Pisopaci w defensywie

Data: 2009-05-12 17:59:04
Autor: CYC
Pisopaci w defensywie
Pisopaci w zwiazku ze sprawa falszowania podpisow a wiec dokumentow w sprawie p.Blidy przechodza do skonsolidowanej defensywy usilujac wmowic spoleczenstwu , ze cos jest nie tak .
Stawiaja przed prokuratorem , ktorego podpis pisopaci podrobili , pytanie dlaczego wczesniej nie powiedzial o swoich podejrzeniach .
Prokurator stwierdzil , ze to nie sa podejrzenia a pewnosc i ze nie mogl zrobic tego wczesniej bo nikt mu akt z jego sfalszowanym podpisem nie pokazal w zwiazku z czym nie mogl wiedziec o jego istnieniu  !.
Pisopaci jednak dalej z wlasciwa sobie upierdliwoscia , tudziez moherowa glupota usiluja dowiesc .........no wlasnie , czego ? .
Podpis jest falszywy a jesli tak, to ktos z ziobrowej stajni musial go podrobic i juz !!, przeciez prokurator , ktory stwierdza falszerstwo swojego podpisu sam siebie nie sfalszowal . To jest bowiem mozliwe tylko w przypadku gdyby zrobil to jakis pisopata .
Tak to "wyszynska sprawiedliwosc " dostala krotkich nog i Ziobro ma powazne powody do obaw o swoja skorke !.
Ciekawy jestem co jeszcze wyjdzie w tej sprawie !!. Stawiam na to , ze domniemane " samobojstwo " p. Blidy okaze sie nie byc samobojstwem a w zamataczeniu bezposrednich przyczyn smierci maczal palce sam specjalista od laptopow !!.

cyc

Data: 2009-05-12 18:02:57
Autor: awe
Pisopaci w defensywie
No dobrze ale po co ten podpis mialby byc sfalszowany. Co to dawalo i co z tego dla sprawy wynikaloby
awe

Data: 2009-05-12 18:06:41
Autor: matador
Pisopaci w defensywie
awe pisze:
No dobrze ale po co ten podpis mialby byc sfalszowany. Co to dawalo i co z tego dla sprawy wynikaloby
awe
CYC to maniakalny przeciwnik eutanazji.
Daj mu spokój w tej sprawie... ;-)

matador.

Data: 2009-05-12 18:18:43
Autor: Piotr
Pisopaci w defensywie
Dnia Tue, 12 May 2009 18:02:57 +0200, awe napisał(a):

No dobrze ale po co ten podpis mialby byc sfalszowany. Co to dawalo i co z tego dla sprawy wynikaloby

Za pięć miesięcy prokurator przypomni sobie, że jednak to podpisał, ot
zapracowany. A przez te miesiące maniakalne pisofoby będa międlić
temat, tak jak laptopy, karty sim, pielegniarki, zdrady tajemnicy
państwowej, czy dorsze za 8,70 i wyć w maniakalny sposób o
niegodziwości kaczej. A później znajdą sobie nowy temat, i tak dookoła Donek, aż każdy
wykształciuch i ętelegęt da się pokroić za to, że Ziobro zabił Blidę,
osobiście, cychaltrem ukradzionym Kwaśniewskiej przy jedzeniu bezików.
Piotr

Data: 2009-05-12 18:55:30
Autor: CYC
Pisopaci w defensywie

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości

.......... że Ziobro zabił Blidę,
osobiście, cychaltrem ukradzionym Kwaśniewskiej przy jedzeniu bezików.
Piotr

Osobiscie ?
Nie !! , nie przesadzaj !!.
Ciekwy jestem co pisalbys , kiedy sprawa taka miala iejsce w sytuacji kiedy dotyczyloby  PO , ze juz nie wspomne o lewicy ? .
Czy i wtedy z taka latwoscia przechodzilbys nad taka sprawa i uznawal , ze nic sie nie stalo ? .
czlowieku , zastanow sie nad tym co piszesz !!.
To tacy jak Ty eskaluja lajdactwa w polskiej polityce bo broniac  nawet najwiekszych lobuzow ze swoich opcji politycznych , czy ideowych , powodujecie relatywizowanie morlanosci .
To wy wpuszczacie Polske w kanal nicosci , marazmu moralnego i chamstwa nie tyko zreszta politycznego !.

cyc

Data: 2009-05-12 21:43:58
Autor: Piotr
Pisopaci w defensywie
Dnia Tue, 12 May 2009 18:55:30 +0200, CYC napisał(a):

[...]

Cycu widzisz to, co chcesz widzieć, to właśnie jest  m a n i a k a l n e.
Jak narazie poza niedopełnieniem obowiązków (podobno jest oskarżenie) nic
nie masz, poza szmendzeniem i domysłami. Blida palnęła sobie z pistoletu w
pierś i tyle, takie są fakty. Najprawdopodobniej ze strachu przed karą i
więzieniem. Skąd bidulka miała wiedzieć, że tak mało na nią mają?
To, że na jej trupie tańcujecie, wy z ezelde i ta hołota z peło, wasza
sprawa, ale jezeliś łajdak, to nie usiłj tego również wmawiać innym.
Piotr
PS. Będzie jakaś sprawa, to pogadamy, na razie cycu smętnie pierdolisz na
okrętkę, bez żadnych podstaw.

Data: 2009-05-13 07:05:18
Autor:
Pisopaci w defensywie
On Tue, 12 May 2009 21:43:58 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

 [...]

