Pisowskie rodziny - chamstwo !

Data: 2010-12-11 17:57:05
Autor: cyc
Pisowskie rodziny - chamstwo !
Nie mam slow dla okreslenia chamstwa jakim popisuja sie Wasermanowne , Gosiewska , Kaczynska i pewnie jeszcze ze dwie tyle glosne co psychicznie slabe osoby z grupy tzw. rodzin , usilujace na trupach swoich bliskich zrobic polityczne kariery .
Nie pojmuje po co premier spotyka sie z tymi osobnikami ? , po co ? .
Wiadomo przeciez , ze spotkania te sa doskonala okazja do tego aby wasermanowne , kaczynskie , czy gosiewskie dokonywaly spektakularnych ekwilibrystyk majacych za cel zdezawuowanie  ludzi najwyzszej w panstwie wladzy i ich poczynan i zrobienia sobie pablicity do nastepnych wyborow .
Panie premierze , panie prezydencie , nie zycze sobie abyscie narazali na szwank autorytet wladzy oddajac sie w rece szalonych wdow i corek po tych co zgineli w katastropfie . Nie ma powodow aby ciagnac ten nieprzyjazny nie tyko dla rzadu i prezydenckiego urzedu ale i dla Polski spektakl , spektakl tyle nieprzyjazny dla was ile nieprzyzwoity dla Polski  .
Prawo zakresla obowiazki pracodowacow wobec rodzin poleglych na sluzbie i tych regul prosze sie trzymac  bo nie sa to ludzie inni niz ci, co gina w pracy np. w kopalniach  w policji , czy w akcji strazackiej . Ci ostatni narazali zycie wykonujac obowiazki swiadomi zagrozen a nie dla splendoru , pokazania sie elektoratowi celem zdobycia popularnosci a jednak nikt im nie stawia pomnikow , rzadko kiedy tablice pamiatkowa . Dlaczego corki , zony poleglych pod Smolenskiem maja byc traktowana inaczej ? bo co ? , bo ksiezniczki ? bo ich bliscy byli politykami a wiec ludzmi o najnizszym spolecznym prestizu i na dodatek najlepiej zarabiajacy dzieki czemu zapewnili rodzinom dostatek do konca zycia ? Czesc ludzi tzw. rodzin smolenskich nie jest warta tego aby sie nimi zajmowac , klada na szale z jednej strony swoje osobiste , wynikajace z egoizmu fanaberie a z drugiej dobro Polski , ktora na kazdym kroku staraja sie zaprezentowac w mozliwie najgorszym swietle nawet na zewnetzrnych , miedzynarodowych forach jak PE .
Nie widze powodow aby spoleczenstwo polskie lozylo na nie miliony za to , ze plujac na nas ! , ze zeruja na glupocie wykorzystujac naiwnosc szalonego elektoratu pisu i przy wykorzystaniu trupow swoich bliskich chca zawlaszczyc Polske relatywizujac przy tym moralnosc i te wartosci , ktore dotad wydawaly sie byc niewzruszone .
Przypomne , ze sledztwo w sprawie katastrofy Conkorda w ktorej zginelo zdaje sie 135 osob trwalo 10 lat . Dopiero pare dni temu ogloszono jego wyniki . Konusy w tym szerokim pojeciu bo rowniez umyslowe , chcieli po dwoch tygodniach poznac " prawde " ale tylko ta jedyna  dla nich mozliwa , czyli potwierdzenie dokonanego " zamachu " . Jesli to nie jest chore , to smialo mozecie mowic  do mnie  " papiez " .

cyc

Data: 2010-12-11 17:26:07
Autor: obserwator
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
[...]

concorda - analfabeto. Zalosny propagandzisto, nie porownuj tych sledztw, bo
po prostu nie masz o tym bladego pojecia - nieuku.

