Pisowski cham obraża czarnoskórego posła PO

Data: 2012-01-26 18:15:30
Autor: Przemysław W
Pisowski cham obraża czarnoskórego posła PO
No, i wasz Murzynek głosuje razem z wami - tak poseł PiS Marek Suski wyraził się o czarnoskórym po¶le Johnie Godsonie na posiedzeniu sejmowej komisji. WypowiedĽ zarejestrowały wł±czone mikrofony TVN 24.

Poseł PiS Marek Suski obraził posła Johna Godsona podczas posiedzenia sejmowej komisji ds. innowacyjno¶ci. To na niej udało się posłom przegłosować dezyderat wzywaj±cy premiera do odłożenia podpisania międzynarodowej umowy ACTA. PóĽniej, na posiedzeniu poł±czonych komisji innowacyjno¶ci, kultury i ds. UE odrzuciły go.

Jednak wczesniej Suski wyrażał swoje niezadowolenie z przebiegu głosowania: - No, i wasz Murzynek głosuje razem z wami - zwrócił się do jednej z kobiet na sali, wskazuj±c na czarnoskórego posła Johna Godsona.

- Najchętniej zostawiłbym to bez komentarza, bo na podstawie tej wypowiedzi, ale też wcze¶niejszych wypowiedzi posła, nie mogę od niego oczekiwać niczego lepszego - mówi Godson.

Czy Suski przeprosił? - pytamy.

- Po rozmowach z dziennikarzami podszedł do mnie i przeprosił - przyznaje Godson. I dodaje: - Przykro mi jednak, że w parlamencie s± osoby reprezentuj±ce naród, które nie potrafi± się zachować.

W TVN 24 mogli¶my zobaczyć, jak poseł Suski przeprasza. Czy pan wie, że te słowa s± uważane za obelżywe? - zapytał go dziennikarz. - Tak? nie wiedziałem. Je¶li tak, to przepraszam - odparł Suski.

To nie pierwszy raz, gdy poseł PiS obraża innych. Podczas sejmowej debaty nad ustaw± o ochronie zwierz±t wtr±cał się do wypowiedzi posła Roberta Biedronia z Ruchu Palikota. Gdy ten mówił: - Zaczynamy my¶leć o zwierzętach w kontek¶cie istot, które maj± nie tylko ciało i futro, ale także swoj± godno¶ć. Powinni¶my po prostu traktować się po partnersku w tych relacjach, Suski wtr±cił: - Zwi±zki partnerskie.

O rasistowskiej wypowiedzi Suskiego wprost pisze prawicowy publicysta Tomasz Terlikowski. - Ta wypowiedĽ jest jawnie rasistowska. Poseł Suski uprzedmiotawia i depersonalizuje polityka PO, pokazuj±c wył±cznie jego kolor skóry - pisze na portalu Fronda.pl.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,11037579,Suski_obraza___Wasz_Murzynek_glosuje_razem_z_wami_.html#ixzz1kaLdFmMi

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepł± wodę w kranie serwowan± przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego - od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-01-26 18:16:29
Autor: rAzor
Pisowski cham obraża czarnoskórego posł a PO
Rynce opadli! Patrzcie co - PrzemysĹ‚aw W napisaĹ‚ :-)  :
No, i wasz Murzynek głosuje razem z wami

Gdzie tu jest obraza, Kawecki?

--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski" !delete from "Leprogłup"

Data: 2012-01-26 18:25:58
Autor: Przemysław W

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:jfs1pc$fap$1inews.gazeta.pl...
Rynce opadli! Patrzcie co - PrzemysĹ‚aw W napisaĹ‚ :-)  :
No, i wasz Murzynek głosuje razem z wami

Gdzie tu jest obraza, Kawecki?

Jeśli nie było to za co przpraszał picowski cham?

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego – od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-01-26 18:55:41
Autor: rAzor

Rynce opadli! Patrzcie co - Przemysław W napisał :-) :
No, i wasz Murzynek głosuje razem z wami

Gdzie tu jest obraza, Kawecki?

Jeśli nie było to za co przpraszał

"Przpraszał" czarnoskórego posła Godsona, o ile ten poczuł się urażony.

picowski cham?

Cham to ty jesteĹ›.

Data: 2012-01-26 19:06:41
Autor: Przemysław W
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:jfs42s$llq$1inews.gazeta.pl...
[...]

