Pisowskie media

Data: 2020-08-09 23:48:33
Autor: u2
Pisowskie media
W dniu 09.08.2020 o 23:43, Jacek Bialy pisze:
Powoli przestaję dziwić się lemingom, że głosują na folksdojczów i złodzieji, byle nie na PiS. Wystarczy spojrzeć na pisowskie media publiczne - na przykład na 'Wiadomości' w kurskiej telewizji, które zamiast w formie treściwej podawać wieści z kraju i ze świata, zaczynają przypominać 'Wieczór z Dziennikiem' z epoki Gierka, przy którym można było uciąć sobie porządną drzemkę przed obejrzeniem 'Kobry' lub kolejnego odcinka 'Kojaka'.

oj biełyj biełyj, kobra jest ale niemiecka, kojak zmarł

a jak nadejdą kolejne wybory, to Kurskiego Peace zapewne znowu odsunie w cień, z tym że żydki z Peace nie mają kogo na to miejsce, nie mogą przeca dać stołka dla gojca:)))))))))))))

Data: 2020-08-09 15:21:09
Autor: Jacek Bialy
Pisowskie media
[...]

Ale Ramzes żyje - wasze zdrowie ciotka!
_kolektyw

Data: 2020-08-09 20:36:56
Autor: Jakub A. Krzewicki
Pisowskie media
W dniu poniedziałek, 10 sierpnia 2020 00:21:10 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

 - oj biełyj biełyj, kobra jest ale niemiecka, kojak zmarł

I jego młodszy brat Kryzys ;)

Data: 2020-08-10 10:20:43
Autor: u2
Pisowskie media
W dniu 10.08.2020 o 05:36, Jakub A. Krzewicki pisze:
I jego młodszy brat Kryzys

ano, to wieczna bolączka lewaków i lyberałów-aferałów od ubeka białego, ciągły kryzys:))))))))))))

Data: 2020-08-13 03:55:40
Autor: Jacek Bialy
Pisowskie media
 - ano, to wieczna bolączka lewaków i lyberałów-aferałów od ubeka białego,
ciągły kryzys:))))))))))))

Napijcie się ciotka..

_kolektyw

Data: 2020-08-10 19:55:00
Autor: u2
Pisowskie media
W dniu 10.08.2020 o 00:21, Jacek Bialy pisze:
[...]

właśnie oglądam Wiadomości, wiem co ciebie biełyj tak wqrwia, że nie gadają jak żydki w TVN, tylko jak żydki z Peace:)))))))))))

Pisowskie media