Data: 2010-12-11 18:28:14
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze w sobota, 11 grudnia 2010 18:26, na grupie pl.soc.polityka:
concorda - analfabeto. Zalosny propagandzisto, nie porownuj tych sledztw, bo
po prostu nie masz o tym bladego pojecia - nieuku.
oczywiście dlatego, że w Concord w porównaniu do TU-154M to wóz drabiniasty?
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-11 17:41:11
Autor: obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
oczywiście dlatego, że w Concord w porównaniu do TU-154M to wóz drabiniasty?

nie dlatego. Sprawdz sobie jak przebiegalo dokladnie sledztwo w przypadku
concorda. Tam szczatki ludzkie i czesci samolotu nie walaly sie na terenie
katastrofy. Ty toze sawieckij uczonyj tawariszcz do specjalnych zadan?

Data: 2010-12-11 18:47:17
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze w sobota, 11 grudnia 2010 18:41, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

a dlaczego porównujesz teraz obydwa śledztwa, skoro chwilę temu zabroniłeś tego robić
cycowi? sprawdź sobie posty. może po porównaniach doszlibyśmy do ciekawych wniosków?
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-11 17:51:42
Autor: obserwator
[...]

a ty czytales co napisal cyc i zrozumiales dlaczego mu tak odpowiedzialem?

ps. rob odstepy miedzy cytowanymi tekstami i twoim komentarzem do tych
cytatow. bo nie da sie tego czytac.

Data: 2010-12-11 18:57:51
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze w sobota, 11 grudnia 2010 18:51, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

cyc napisał o tym, że niektórzy członkowie rodzin ofiar katastrofy smoleńskiej
domagają się od rządu specjanego traktowania. przynajmniej takiego jakiego rządali
dla siebie za życia ich zmarli najbilżsi. w Polsce codziennie giną ludzie z różnych
przyczyn, czasami są to okoliczności tragiczne, ale jak dotąd nikt z bliskich nie
rząda tyle co niektorzy czlonkowie rodzin. największą bolączką prokuratury nie jest
w tej chwili ustalenie faktów lecz radzenie sobie z presją rodzin, żeby wyjaśnienie
przyczyn katastrofy było już... teraz. --
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-11 18:07:57
Autor: obserwator
[...]

ty chyba tez tylko czytasz to co ci pasuje do koncepcji ktore wbily ci do
glowy polskojezyczne media. Ponadto jesli dla ciebie teksty kogos takiego jak cyc, ktorego paranoiczne antypolskie brednie sa tylko i wylacznie prymitywnymi, demagogicznymi
propagandowkami sa godne uwagi, to sobie dyskutuj z cycem, a nie ze mna.

Data: 2010-12-11 19:13:55
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze w sobota, 11 grudnia 2010 19:07, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

przestań używać agumentów "ad personam" to będzie można podyskutować. jak dotąd to Ty
zdążyłeś mnie porównać do jakiegoś sowieckiego aparatczyka, teraz chciałeś żebym
przetłumaczył Ci to co napisał cyc. a jak tylko dostałeś chłodną analizę to znowu
coś Ci się nie podoba.
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-11 18:23:27
Autor: obserwator
[...]

a argumenty ad personam cyca ci nie przeszkadzaja? Chlodna analiza propagandy
cycowej, dobre sobie. Przykro mi, ale o czy z toba mozna rozmawiac, skoro tak rozumujesz?
Niestety nie masz czego sie obrazac, myslisz jak sowiecki aparatczy, a nie samodzielnie myslacy czlowiek.

Data: 2010-12-11 19:37:14
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze w sobota, 11 grudnia 2010 19:23, na grupie pl.soc.polityka:
[...]

czy postępowanie innych osób upoważnia Cię do postępowania w taki sam sposób, mimo
tego że glośno wyrażasz swoją dezaprobatę co do sposobu postepowania innych? napisz
wobec tego do czego dążą niektórzy członkowie rodzin ofiar katastrofy smoleńskiej, a
to wysyłając swych przedstawicieli do USA, a przedewszystkim chcąc mieć ustalenia
śledztwa już... teraz...
a czy dla Ciebie ma znaczenie, że wyjaśnianie przyczyn katastrofy dlatego żeby było
rzetelne nie może trwać parę miesięcy. przecież w tym jest główna linia sporu
pomiędzy przedstwicielami wymiaru sprawiedliwości a rodzinami ofiar. cyc napisał że
ustalanie przyczyn katastrofy Concorda trwalo dziesięć lat. czy Ty chciałbyś mieć
wyjaśnienie już... teraz, po to żeby w przypadku "niepomyślnych" wniosków miec
pretensje do prokuratury, że ich postepowanie było za krótkie ponieważ "pominięto" i
nie brano pod uwagę różnych innych scenariuszy?
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-11 19:00:04
Autor: obserwator
> [...]

