Pisowski kandydat na prezydenta Warszawy ?

Data: 2010-09-15 16:47:56
Autor: cyc
Pisowski kandydat na prezydenta Warszawy ?
Swoj ciagnie do swojego !.
Tak mozna krotko opisac wzajemne kokietowanie sie Bieleckiego i PiS-u w konstrukcji kandydatow na prezydenta Warszawy .
Czlowiek  znany jest swiatu i Polsce nie tylko  z tego , ze scigany podobno przez bezpieke byl najmowanym przez wlascicieli aut taksowkarzem w okresie przedtrasformacyjnym ale rowniez z tego , ze tuz po niej w ciagu paru miesiecy z nedzarza jakim zaczynal jako premier , stal sie jednym z najbogatszych Polakow .
Stalo sie tak za sprawa tzw. "wakacji celnych " , ktore jako premier na 3 dni wprowadzil i wykorzystal  aby legalnie zarobic miliony zlotych .
Proceder byl prosty .
Na granicy staly zaladowane po brzegi pociagi z towarem Bieleckiego i paru kumpli do oclenia . W tym czasie premier Bielecki wporowadzil na trzy dni wspomniane wyzej tzw. " wakacje celne " ktore pozwalaly wtajemniczonym , bezclowe wprowadzenie do kraju czekajacych pod granica pociagow z towarami . Mowilo sie wtedy o tym , ze glownie ze spirytusem jako towarem majacym najlepsze przebicie cenowe na linie  Niemcy / Polska .
W ten sposob w pozniejszych , ledwie pare miesiecy pozniej przeprowadzonych rankingach , stal sie z ubogiego i nic nie majacego , nawet wlasnego samochodu , taksowkarza - najmity ( wielokrotnie podkreslal swoj status nedzarza tego okresu ) , jednym z najbogatszych Polakow .
Jego blyskotliwa kariera jest o tyle dziwna ile niezrozumiala , tak samo jak bezkarnosc procederu o ktorym wczesniej napisalem .
Zaslugi czlowiek podobno ma , choc wielu nie umie ich potwierdzic , parcie na sukces rowniez , choc niekoniecznie , jak wynika z powyzszego , uczciwy , wsparcie srodowisk , ktore okreslilbym jako wrogie i roszczeniowe wobec Polski  takze , zastanawia wiec skad ta dziwna kandydatura ?.
Moim skromnym zdaniem , jest to ostani czlowiek , ktory w Polsce chcacej miec status kraju uczciwego i prawego , moglby robic polityczna , czy samorzadowa kariere . W mojej ocenie jego kariera powinna ograniczyc sie wylacznie do tej  , jaka mozna zrobic w kryminale ale i tam nie powinien miec szans , nawet jakby nie dal sie zcwelic .

cyc

Data: 2010-09-15 16:50:15
Autor: u2
W dniu 2010-09-15 16:47, cyc pisze:
Swoj ciagnie do swojego !.
Tak mozna krotko opisac wzajemne kokietowanie sie Bieleckiego i PiS-u w konstrukcji kandydatow na prezydenta Warszawy .

Wstydu nie maj±. Tylko o koryto walcz±.

Data: 2010-09-16 11:13:57
Autor: Tomek

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i6qmav$tmo$1news.onet.pl...
[...]

Kochany, nie każdemu psu Burek. Mylisz Bieleckiego Czesława (architekta, ew. kandydata na prezydenta Warszawy), z Janem Bieleckim - byłym premierem z ramienia UW. 9 marca 2010 został powołany przez premiera Donalda Tuska na przewodniczącego Rady Gospodarczej przy Prezesie Rady Ministrów. Swoją drogą jak Tusk mógł powołać takiego "kryminalstę", jak sam piszesz...
Tomek

Ps. Z innych Twoich postwó widzę, że często tyle samo wiesz o sprawach, o których piszesz, co i tu...

Data: 2010-09-16 14:05:32
Autor: cyc
Pisowski kandydat na prezydenta Warszawy ?

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c91e21a$0$27025$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Pomylilem osoby ? .
Calkiem mozliwe synku , nic strasznego sie nie stalo i moglo sie  zdarzyc kazdemu bo sprawa calkiem swieza . W drugiej sprawie moge Cie zapewnic  , ze tacy jak Ty nie sa w stanie mnie czegokolwiek nauczyc tymbardziej , ze brak wam nie tylko wystarczajacej wiedzy ale rowniez kultury .
Mowiac krotko i po waszemu , jestescie zbyt glupi i proporcjonalnie do glupoty , chamowaci !.
Tacy juz w tym pisie jestescie i nam normalnym trzeba z tym zyc .
Jestes mlody synku , wiec masz jeszcze szanse wyprostowac swopja zwichrowana osobowosc , cos w niej poprawic i czego sie nauczyc , glownie zasad dyskusji , ktore obowiazuja nawet jesli  dyskutant , pododnie jak Ty , jest intelektualnie nieprzygotowany do jej prowadzenia .
Popros nauczyciela , bo z domu widze niewiele wyniosles , aby Ci to szerzej wyjasnil .

cyc

Data: 2010-09-16 05:22:23
Autor: zbig
On 16 Wrz, 14:05, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Tomek" <ten...@tlen.pl> napisał w wiadomo¶cinews:4c91e21a$0$27025$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

intelektualnie nieprzygotowany do jej prowadzenia .
Popros nauczyciela , bo z domu widze niewiele wyniosles , aby Ci to szerzej

Pomyłka to raczej mało powiedziane, To do¶ć kompromituj±ce, żeby
pomylić akurat te dwie osoby, zwłaszcza, ze o jednej podajesz też
oszczerstwa wymy¶lone przez jego przeciwników. A twoja napa¶ć na Tomka
tym razem była zupełnie nieuzasadniona. Nie bluzgał i nawet nazwał cię
kochanym :)

Data: 2010-09-16 14:47:33
Autor: Tomek
[...]

Bo ja generalnie lubię cycki :-)
Tomek

Ps. Cyca chyba wkurzyło to, że ten kryminalista okazał się doradc± Tuska. A miało być tak fajnie - kolejny atak na złodzieja-pisowca... Wyszło mniej więcej tak, jak większo¶ć spraw temu rz±dowi. Albo jak w radiu Erewań... :-)

Pisowski kandydat na prezydenta Warszawy ?