Pisowski syf.

Data: 2011-07-06 15:53:32
Autor: cirrus
Pisowski syf.
# Nosz! To się w pale nie mieści! Kolejna kompromitacja w Europrlamencie!

Czy naprawdę nie ma sposobu, aby to całe gniazdo nienawiści PiSowskiej zniwelować? Usunąć! Zmiażdżyć! Przejechać walcem!

I nie chodzi mi o to, że chciałbym opozycji zamknąć usta. Nie! Ale to już nie jest demokracja. To jest anarchia, to co uprawia PiS. Co to za opozycja, która kłapie jęzorem, co tylko ślina przyniesie?

Nie wiem, jak Wy? Ale ja czuję ogromny wstyd i zażenowanie. Co prawda Brytole śmieją się i próbuja mnie pocieszać, mówiąc że tak właśnie wykluwa się prawdziwa i dojrzała demokracja i że mam być cierpliwy. No . ale nie umiem się zdystansować.

Paranoja! Skoro już nawet SLD występuje w obronie prawicowego premiera . (i też Kamiński, jak zobaczyłem, się wkurzył).

Do psychiatry to trzeba wysłać nie tylko pana Kaczyńskiego, ale i całą jego świtę z panami Ziobro i Macierewiczem na czele.

Cała nadzieja w wyborach. A i tak ten betonowy elektorat (może z 25% - jak się mylę, to proszę mnie poprawić) zrobi swoje. Mało tego! Niedawno wróciłem ze Stanów. Miałem okazję porozmawiać z Polonusami (bo nie jest to już Polonia). Jezus Maria! Czego ja się tam nasłuchałem! Ci ludzie są tak uwstecznieni, wręcz embrionalnie zamrożeni w swoich poglądach, że nic innego nie przyszło mi na myśl, jak tylko to, aby pozbawić wszystkich prawa wyborczego. Jest np. poza granicami kraju dłużej niż 8 lat, z automatu powinno się pozbawiać tego prawa. Tam to jest beton! Tam jest prawdziwa Moherolandia! Przerażające! Nic też dziwnego, że PiSiory latają tam i bełtają tym ludziom w głowach.

Polonia europejska jest jednak inna. Świadoma i na bieżąco.

I . jak tu myśleć o powrocie do Polski? Przecież nikt przy zdrowych zmysłach, po ciężkich przejściach emigracyjnych, nie zostawi tego co ma, dla takiego badziewia. I wciąż utwierdzam się w przekonaniu, że słusznie robię, dzieląc Polskę na dwie kategorie: kraj - gdzieś w Europie, ojczyzna - w sercu. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfs8h

--
stevep

Data: 2011-07-06 18:27:04
Autor: Leprechaun
Pisowski syf.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:iv1pct$llo$1news.vectranet.pl...
# Nosz! To się w pale nie mieści! Kolejna kompromitacja w Europrlamencie!

Czy naprawdę nie ma sposobu, aby to całe gniazdo nienawiści PiSowskiej zniwelować? Usunąć! Zmiażdżyć! Przejechać walcem!

Zamknąć tych MATOŁÓW w psychiatrykach.

BomBel

Pisowski syf.