawowych!

Jak Ci podali, termin zapłaty upłynął 30-04-2009, więc od tego dnia liczysz odsetki. Najlepiej do tegu użyj jakiegoś kalkulatora dostępnego w sieci (np tego http://www.infor.pl/kalkulatory/odsetki_od_zaleglosci.html). Będzie najszybciej. US kwoty odsetek Ci nie podał, bo nie wiadomo, kiedy wpłacisz.

Pismo z urzędu skarbowego