imo
tego że glośno wyrażasz swoją dezaprobatę co do sposobu postepowania innych? na

a ciebie co upowaznia do niezauwazania postepowania cyca? Adwokatem cyca jestes?
[...]

ale w przypadku concorda, Francuzi nie puscili juz w pierwszym dniu w swiat
informacji, ze winna byla zaloga samolotu oraz inni ludzie ktory byli na jego
pokladzie. Nie oddali sledztwa w rece swoich odwiecznych okupantow ktorzy
prowadza tak sledztwo, aby dopasowac fakty do tej wymyslonej, klamliwej informacji.

Ponadto polski samolot byl samolotem wojskowym, a nie pasazerskim - wiec
oddawanie sledztwa w lapy Rosjan, to juz ewidentnie pachnie zdrada.

Data: 2010-12-11 20:06:56
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze w sobota, 11 grudnia 2010 20:00, na grupie pl.soc.polityka:
a ciebie co upowaznia do niezauwazania postepowania cyca? Adwokatem cyca jestes?

dochodzisz do tego, żebym odpowiadał wszysykim na grupie i stał się jej cenzorem i
moderatorem? przecież Ty piszesz na grupie po to, żeby z kimś porozmawiać o swoim
widzeniu świata, a masz do mnie pretensje, że nie rozmawiam z cycem. dlaczego?
adwokatem cyca jesteś i szukasz mu interlokutora?
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-11 19:22:20
Autor: obserwator
> [...]

widzeniu świata, a masz do mnie pretensje, że nie rozmawiam z cycem. dlaczego?
adwokatem cyca jesteś i szukasz mu interlokutora?

ja juz pisalem, ze polskie grupy sa opanowane przez pseudopolskich
dyskutantow, ktorzy tak naprawde pisza na nich tylko w celu siania dezinformacji. Ty piszac na tej grupie dluzej ode mnie, jesli czujesz sie Polakiem,
powinienes juz takch umiec rozrozniac. Cyc - jest klasycznym przykladem takiego dzialania. Robi wode z mozgu
zwlaszcza mlodym ludziom, ktorzy znaja dzialania sluzb w PRL tylko z opowiadan. Gdyby w Polsce dzialaly polskie sluzby, to dawno juz by sie nim zajely
wyjatkowo pieczolowicie. --

Data: 2010-12-11 20:44:08
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze w sobota, 11 grudnia 2010 20:22, na grupie pl.soc.polityka:
Gdyby w Polsce dzialaly polskie sluzby, to dawno juz by sie nim zajely
wyjatkowo pieczolowicie.
jest przecież wolność słowa i ona zobowiązuje. na psp swego czasu była dyskusja o
grupie moderowanej. osobiście jestem przeciwny temu. każdy w głowie ma osobisty
moderator dotyczący różnych opinii i on mu wskazuje, którymi opiniami się
przejmować, a ktorymi nie.
a tak nawiasem, byłbym ostrożny z ferowaniem opinii o "prawdziwych Polakach". jak
wieść niesie niedługo w polskim Sejmie zasiadał bedzie pierwszy czarnoskóry poseł.
znak czasów w jakich żyjemy.
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-11 20:45:56
Autor: obserwator
[...]

tak, jest wolnosc slowa ale nie dla jawnych antypanstwowych dezinformatorow,
bezczelnych agentow wplywu pracujacych na niekorzysc suwerennosci danego
panstwa i pospolitych przestepcow.
Ten cyc ktorego tak zawziecie bronisz, to albo swir, albo sowiecki lub
niemiecki agent wplywu, ktorym powinny zajac sie odpowiednie sluzby.

