Pisowska pornografia, czyli Lenin bez czapki.

Data: 2011-12-01 06:17:39
Autor: stevep
Pisowska pornografia, czyli Lenin bez czapki.
# W tym wypadku PiS, całkowicie się roznegliżowało i pokazało swoją  niepełnosprawność umysłową. Teraz już nie powinno być żadnych wątpliwości  co do stanu emocjonalnego tego stowarzyszenia psychopatów polskich.
  Zaprawdę nie pojmuję co ich tak bardzo zbulwersowało w przemówieniu pana  ministra Sikorskiego. Szczerze mówiąc uważam je za jedno z lepszych, które  kiedykolwiek wygłosił . Mało tego , zgadzam się ze wszystkim co w tym  przemówieniu przekazał . Chociaż dodałabym jeszcze, że największym  zagrożeniem dla Polski i Europy jest chroniczny brak miejsc pracy , brak  tworzenia nowych miejsc pracy, brak  perspektywy dla młodych .
  Ze wszech miar staram się zrozumieć reakcję obozu Kaczyńskiego, ale nie  mam żadnych kwalifikacji psychiatrycznych , które by mi w tym pomogłyby.
  Brudziński zarzuca Sikorskiemu, że miał powiedzieć:   " gwarantem  polskiego bezpieczeństwa jest powrót do IV Rzeszy, do hegemonii Berlina i  Niemiec."
  Ja osobiście nic takiego nie usłyszałam, być może dlatego, że jestem  germanofilem i hegemonia Berlina mnie nie przeraża. Trochę więcej  cywilizacji w tym kraju wyszłoby tylko nam na dobre.
    Tak na prawdę to Sikorski zaproponował w Berlinie zmniejszenie i  jednoczesne wzmocnienie Komisji Europejskiej, wprowadzenie  ogólnoeuropejskiej listy kandydatów do Parlamentu Europejskiego oraz  połączenie stanowisk szefa KE i prezydenta UE. Wzywał Niemcy do obrony  strefy euro, której upadek zdefiniował jako największe zagrożenie dla  Polski.
  Gdzie tu padły słowa o IV Rzeszy? Gdzie padły słowa o naruszeniu  suwerenności Polski, gdzie tu padły słowa , które kwalifikują Sikorskiego  do TS?
  Diwa polskiej dyplomacji , Fotyga,nader błyskotliwa osóbka, uznała, że  przemówienie Sikorskiego naruszyło polską konstytucję, gdyż to co  powiedział Sikorski w Berlinie , powinien był powiedzieć w polskim  parlamencie.
  Złotousta poszła dalej i ostrzegła UE  przed Kaliningradem. W grudniu ma  odbyć się w PE głosowanie nad otwarciem granicy z Rosją dla małego ruchu  granicznego, który będzie umożliwiał podróż do Kaliningradu bez wiz. Wedle  Fotygi, jest to błąd, bo ta cała ruska swołocz będzie dla nas zagrożeniem.
  Nie dość, ze Sikorski proponuje nam powrót do IV Rzeszy to na dodatek PE  chce aby ruskie przejeżdżały i wyjeżdżały z naszego kraju kiedy tylko  zechcą. Skandal. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h1zf6

--
stevep

Data: 2011-12-01 10:50:48
Autor: T.
[...]

To się nazywa analfabetyzm funkcjonalny, jeśli się nie rozumie, co ktoś mówi. nawet jeśli nie mówi wprost.
Ps. Komorowski też uznał, że coś jest nie tak...
T.

Pisowska pornografia, czyli Lenin bez czapki.