Pisowcy opanowali agencję Millward Brown

Data: 2011-09-19 03:26:56
Autor: Hans Kloss
Pisowcy opanowali agencję Millward Brown
http://www.hotmoney.pl/artykul/pieniadze-polacy-bez-grosza-wiekszosc-z-nas-nie-ma-zadnych-oszczednosci-21649

Tak złej sytuacji finansowej polskich rodzin dawno nie było. Dla 60
proc. Polaków pieniędzy wystarcza dziś jedynie na skromne, codzienne
wydatki.
Z kolei 55 proc. ocenia, że sytuacja ich gospodarstwa domowego jest
gorsza niż rok temu - wynika z badań Millward Brown SMG/KRC.
Tylko 21 proc. pytanych zadeklarowało, że ma skromne oszczędności, a
65 proc. badanych twierdzi, że nie ma odłożonego ani grosza.

Ludzie, zagłosujcie znowu na peło, to wam się  z pewnością polepszy!
J-23

Data: 2011-09-19 12:29:42
Autor: WW
W dniu 2011-09-19 12:26, Hans Kloss pisze:

Ludzie, zagłosujcie znowu na peło, to wam się  z pewnością polepszy!
J-23

Wymienić wszystkich !!

STOP JEDYNKOM !!!!!

  Pozdrawiam
  WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2011-09-19 13:41:39
Autor: stevep
Dnia 19-09-2011 o 12:26:56 Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):

[...]

Totalna bzdura.

--
stevep

Data: 2011-09-19 04:52:41
Autor: Hans Kloss
On 19 Wrz, 13:41, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:

> Ludzie, zagłosujcie znowu na peło, to wam się  z pewnością polepszy!
> J-23
Totalna bzdura.

Czyżbyś starcze przetarł wreszcie swoje parszywe zaropiałe gały i
zaczął dostrzegać rzeczywistość?
J-23

Data: 2011-09-20 01:18:45
Autor: stevep
Dnia 19-09-2011 o 13:52:41 Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):

> [...]

> J-23
Totalna bzdura.

Czyżbyś starcze przetarł wreszcie swoje parszywe zaropiałe gały i
Żyjesz w swoim pokręconym świecie fanatycznego oszołoma.

--
stevep

Data: 2011-09-19 16:41:36
Autor: Hans Kloss
On 20 Wrz, 01:18, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:

Żyjesz w swoim pokręconym świecie
Czy firma Millward Brown też żyje w swoim pokręconym świecie? Czy
raczej to ty, plugawy staruchu, żyjesz  w nierealnym matriksie
stworzonym przez tuskodońskich propagandystów  i czerskistów szechtera
dla podobnych tobie wymóżdżeńców ?
J-23

Data: 2011-09-20 02:24:36
Autor: obserwator
Pisowcy opanowali agencję Millward Brown
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a): (...)

prosze sobie sprawdzic ile on za wklejanie bredni i kazdy komentarz w stylu : jestes kretynem, idiota, debilem , malpa...  itp - zarabia.

Codziennie wysyla ok. 15 tego typu postow. Liczac ze za kazdy post ma 2 zl.,to za 15 otrzymuje 30 zl.

Czas poswiecony na te jego prace wynosi dokladnie 30 min.

Za godzine roboty ma wiec ok. 60 zl. Pracuje na pewno nie tylko na tej grupie.

Ublizanie ludziom na grupach sprawia mu ogromna przyjemnosc. Psychol polaczyl przyjemne z pozytecznym.

Data: 2011-09-20 03:26:30
Autor: Hans Kloss
Pisowcy opanowali agencję Millward Brown
On 20 Wrz, 04:24, " obserwator" <fajny.d.arz...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:

[...]
Gdyby ten śmieć dostawał aż tyle kasy za swoje rzygowiny na psp to
mielibyśmy
tu kilka tuzinów podobnych jemu zbydlęconych staruchów.

Psychol polaczyl przyjemne z pozytecznym.
Obawiam się że prawda jest bardziej ponura- starzec piepszykoski
"pracuje" prawdopodobnie za darmochę, jedynie ku zaspokojeniu swoich
skłonności  do  werbalnej koprofagii. Na podobne jemu psychicznie
chore kanalie usenet działa jak magnes, czego kilka przykładów
nietrudno znaleźć na samej tylko psp.
J-23

Data: 2011-09-20 12:10:03
Autor: stevep
Dnia 20-09-2011 o 04:24:36  obserwator <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl>  napisał(a):

Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):

(...)

[...]

Nie będę ci się rewanżował, hesk tu przytaczał wielokrotnie twoje  "osiągniuęcia", zrób donosik towarzyszu jełopie.

--
stevep

Data: 2011-09-20 19:00:25
Autor: HeÂŽSk
Pisowcy opanowali agencję Millward Brown
On Tue, 20 Sep 2011 12:10:03 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net>
wrote:

> [...]

Nie będę ci się rewanżował, hesk tu przytaczał wielokrotnie twoje  "osiągniuęcia", zrób donosik towarzyszu jełopie.

 1. jezeli to o mnie to zarabiam wiecej niz 60 zl/godz. w rozliczeniu.
 2. te 2 zl/post to chyba marzenie hansa. biedaczek robi za 25 gr?
 3. nie wiem ile czasu zajmuje mi "praca" na psp. jestem tu dla     rozrywki. tez. psp to cudowne miejsce do badan na temat zachowan
    jednostki postawionej w sytuacji braku argumentow.
 4. co do ublizania - proponuje by hans poczytal swoje i swego     kolesia obserwatora posty. stek wyzwisk ociakajacych nienawiscia
 5. zadanie domowe dla hansa: wyslam ponad 30 postow w 5 sekund - ile
    wg ciebie zarobiam na godzine? ;o)))

   jezeli to nie o mnie to:

 1. ile ci placa hans za twoja "prace" na psp, siedzisz tu     calymi dniami i nocami.
 2. z tego coi pamietam hans mial podciagnac sie z pojec
    typu cache, proxy, rachunek prawdopodobienstwa, cos
    na temat zderzen materialow w srodowisku helu i mgly
 3. co do ublizania - jezyk hansa to jezyk stadionowego bandyty.

 alleluja bracie, niech cie smrod prowadzi.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-20 12:08:07
Autor: stevep
Dnia 20-09-2011 o 01:41:36 Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):

[...]

Ale pokręcony bełkot przesiąkniętego nienawiścią psychola.

--
stevep

Data: 2011-09-20 19:00:24
Autor: HeÂŽSk
Pisowcy opanowali agencję Millward Brown
On Tue, 20 Sep 2011 01:18:45 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net>
wrote:

> Czyżbyś starcze przetarł wreszcie swoje parszywe zaropiałe gały i
> zaczął dostrzegać rzeczywistość?
> J-23
Żyjesz w swoim pokręconym świecie fanatycznego oszołoma.

 kiedy tacy jak hans bluzgaja oznacza to, ze brak im
 argumentow i dobrze wiedza, ze nie maja racji. typowe
 zachowanie bandyty, ktory w walce na slowa nie ma szans.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Pisowcy opanowali agencję Millward Brown