Co ma wspolnego wolnosc slowa np. z dzialalnoscia jawnych przestepcow? Wolnosc slowa ma tez swoje granice jesli jest to dzialanie wyraznie
anarchistyczne i przestepcze?

Szpiedzy obcych panstw tez maja wolnosc slowa miec? Nie przeginaj.

Co ci sie pomerdalo. --

Data: 2010-12-11 22:00:22
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze w sobota, 11 grudnia 2010 21:45, na grupie pl.soc.polityka:
[...]

masz jakieś niepodważalne dowody, czy tylko tak sobie gdybasz?
wolność śłowa dotyczy każdego. obecnie z jej stosowaniem w praktyce mamy do czynienia
odnośnie portalu wikileaks.org . dla jednych są to ludzie niosący prawdę, dla innych
terroryści. kazdy sam musi sobie wyrobić zdanie i nikt nie może innym narzucać
swojego. ale jak dla Ciebie każdy z innym zdaniem to nie "prawdziwy Polak" to
przepraszam, widać tak musi być. :)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-11 20:12:58
Autor: u2
[...]

Bajdurzysz jak przystało na ściemniacza z nocnej zmiany.

Spijasz śmietankę od 30 lat, od kiedy doszedł do włądzy Jeruzel z
Kiszczakiem i po dobroci nie chcesz oddać swoich przywilejów zdobytych
po trupach Polaków.

Data: 2010-12-11 20:25:17
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze w sobota, 11 grudnia 2010 20:12, na grupie pl.soc.polityka:
Bajdurzysz jak przystało na ściemniacza z nocnej zmiany.
i to pisze osoba, która czasami ma się za boga? bez "ściemy" jak lubisz to mówić, ale
bajki to nie jest moja specjalność w podejściu do dorosłych przeciez ludzi.
opowiadanie ich zostawiam dla mojego dziecka. :)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-11 20:30:47
Autor: u2
[...]

Nie kryj się za swoim dzieckiem. Tutaj pisują osoby dorosłe.

Data: 2010-12-11 21:32:55
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze w sobota, 11 grudnia 2010 20:30, na grupie pl.soc.polityka:
Nie kryj się za swoim dzieckiem. Tutaj pisują osoby dorosłe.
dorosle osoby powiadasz? a dlaczego tak zamiast siły argumentów używają arumentu
siły? chodzi oczywiście o różne osobiste wycieczki i "podszywanie się" pod kogoś. :)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-12 09:07:00
Autor: u2
[...]

Bajdurzysz czyli ściemniasz. Pewnie taka rola dla ciebie w sam raz.

Data: 2010-12-11 19:49:43
Autor: u2
[...]

Gdyby nie wytrwałość w dążeniu do prawdy postąpiono by tak jak postąpił
MAK w przypadku zamachu smoleńskiego. Czyli by zacierano ślady,
obwiniano tych, których najłatwiej oskarżyć, bo się nie mogą bronić itd.

Data: 2010-12-11 20:03:46
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze w sobota, 11 grudnia 2010 19:49, na grupie pl.soc.polityka:
Gdyby nie wytrwałość w dążeniu do prawdy postąpiono by tak jak postąpił
MAK w przypadku zamachu smoleńskiego. Czyli by zacierano ślady,
obwiniano tych, których najłatwiej oskarżyć, bo się nie mogą bronić itd.
wytrwałość zawsze jest potrzebna. ale najdalej dojdzie ten kto nie wie dokąd idzie.
samo to, że niektórzy określają słowami "zamach", ustaloną na razie "katastrofę"
zamyka drogę do ustalenia dającej się przyjąć przez wszystkich prawdy. w tym wypadku
ma rację jeden z grupowiczów, mający w podpisie słowa pana prezesa Jarosława
Kaczyńskiego; te o uzyskaniu "właściwej" odpowiedzi.
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-11 19:13:36
Autor: obserwator
"
[...]