To, że na jej trupie tańcujecie, wy z ezelde

 to norma u komuchow.

i ta hołota z peło,

 a feeee, a feee. to ma byc argumentowanie ?
 sraczka millertowarzyszy i ziobrokolesi doprowadzila  do tego, ze blide stuknieto zanim kominiarki wpadly do  skromnej wilii na przedmiesciu.

 ;o)

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-05-13 07:27:40
Autor: Piotr
Pisopaci w defensywie
Dnia Wed, 13 May 2009 07:05:18 +0200, "<he®sk>" napisał(a):

[...]

Feeee?
Tak chętnie się dołączyli, że zadne inne słowo jakoś mi do głowy nie
przychodzi.
Piotr

Data: 2009-05-13 19:46:38
Autor:
Pisopaci w defensywie
On Wed, 13 May 2009 07:27:40 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> [...]

Feeee?
Tak chętnie się dołączyli, że zadne inne słowo jakoś mi do głowy nie

 dolaczyli? zartujesz sobie.  a co zmienia dla PO smierc blidy ?
 moim zdaniem babce ktos pomogl zejsc z  tego swiata.
 tak jak sekule czy papale. "zastrzelenie sie" po przybyciu
 kominiarkowych to chinski cyrk na uzytek maluczkich.

 --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-05-12 18:50:06
Autor: CYC
Pisopaci w defensywie

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:guc6j5$q8m$1news.onet.pl...
No dobrze ale po co ten podpis mialby byc sfalszowany. Co to dawalo i co z tego dla sprawy wynikaloby
awe

Podpis mial zatwierdzac wszecie sledztwa o korupcje przeciwko p.Blidzie.
Prokurator , ktorego podpis sfalszowano twierdzi , ze nie bylo zadnych podstaw , ani nawet przeslanek do tego aby takie sledztwo wszczynac .
Sledztwo jednak wszczeto  w wyniku zatwierdzenia go dzieki sfalszowanemu podpisowi !.

cyc

Data: 2009-05-12 20:13:20
Autor: awe
Pisopaci w defensywie

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:guc9ch$2fm$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
moze po prostu sie nie przyznaje, bo koniunkturalista? brales to pod uwage?
awe

Data: 2009-05-13 09:36:06
Autor: CYC
Pisopaci w defensywie

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:guce7g$h1q$1news.onet.pl...

[...]

Zarzadal aby podpis zbadal grafolog !!.

cyc

Data: 2009-05-13 10:17:57
Autor: awe
Pisopaci w defensywie

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:gudt9q$s3c$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
ale czy to jest twoim zdaniem dowod ze nie podpisal go wlasnorecznie? Nie badz cycu naiwny, jak wezmiesz 10 grafologow to moze byc w tym 5 sprzecznych opinii - i o to wlasnie chodzi bo to prawie nie do udowodnienia, zwlaszcza ze ten podpis ktory pokazywali to jakis praktycznie haczyk, jakby odhaczenie podpisu. Idzie linia prosta pod kontem okolo 60 stopni. Ciekay jestem kto moze stwierdzic kogo jest kreska. Owszem jak mamy do czyniania z pismem ale z linia prosta? To musialby byc cuodtworca..
Mysle ze facet ma problemy w prokuraturze lub w sadzie w sprawie tego slynnego potracenia przechodnia ktorego usmiercil na pasach dla pieszych, wiec moze za bardziej przychylne potraktowanie zaproponowano mu UKLAD. Wiekszosc prokuratorow to stare czasy i stare swiniaki i prosiaki. To moja prywatna opinia - zdobytan a prywatnych doswiadczeniach. Moze nie mam racji...ktoz to wie..
awe

Data: 2009-05-13 10:19:24
Autor: awe
Pisopaci w defensywie
Oczywiscie "pod katem"
awe

Data: 2009-05-13 13:27:53
Autor: CYC
Pisopaci w defensywie

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gudvn5$44l$1news.onet.pl...

[...]

Oczywiscie , ze to nie dowod ale zwroc uwage na to , ze na znacznie mniejszych poszlakach a w zasadzie na zadnych , tylko na nieprzepartej checi dowalenia lewicy i p. Blidzie , uczyniono z niej aferzystke , ktora miano zakuc w kajdany i pod okiem kamer wyprowadzic z domu !.
Psychopatyczne decyzje bylego szefa tzw. wyniaru sprawiedliwosci nie uznawaly zadnych dowodow wtedy , kiedy szlo o " dobro kraju " , czyli jego i jego partii interes .
Deklaraja wiec prokuratora , ze to nie jest jego podpis smialo mozna uznac za rzetelna bo jaki mialby w tym cel ? . W koncy sprawa musi wyjsc na wierzch .
Jeliby i to miala nie byc prawda , to znaczy , ze czas bylby najwyzszy aby wziasc za kosy i powy....c  wszystkich , doslownie wszystkich ktorzy nami rzadza , wprowadzic rzady dyktatorskie i zaczac scinac lby !.
To co dzieje sie w dzisiejszej polityce to juz nie kpina , to zgroza !.

cyc

Data: 2009-05-15 12:51:03
Autor: awe
Pisopaci w defensywie

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:gueasd$975$1news.onet.pl...

[...]

dobrze cycu skoro nie bylo zadnych papierow albo przeslanek zeby aresztowac blide, to nie bardzo rozumiem dlaczego popelnila samobojstwo - zakladam ze wariatka w takim razie, a wiec moj drogi cycu jak ktos wariat to nic nie zrobisz, powiesi sie, albo skoczy na glowke z 10 pietra tak czy siak. Tym bardziej prosilbym abys nie tworzyl tu jaksi wielkich historii, bo jak juz to pewnie ta pani byla mocno umoczona
awe

Pisopaci w defensywie