Pisowskie media

Data: 2020-08-09 14:43:04
Autor: Jacek Bialy
Pisowskie media
Powoli przestaję dziwić się lemingom, że głosują na folksdojczów i złodzieji, byle nie na PiS. Wystarczy spojrzeć na pisowskie media publiczne - na przykład na 'Wiadomości' w kurskiej telewizji, które zamiast w formie treściwej podawać wieści z kraju i ze świata, zaczynają przypominać 'Wieczór z Dziennikiem' z epoki Gierka, przy którym można było uciąć sobie porządną drzemkę przed obejrzeniem 'Kobry' lub kolejnego odcinka 'Kojaka'. Lepsze serwisy mają już w PR 24, lecz co dalej? Publicystyczny program, w którym jakaś pierdoła wyżala się a to na genderowców siejących zgorszenie w polskich szkołach (które i tak są pozamykane), a to na polskojęzyczne media ogłupiające obywateli, albo na Gazetę Wyborczą wiadomo za co, czy wreszcie na sędziowską kastę, która sama nie raczyła oczyścić się z tego, co jest jej kwintesencją.
Panowie z PiSu - już piąty rok macie niepodzielną władzę. Czy myśmy po to na was głosowali, żebyście nam bez końca dupy zawracali tym, co do was należy? Przestańcie używać publicznych mediów do tego, aby przekonywać naród do swoich przenajświętszych racji. Jeśli wam na nim zależy, to czyńcie swoją powinność, póki wasz czas.

--
JB

Data: 2020-08-09 15:16:48
Autor: Jacek Bialy
Pisowskie media
 - Lepsze serwisy mają już w PR 24, lecz co dalej? Publicystyczny program, w którym jakaś pierdoła wyżala się a to na (...)

Albo zapraszają do studia jakichś Majzików lub Borowskich, ktorzy pomstują na Wałesę, że jest zdrajcą.  A dlaczego on ma być zdrajcą i kogo on zdradził? Przecież Wyszyński uznał Bieruta za polskiego prezydenta, peerelowską jaczejkę za prawowitą polską władzę, biskupi kazali modlić się o mądrość dla tej władzy, więc co należało do kogoś takiego jak Wałęsa? Współpracował z tą władzą i służył jej do końca.

JB

Data: 2020-08-10 00:21:19
Autor: u2
Pisowskie media
W dniu 10.08.2020 o 00:16, Jacek Bialy pisze:
Albo zapraszają do studia jakichś Majzików lub Borowskich, ktorzy pomstują na Wałesę, że jest zdrajcą.  A dlaczego on ma być zdrajcą i kogo on zdradził? Przecież Wyszyński uznał Bieruta za polskiego prezydenta

nie ściemniaj biełyj, komuszki takie jak ty sfałszowały wyniki referendum, Mikołajczyk musiał spierniczać

Data: 2020-08-09 15:43:02
Autor: Jacek Bialy
Pisowskie media
[...]

A co mieli zrobić innego?  - , Mikołajczyk musiał spierniczać

Murzyn zrobił swoje - nie on jeden zresztą..

Zdrówko!
(bimberek kraftowy z Biedronki)

_kolektyw

Data: 2020-08-10 10:22:25
Autor: u2
Pisowskie media
W dniu 10.08.2020 o 00:43, Jacek Bialy pisze:
[...]

mogli nie fałszować, ale taki komuszek jak ty tego nigdy nie pojmie

Data: 2020-08-13 04:02:12
Autor: Jacek Bialy
Pisowskie media
[...]

Nu, ciotka..  Powiedzcie jeszcze, że mogli tutaj w ogóle nie przychodzić, a ja zacznę żałować, że was wtedy na świecie nie było..   Buuu ha-ha!

Data: 2020-08-09 23:48:33
Autor: u2
Pisowskie media
W dniu 09.08.2020 o 23:43, Jacek Bialy pisze:
[...]

oj biełyj biełyj, kobra jest ale niemiecka, kojak zmarł

a jak nadejdą kolejne wybory, to Kurskiego Peace zapewne znowu odsunie w cień, z tym że żydki z Peace nie mają kogo na to miejsce, nie mogą przeca dać stołka dla gojca:)))))))))))))

Data: 2020-08-09 15:21:09
Autor: Jacek Bialy
Pisowskie media
[...]