jestes w bledzie, Zamch to w przypadku katastrof lotniczych, kiedy na
pokladzie samoloty znajduje sie Prezydent panstwa oraz wojskowi takiej rangi
jak Franciszek Gągor - polski dowódca wojskowy, oficer Wojsk Lądowych,
specjalista w dziedzinie rozpoznania i operacji pokojowych, generał i doktor
nauk wojskowych, szef Sztabu Generalnego Wojska Polskiego oraz prawie pewny
kandydat na szefa NATO - to pierwsza hipoteza przyczyny katastrofy brana pod
uwage. Zwlaszcza ze katastrofa mila miejsce na terenie panstwa, z pod ktorego
okupacji Polska dopiero sie niedawno uwolnila, a ktore nie zmierza sie z tym
faktem pogodzic.

Data: 2010-12-11 20:06:29
Autor: u2
[...]

Właściwa odpowiedź będzie możliwa kiedy przeprowadzi się niezależne
międzynarodowe śledztwo.

Oddanie śledztwa w ręce ruskich czekistów to zdrada stanu.

Data: 2010-12-11 20:12:38
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze w sobota, 11 grudnia 2010 20:06, na grupie pl.soc.polityka:
Właściwa odpowiedź będzie możliwa kiedy przeprowadzi się niezależne
międzynarodowe śledztwo.
Oddanie śledztwa w ręce ruskich czekistów to zdrada stanu.
nie masz zaufania do polskiej prokuratury? tylko dlatego, że nie jest pod
władaniem "właściwych" ludzi?
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-11 20:14:20
Autor: u2
[...]

Od kiedy zabito Papałę ani trochę.

Data: 2010-12-11 20:21:14
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze w sobota, 11 grudnia 2010 20:14, na grupie pl.soc.polityka:
Od kiedy zabito Papałę ani trochę.
a do jakiej nacji i jakiego państwa masz wystarczające zaufanie, żeby im powierzyć
śledztwo w sprawie tragicznej śmierci Polaków?
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-11 20:24:43
Autor: u2
[...]

W przypadku zabojstwa n.p. syna Olewnika należy przekazać śledztwo n.p.
dla Scotland Yardu. To normalna praktyka w takich sprawach.

A w przypadku zabójstwa Papały wypuszczenie głównego podejrzanego do
hameryki woła o pomstę.

Data: 2010-12-11 20:39:17
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze w sobota, 11 grudnia 2010 20:24, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

więc Ameryka odpada. czy Gabon byłby odpowiedni?
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-12 09:09:51
Autor: u2
> [...]
> dla Scotland Yardu. To normalna praktyka w takich sprawach.
> hameryki woła o pomstę.
więc Ameryka odpada. czy Gabon byłby odpowiedni?

Ironizujesz ze śmierci ? No to może śmierć twojego dziecka by ciebie
pokory nauczyła ?

Data: 2010-12-12 12:36:57
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze w niedziela, 12 grudnia 2010 09:09, na grupie pl.soc.polityka:

> [...]
więc Ameryka odpada. czy Gabon byłby odpowiedni?

Ironizujesz ze śmierci ? No to może śmierć twojego dziecka by ciebie
ja ironizuję? przecież Ty szukasz "odpowiedniego" kraju na świecie, który miałby się
zająć dochodzeniem w sprawie śmierci polskiego obywatela. bez żartów ale Twoja
maniera odwracania kota ofonem...
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-12 12:57:57
Autor: u2
> [...]
zająć dochodzeniem w sprawie śmierci polskiego obywatela. bez żartów ale Twoja

Porozmawiamy kiedy twoje dziecko umrze, a teraz spadaj opowiadać swojemu
dziecku swoje bajki.

Data: 2010-12-12 13:20:41
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze w niedziela, 12 grudnia 2010 12:57, na grupie pl.soc.polityka:

> [...]
maniera odwracania kota ofonem...

