Pisowski błazen.

Data: 2011-08-03 03:34:54
Autor: stevep
Pisowski błazen.
# Powstanie Warszawskie, później jakiekolwiek jego obchody nie cieszyły  się uznaniem władz komunistycznej Polski. Przez lata obchodzono inne  rocznice naznaczone cierpieniem, krwią i śmiercią Polaków; zryw  Warszawiaków dla władz PRL w powojennej Polsce zdał się nie mieć wielkiego  znaczenia. Po 1989 sytuacja uległa radykalnej zmianie: bohaterstwo  walczących podciągnięto do rangi legendy zapominając wszak o tych którzy  podjęli decyzję o rozpoczęciu walk. Godzina „W” zaskoczyła niejednego,  niestety nie tylko wroga ale i swojego. Brak planu, sprzeczne informacje o  czołgach radzieckich na opłotkach Pragi, gorące głowy, strach przed  jutrem, pamięć o losie getta… Nie doszukiwano się winy dowódców  podkreślając za to ich heroizm i niezłomną wolę.. W nowej Polsce po 1989  nie wypadało też mieć innego zdania od tego jakie posiadała  solidarnościowa władza. Kto się temu sprzeciwił stawiany był pod jedną  kreską z komunistami czy jak kto woli czerwonymi. Dziś niejaki Adam  Hofman, rzecznik PiS posiadający język szybszy od swoich myśli pod tą  kreskę usiłuje wciągnąć Radosława Sikorskiego który oznajmił że nikt mu  nie odbierze prawa oceny polskich klęsk dodając że warto wyciągnąć lekcje  z narodowej katastrofy. Pan Hofman, niezwykle szybki w dzieleniu się  bzdurami które nie rodzą się chyba w jego głowie lecz są chyba dziełem  PiS-owskiej burzy mózgów szybciutko dowiódł że kondycja zdrowia nie tylko  u Jarosława Kaczyńskiego budzi podejrzenie.

Radosław Sikorski ze swoją mentalnością pasuje do epoki PZPR . Takim  odkryciem raczył podzielić się Adam Hofman. Płakać nad tym nikt nie  będzie, za to śmiać się z błazna rodem z PiS jak najbardziej. Po czym Adaś  powołuje się na media- nie wymienia ich z nazwy- które jakoby donoszą że w  otoczeniu ministra Sikorskiego pracuje ok. 200 funkcjonariuszy SB. Słabo  coś działała PiS-owska machina lustracyjna i ich IPN który słynie z  marnotrawienia pieniędzy i wrzucaniem do worka z agentami niewinnych  ludzi. Adaś zarzuca ministrowi godzenie w pamięć o powstaniu. Powstaniu  które PiS usiłuje zawłaszczyć do swoich własnych, politycznych celów:  zdobycia władzy za wszelką cenę. Nie idzie już o to kto był za a kto  przeciwko powstaniu, nie chodzi już kto je ocenia pozytywnie a kto  negatywnie. Brukanie pamięci i ofiary powstańców nie godzi się. Nie godzi  panie Hofman, panie Macierewicz, panie Kaczyński! Nie godzi się deptać  pamięci poległych zakłócając ich wieczny spokój w mogiłach! Warszawiacy i  znaczna cześć Polaków dosyć mają waszego cyrku, chorych pomysłów i urojeń  godny małego dziecka, nastolatka a najlepszym przypadku! Robienie sobie  kpin z poległych, z ich rodzin, potomków to hańba! Polityczny spęd, hucpa  i żenujące widowisko którego dopuściliście się wy i wasi poplecznicy na  Powązkach nie będzie zapomniane przez nas, Polaków. Polaków którym daleka  jest obnoszona przez was buta i arogancja, rzekomy patriotyzm i miłość do  Ojczyzny! Tak wygląda wasza wspólnota? Zakłócanie uroczystości na  Powązkach… Gdybyśmy mieli czasy rodem z PRL z PZPR u władzy panie Hofman  to siedziałby Pan u mamuni z nosem pod pierzyną, w najlepszym przypadku  zamiatałbyś plebanię u proboszcza. Wolacy! Kolejny raz pokazaliście swe  oblicze, kolejny raz podczas uroczystości państwowych ujawniliście swe  zamiary, brak szacunku do poległych jak i tych którzy czas okupacji  przeżyli. O szacunku dla legalnych władz Polski nie wspomnę.. Mam dla was  radę: zamknijcie swoje twarze i udajcie się do swego toruńskiego mistrza  który sączy w was swój jad nienawiści. Może sami się nawzajem nim  potrujecie. Ale dla was miejsca na Powązkach nie będzie. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h5955

--
stevep

Data: 2011-08-03 05:48:48
Autor: Niezalezny
Pisowski bazen.

Uytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisa w wiadomoci news:op.vzl6og1gv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Powstanie Warszawskie, pniej jakiekolwiek jego obchody nie cieszyy
si uznaniem wadz komunistycznej Polski. Przez lata obchodzono inne
rocznice naznaczone cierpieniem, krwi i mierci Polakw; zryw
Warszawiakw dla wadz PRL w powojennej Polsce zda si nie mie wielkiego
znaczenia.
Dlaczego??????
Dzisiaj takich ludzi nazywa si TERRORYSTAMI.
Wydajc decyzje rozpoczcia powstania kady musia zdawa sobie spraw
e bierze mieszkacw za zakadnikw, a miasto przeznacza na zagad, std te ofiary.
Ja straciem Matk, i wikszo rodziny, i mam by tym ludziom wdziczny,
e bawili si wojsko.
Przecie za Wis stali kacapy, i tak jak inne miasta warszawa pozostaa by minimalnie zniszczona,
a ja wychowywabym si wrd rodziny i przy Mamie.
Wadze Komunistycznej Polski zdaway sobie spraw e spoeczestwo w Polsce
jest w tej sprawie podzielone wic nie jtrzyli tego tematu, a szkoda.zajmowali si odbudow
tego co zostao zburzone podczas powstania, i wychowywaniem sierot,takich jak ja.
Gdyby po 45 r. byy takie rzdy jak dzisiaj to ja w mczarniach kona bym w przydronym rowie.
Dzisiaj w samej tylko warszawie ma by wyrzuconych ponad 2000 mieszkacw na bruk,
a wtedy budowano mieszkania, nie pytajc sie kto ty.
Czy syszae o bezrobotnych.
Niezaleny

Data: 2011-08-03 17:28:17
Autor: stevep01
Pisowski bazen.

[...]

A ty syszae Kopernika, ktry twierdzi, e ziemia kry wok soca? stevep

Data: 2011-08-03 08:05:08
Autor: Przemysaw W
Pisowski b?azen.

[...]

Dobre i prawdziwe!

Przemek

--

"W biaej ksidze z rewelacji, ktrymi karmiono nas przez rok,
nie zostao nic.  Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgy.

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Data: 2011-08-03 08:22:10
Autor: Niezalezny
Pisowski b?azen.

Uytkownik "Przemysaw W" <Bromy RP przed pisem@...pl> napisa w wiadomoci news:j1aoem$drk$1inews.gazeta.pl...

[...]

Panie Przemku prosz by Pan przeczyta swoje wypociny kilka razy, na pewno dojdzie Pan do wniosku e to nadaje si do przedszkola.
Pozdrawiam Niezaleny

Data: 2011-08-03 17:19:57
Autor: jadrys
Pisowski błazen.
W dniu 2011-08-03 03:34, stevep pisze:
# Powstanie Warszawskie, później jakiekolwiek jego obchody nie cieszyły się uznaniem władz komunistycznej Polski.

No i słusznie, bo cóż tu obchodzić? O tym zdarzeniu powinno się jak najszybciej zapomnieć.

Data: 2011-08-03 17:36:38
Autor: stevep01
Pisowski bazen.
W dniu 2011-08-03 03:34, stevep pisze:

> # Powstanie Warszawskie, pniej jakiekolwiek jego obchody nie

> cieszyy si uznaniem wadz komunistycznej Polski.

No i susznie, bo c tu obchodzi? O tym zdarzeniu powinno si jak

najszybciej zapomnie
Oraz o kretynach twojego pokroju.
  -- stevep

--