Ale Ramzes żyje - wasze zdrowie ciotka!
_kolektyw

Data: 2020-08-09 20:36:56
Autor: Jakub A. Krzewicki
Pisowskie media
W dniu poniedziałek, 10 sierpnia 2020 00:21:10 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

 - oj biełyj biełyj, kobra jest ale niemiecka, kojak zmarł

I jego młodszy brat Kryzys ;)

Data: 2020-08-10 10:20:43
Autor: u2
Pisowskie media
W dniu 10.08.2020 o 05:36, Jakub A. Krzewicki pisze:
I jego młodszy brat Kryzys

ano, to wieczna bolączka lewaków i lyberałów-aferałów od ubeka białego, ciągły kryzys:))))))))))))

Data: 2020-08-13 03:55:40
Autor: Jacek Bialy
Pisowskie media
 - ano, to wieczna bolączka lewaków i lyberałów-aferałów od ubeka białego,
ciągły kryzys:))))))))))))

Napijcie się ciotka..

_kolektyw

Data: 2020-08-10 19:55:00
Autor: u2
Pisowskie media
W dniu 10.08.2020 o 00:21, Jacek Bialy pisze:
[...]

właśnie oglądam Wiadomości, wiem co ciebie biełyj tak wqrwia, że nie gadają jak żydki w TVN, tylko jak żydki z Peace:)))))))))))

Data: 2020-08-10 06:51:08
Autor: z
Pisowskie media
W dniu 2020-08-09 o 23:43, Jacek Bialy pisze:
Powoli przestaję

Nie rozumiem dlaczego to oglądasz?

Płacisz abonament?

Data: 2020-08-13 03:48:14
Autor: Jacek Bialy
Pisowskie media
Powoli przestaję

 - Nie rozumiem dlaczego to oglądasz?
Płacisz abonament?

Nie wiesz jak to w youtubie?  Szukasz 'informacje', a wpadną ci 'Wiadomości TVP'

--
JB

Data: 2020-08-13 15:11:42
Autor: z
Pisowskie media
Oglądasz to co Ci podsuwa jutub?

Data: 2020-08-10 07:55:12
Autor: Runt
Pisowskie media
[...]

OOOOO, czyżby otworzyły się oczęta i dotarło do ciebie, że to nie łabędzie tylko dzikie krzyżówki.

--
Runt

http://100aferpis.pl/
Oculum pro oculo et dentem pro dente!

Data: 2020-08-13 03:53:45
Autor: Jacek Bialy
Pisowskie media

 - OOOOO, czyżby otworzyły się oczęta i dotarło do ciebie, że to nie
łabędzie tylko dzikie krzyżówki.

Znowu spaliście na zebraniu towarzyszu Runt!  Mieliście strzelać do kaczek, a wy o krzyżówkach jakichś tutaj pieprzycie...

_kolektyw

Data: 2020-08-13 16:26:48
Autor: Runt
Pisowskie media
W dniu 2020-08-13 o 12:53, pajac Jacek Bialy pisze:

  - OOOOO, czyżby otworzyły się oczęta i dotarło do ciebie, że to nie
łabędzie tylko dzikie krzyżówki.

Znowu spaliście na zebraniu towarzyszu Runt!

na jakim zebraniu durniu?

Mieliście strzelać do kaczek,

do jakich kaczek durniu?

a wy o krzyżówkach jakichś tutaj pieprzycie...

nu! czego nie kałecki?

Data: 2020-08-12 13:55:50
Autor: Pisiorowy Escobar
Pisowskie media
w <da0dc142-7a5c-4757-8356-bc86c02aff43o@googlegroups.com>, Jacek Bialy
<jacekbialy80@gmail.com> napisał(-a):

[...]

na pis głosują tylko debile a oni tylko taki przekaz łapią

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-08-13 15:13:06
Autor: z
Pisowskie media
W dniu 2020-08-12 o 13:55, Pisiorowy Escobar pisze:
na pis głosują tylko debile a oni tylko taki przekaz łapią

Może spróbuj przeczytać jakieś badania socjologiczne.
Mogą być lewackie z krytyki politycznej.

Udźwigniesz?

Data: 2020-08-14 00:44:57
Autor: obserwator1439
Pisowskie media
[...]

Pisy jak chcą być konkurencyjne muszą równać do poziomu standardowego odbiorcy, czyli postępować zupełnie jak tefaueny.  Każdy sposób jest dobry o ile jest skuteczny.

Takie są realia.  Autorytety wysokich lotów nie docierają do mas. Tefaueny doskonale o tym wiedzą i jadą na najniższych instynktach,
kurakTV dopiero niedawno skopiował owo postępowanie od tefauenów.

Data: 2020-08-14 11:34:52
Autor: u2
Pisowskie media
W dniu 14.08.2020 o 09:44, obserwator1439@gmail.com pisze:
[...]

nie ściemniaj TVN to dla wykształciuchów takich jak ty

Kur-wizja to dla ciemnego moherowego l*du, który TVN i wytresowane wykształciuchy chcieliby ciągle dymać

Pisowskie media