"Pisowski piesek został ze szmatą w zębach"

Data: 2012-08-18 17:23:40
Autor: Gringo
"Pisowski piesek został ze szmatą w zębach"
Roman Giertych: PiS polegnie w walce z Kościołem

- Szczekający piesek pisowski, który szarpał za nogawkę polski Kościół i trzymał, żeby noga nie poszła za bardzo na wschód, został z kawałkiem szmaty w zębach. To jest początek końca PiS - powiedział w rozmowie z "Wprost" Roman Giertych.

Zdaniem Giertycha, wizyta patriarchy Cyryla I w Polsce i podpisanie porozumienia z polskim Episkopatem to wydarzenie bez precedensu w ostatnim 1000 lat. - Cerkiew nie zbiera takich tłumów, jak kościół katolicki w Polsce, ale jego powiązanie z władzą skutkuje wpływem na całe rosyjskie elity. Jeśli więc Cyryl przychodzi i mówi: przyjeżdżam do kraju Europy Zachodniej, to co to oznacza? To oznacza, że jedna z najważniejszych osób w Rosji, zwierzchnik Kościoła prawosławnego uznaje Polskę za kraj znajdujący się poza imperium - stwierdził Giertych.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Roman-Giertych-PiS-polegnie-w-walce-z-Kosciolem,wid,14853722,wiadomosc.html?ticaid=1f029

Data: 2012-08-18 17:56:19
Autor: pluton
"Pisowski piesek został ze szmatą w zębach"
... powiedział w rozmowie z "Wprost"
Roman Giertych.

którego wariat lyknal na podwieczorek i nawet nie beknal.
Belkoty pana Romana Pientknego sa moze istotne tylko dla niego samego.

 To oznacza, że jedna z najważniejszych osób w
Rosji, zwierzchnik Kościoła prawosławnego uznaje Polskę za kraj znajdujący
się poza imperium - stwierdził Giertych.

To zaledwie agencik KGb (ten zwierzchnik).

Nullification

Data: 2012-08-18 18:01:41
Autor: zdumiony
Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k0oe2n$se9$1inews.gazeta.pl...
 To oznacza, że jedna z najważniejszych osób w
Rosji, zwierzchnik Kościoła prawosławnego uznaje Polskę za kraj znajdujący
się poza imperium - stwierdził Giertych.

To zaledwie agencik KGb (ten zwierzchnik).

Zwierzchnik Kościoła.

Data: 2012-08-18 18:31:46
Autor: pluton
"Pisowski piesek został ze szmatą w zębach"
> To zaledwie agencik KGb (ten zwierzchnik).

Zwierzchnik Kościoła.

Ja tez jestem zwierzchnikiem kosciola.

Nullification

Data: 2012-08-18 18:49:37
Autor: Marek Czaplicki
"Pisowski piesek zosta� ze szmat� w z�bach"
pluton pisze na pl.soc.polityka  w dniu sobota 18 sierpień 2012 18:31:

> To zaledwie agencik KGb (ten zwierzchnik).

Zwierzchnik Ko�cio�a.

Ja tez jestem zwierzchnikiem kosciola.

Ale to musi być taki "prawdziwny". Wiesz. Na trybunie prezynid, wokół zwierzchnicy sił, a w środku łon.

Data: 2012-08-18 21:10:43
Autor: pluton
"Pisowski piesek zosta? ze szmat? w z?bach"
> Ja tez jestem zwierzchnikiem kosciola.

Ale to musi być taki "prawdziwny". Wiesz. Na trybunie prezynid, wokół
zwierzchnicy sił, a w środku łon.

Trybune mozna wystrugac, mam pare desek z rozbiorki kibelka.
Za prezynida (prezygnide?) kogos tam postawimy,
za sily pare dresioli-kiboli i gotowe.

Nullification

Data: 2012-08-18 17:59:32
Autor: Marek Czaplicki
Gringo pisze na pl.soc.polityka  w dniu sobota 18 sierpień 2012 17:23:

[...]

Normalnie news na pierwszą stronę! Jesteźma poza imperium ludzie!
Aż rozpakuję piwo. :)

"Pisowski piesek został ze szmatą w zębach"