To co ty o mnie myślisz mam tam gdzie plecy kończą swoją szlachetną nazwę.

Przemek

Data: 2012-01-26 19:08:57
Autor: rAzor
[...]

Coś tam się jeszcze zmieści, Kawecki? he he he

Data: 2012-01-27 08:03:51
Autor: rAzor
rAzor <komuchy@na.koBym.ru> napisał(a):
Rynce opadli! Patrzcie co - PrzemysĹ‚aw W napisaĹ‚ :-)  :
> Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości

uraĹĽony
.

> To co ty o mnie myślisz mam tam gdzie plecy kończą swoją szlachetną
nazw
Ä™.

Coś tam się jeszcze zmieści, Kawecki? he he he

Co ty powiesz wałbrzyski przygłupie? Czy to prawda, że nazywasz się Bełtkow?

Data: 2012-01-27 08:04:03
Autor: rAzor

Data: 2012-01-26 19:23:26
Autor: raff
Pisowski cham obraża czarnoskórego posła PO
On Thu, 26 Jan 2012 19:06:41 +0100, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomo¶ci news:jfs42s$llq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Je¶li nie było to za co przpraszał

"Przpraszał" czarnoskórego posła Godsona, o ile ten poczuł się urażony.

picowski cham?

Cham to ty jeste¶.

To co ty o mnie my¶lisz mam tam gdzie plecy kończ± swoj± szlachetn± nazwę.

Glowa ?

Masz dupe w miejscu glowy, Kawecki ?

R.

Data: 2012-01-27 05:57:29
Autor: stevep

pisem@...pl> wrote:

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym%19.ru> napisał w wiadomo¶ci
[...]

Co za poziom, ty to wiesz wszystko o dupie Kurwikowski.

--
stevep

Data: 2012-01-27 08:05:21
Autor: rAzor
pisem@...pl> wrote:

> [...]
>

>To co ty o mnie my¶lisz mam tam gdzie plecy kończ± swoj± szlachetn± nazwę.

Masz w miejscu dupy głowę, Bogacz? --

Data: 2012-01-27 05:56:29
Autor: stevep
Dnia 26-01-2012 o 18:16:29  napisał(a):

Rynce opadli! Patrzcie co - Przemysław W napisał :-)  :
No, i wasz Murzynek głosuje razem z wami

Gdzie tu jest obraza, Kawecki?

Obraza rozumu Dupikowski, że zadajesz tak głupie pytania.
--
stevep

Data: 2012-01-27 08:02:02
Autor: rAzor
Pisowski cham obraża czarnoskórego posła PO
rAzor <komuchy@na.koBym.ru> napisał(a):
Rynce opadli! Patrzcie co - PrzemysĹ‚aw W napisaĹ‚ :-)  :
> No, i wasz Murzynek głosuje razem z wami

Gdzie tu jest obraza, Kawecki?

Ty przygłupie, kogo ty bronisz? Jakiego¶ pospolitego chama?

Data: 2012-01-27 08:02:37
Autor: rAzor

Data: 2012-01-26 19:22:33
Autor: raff
Pisowski cham obraża czarnoskórego posła PO
Nie mozna mowic "czarnoskorego", przyglupie. Nalezy mowic
Afro-Europejczyk.

R.

Data: 2012-01-26 19:29:47
Autor: Bogdan Idzikowski
Pisowski cham obraza czarnoskórego posla PO

Uzytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:sd63i75enbh3dbqo8coa5lkjgmh70nctm44ax.com...
Nie mozna mowic "czarnoskorego", przyglupie. Nalezy mowic
Afro-Europejczyk.

A skad wiesz "przyglupie", ze nalezy tak mówic, a nie inaczej?

--
Jaroslaw-Zbawiciel Kaczynski - "musimy uzyskac wlasciwa odpowiedz"

Data: 2012-01-27 08:06:16
Autor: rAzor
Pisowski cham obraża czarnoskórego posła PO
raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):
Nie mozna mowic "czarnoskorego", przyglupie. Nalezy mowic
Afro-Europejczyk.

R.

Więc mówię do ciebie tak jak na to zasługujesz ty szwabski wyskrobku!

Data: 2012-01-27 08:01:14
Autor: rAzor
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):
[...]

z_wami_.html#ixzz1kaLdFmMi

Przemek

PiS i jego elektorat to dzicz!

--

Pisowski cham obraża czarnoskórego posła PO