Pisowski taliban.

Data: 2014-06-14 04:05:48
Autor: stevep
Pisowski taliban.
# - Powiedzieć, że zgwałcona 11-latka ma rodzić, bo tak chcą panowie z  pisowskiego talibanu, to dla mnie absolutny sadyzm - komentował w poranku  TOK FM Tomasz Lis.

marudna.maruda   wczoraj

  Oceniono 1162 razy  1082

  To nie sadyzm, to miłosiedzie i humanitaryzm, tylko dla nas, maluczkich,  nie do pojęcia. Bo my bierzemy pod uwagę żywe, myslące i czujące dziecko,  skrzywdzone, upodlone, wykorzystane. I my uwolnilibyśmy to dziecko od  dxwigania ciężaru ponad jego siły. Siły fizyczne, bo organizm  jedenastolatki nie jest przygotowany na wykarmienie i donoszenie zdrowego  noworodka, i siły psychiczne- bo jest oczywiste, że ta dziewczynka  potrzebuje psychiatry, psychologa, rodzinnego ciepła, a nie kogoś, za kogo  ma ponosić odpowiedzialność. Jedenastoletnia dziewczynka powinna oglądać  pokemony, huśtać się na huśtawce, grac w klasy. I uczyć się z atmosferze  życzliwości, nie skandalu. Dla nawiedzonych doktorow taka już narodzona  dziewczynka jest tylko maszyną do rozmnażania, zarodek się liczy, ona nie.  Jak długo jeszcze pozwolimy na takie barbarzyństwo?

Pokaż odpowiedzi (60) Odpowiedz

  maura4   wczoraj

  Oceniono 694 razy  624

  Przecież święty JP2 nie uważał inaczej. W czasie wojny na Bałkanach  zwracał się do kobiet, aby nie usuwały ciąży z gwałtu. Na pewno wśród  zgwałconych były dziewczynki.Być może zostawił też te zalecenia na piśmie,  ale ja się w te nauki nie wgłębiałam, to nie wiem.
  Skąd więc zdziwienie, że jego wyznawcy domagają się, aby zgwałcona  11-latka urodziła ?
  Pan niedawno zachwycał się JP2, twierdząc, ze jego beatyfikacja to  najważniejsze wydarzenie dla Polski. Ma pan udział w tym, że wyznawcy JP2,  zamiast modlić się za dziecko, usiłują wymóc na jej rodzinie sadystyczną  decyzję.
  Religijne okrucieństwo to nic nowego.

--
stevep
-- -- -