Pisowscy fanatycy są wszędzie!- cz.2

Data: 2010-12-18 12:31:24
Autor: Hans Kloss
Pisowscy fanatycy są wszędzie!- cz.2
http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/303048,niemcy-rosja-wspolodpowiedzialna-za-katastrofe.html

Do grona oszołomów, głoszących spiskową teorię dziejów i poddający w
wątpliwość oczywiste oczywistości czyli to co wiedza
"wszyscy" (zboukunieni idzikoscy) dołączyli dziennikarze z niemieckiej
gazety Frankfurter Allgemeine Zeitung.
J-23

Data: 2010-12-18 21:46:01
Autor: pluton
[...]

Jeżeli do tego szacownego grona dołączy choćby jeden dziennikarz
z gazety  Wanga-Balanga w Gabonie to lapie szabelke i lece pomscic Smolensk.

Nullification

Data: 2010-12-18 13:30:09
Autor: Hans Kloss
On 18 Gru, 21:46, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

z gazety  Wanga-Balanga w Gabonie to lapie szabelke i lece pomscic Smolensk.
 Nikt od ciebie tego nie wymaga pluto. Wystarczy że się przestaniesz
lizać po jajach ilekroć na grupie pojawia się temat tej katastrofy.
A tak na marginesie to FAZ jest drugim co do nakładu opiniotwórczym
dziennikiem  niemieckim.
J-23

Data: 2010-12-18 22:54:20
Autor: pluton
[...]

Nie wiem, czy wiesz, ale gazeta Wanga-Balanga obsługuje 2 plemiona
w 7 wioskach i nawet szamani plemienni licza sie ze zdaniem dziennikarzy.
Ma tez znakomitych ekspertow od lotnictwa: redaktor dzialu przyrodniczego
przelecial 5 metrow w powietrzu kopniety przez zyrafe.

Nullification

Data: 2010-12-19 01:20:07
Autor: Jaksa
Pisowscy fanatycy sÂą wszĂŞdzie!- cz.2
On Sat, 18 Dec 2010 22:54:20 +0100, pluton <zielonadupax@gazeta.pl> wrote:

z gazety Wanga-Balanga w Gabonie to lapie szabelke i lece pomscic
Smolensk.
 Nikt od ciebie tego nie wymaga pluto. Wystarczy Âże siĂŞ przestaniesz
lizaĂŚ po jajach ilekroĂŚ na grupie pojawia siĂŞ temat tej katastrofy.
A tak na marginesie to FAZ jest drugim co do nakÂładu opiniotwĂłrczym
dziennikiem  niemieckim.
J-23

Nie wiem, czy wiesz, ale gazeta Wanga-Balanga obsÂługuje 2 plemiona
w 7 wioskach i nawet szamani plemienni licza sie ze zdaniem dziennikarzy.
Ma tez znakomitych ekspertow od lotnictwa: redaktor dzialu przyrodniczego
przelecial 5 metrow w powietrzu kopniety przez zyrafe.

Coz, dla ciebie Gabon to pewnie koniec swiata i w twoim zasiegu rownie
realny jak ladowanie na Marsie, ale nie wszyscy sa tu z PO, dupku.

Bylem parokrotnie w Gabonie (to dosc popularne miejsce wypoczynku zimowego
dla bialych) i o takiej gazecie nie slyszalem.

Jaksa

Data: 2010-12-19 14:28:30
Autor: pluton
Pisowscy fanatycy s? wszedzie!- cz.2
Bylem parokrotnie w Gabonie (to dosc popularne miejsce wypoczynku zimowego
dla bialych) i o takiej gazecie nie slyszalem.
Jaksa

No i jak cie ci biali traktowali ?

Nullification

Data: 2010-12-18 22:45:20
Autor: utrOne
Pisowscy fanatycy s� wsz�dzie!- cz.2
W dniu 2010-12-18 21:46, pluton pisze:
Do grona oszo�om�w, g�osz�cych spiskow� teori� dziej�w i poddaj�cy w
w�tpliwo�� oczywiste oczywisto�ci czyli to co wiedza
"wszyscy" (zboukunieni idzikoscy) do��czyli dziennikarze z niemieckiej
gazety Frankfurter Allgemeine Zeitung.
J-23

Je�eli do tego szacownego grona do��czy cho�by jeden dziennikarz
z gazety  Wanga-Balanga w Gabonie to lapie szabelke i lece pomscic Smolensk.

musiałbyś jeszcze "zapuścić wąsy"...

--

-- -- -- -- -- -- -- -
Pozdro

Data: 2010-12-18 22:55:30
Autor: pluton
> [...]
>
> Je?eli do tego szacownego grona do??czy cho?by jeden dziennikarz
> z gazety  Wanga-Balanga w Gabonie to lapie szabelke i lece pomscic

Dla tak szczytnej sprawy moge nawet zaplesc warkoczyki na .....

Nullification

Data: 2010-12-18 21:57:19
Autor: u2
W dniu 2010-12-18 21:31, Hans Kloss pisze:
[...]

Jak widać w Rosji nic nie zmieniło się od czasów ZSSR. Wszędzie trzeba
uzyskać pozwolenie samej wierchuszki.

Kuriozum, kontroler lotu dzwoni aż do Kremla :)

Pisowscy fanatycy są wszędzie!- cz.2