Porozmawiamy kiedy twoje dziecko umrze, a teraz spadaj opowiadać swojemu
wiesz nie przejmowałem się opinią niektórych na grupie dotyczącą Twojego wieku. ale
po postach widać, że jesteś bardzo mlody i słabo znasz życie. przeciez najważniejsza
dla Ciebie na świecie jest opinia i dochodzenie przeprowadzone przez inne państwa, a
jak nie jest zgodna z "obowiązującą" linią ulubionej przez Ciebie partii, tym gorzej
dla dochodzeniowców. idź odbrób w końcu te lekcje z przygotowania do życia w
społeczęństwie. :)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-12 13:25:37
Autor: u2
Pisowskie rodziny - chamstwo !
idź odbrób w końcu te lekcje z przygotowania do życia w
społeczęństwie.

To odrabiasz za swojego dzieciaka nawet lekcje ? Marnie skończy.

Data: 2010-12-12 10:33:44
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ie0if5$mog$1inews.gazeta.pl...
[...]

No i nie ustalą takiej odpowiedzi, jaka jest oczekiwana.

Data: 2010-12-11 20:15:48
Autor: Roman Rumian
Pisowskie rodziny - chamstwo !
Panie Marku,

[...]

przecież to dziecinnie proste: pewne fakty i wnioski można ustalić szybko, a pewne muszą czekać. Odwołanie się do wiedzy (wywiad satelitarny, agenturalny itd.) i możliwości technicznych, dyplomatycznych USA w oczywisty sposób wynika z obawy o utratę z upływem czasu możliwości wyjaśnienia przyczyn i bezsilności wobec postawy polskich władz i strony rosyjskiej ewidentnie niszczącej dowody i bezczelnie łamiącej zasady prowadzenia takich śledztw.
http://wtemaciemaci.salon24.pl/178536,dymiacy-nagan

[...]

Wobec tak ewidentnego niszczenia dowodów, kłamstw i manipulacji istnieje poważna obawa, że do rzetelnego wyjaśnienia nigdy nie dojdzie i dlatego trzeba się spieszyć z przeciwdziałaniem niszczeniu dowodów i przekazaniem śledztwa w wiarygodne ręce. Dotychczasowy jego przebieg pokazał, że strona rosyjska i prokuratura polska są kompletnie niewiarygodne, bardzo delikatnie rzecz ujmując. Jest Pan chyba sobie w stanie wyobrazić, co przezywają w tym stanie rzeczy rodziny ofiar i ich gorączkowe działania są w pełni zrozumiałe.

Pozdrawiam

Roman Rumian

Data: 2010-12-11 20:37:16
Autor: Marek Czaplicki
Roman Rumian pisze w sobota, 11 grudnia 2010 20:15, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

obawiam się, że umiędzynarodowienie śledztwa nie przyniosłoby potwierdzenia
wszystkich hipotez związanych z katastrofą. przyczyniłoby się tylko do tego, że
opinia światowa zapoznałaby się dogłębnie co do stosunków panujących w Polsce
pomiędzy rządzącymi a rządzonymi. na stronie Sejmu cały czas można się zapoznać z
interpelacją dotyczącą "zdyscyplinowania" pewnego pilota, który odmówił wykonania
rozkazu wydanego przez Zwierzchnika Sił Zbrojnych. i przez to, ktorej wydawało się
że zawsze i wszędzie jest pierwszym po Bogu.
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-11 20:06:02
Autor: obserwator
[...]

opinia swiatowa powinna koniecznie zapoznac sie z obecna sytuacja Polski
i dowiedziec sie, ze rzad PO dziala na niekorzysc suwerennosci panstwa
polskiego, oddajac sledztwo w sprawie katastrofy samolotu wojskowego w rece
panstwa, ktore okupowalo Polske i nie nalezy do NATO. Nawet PRL-owski rzad mial wiecej odwagi, aby przeciwstawic sie sowieckiej
Rosji i po katastrofie samolotu pasazeskiego sowieckiej produkcji - Ił-62
"Mikołaj Kopernik", przeprowadzili sledztwo i ustalili, ze samolot sowiecki mial wade techniczna, ktora byla przyczyna katastrofy.

Panstwu PRL-owskiemu wowczas tez bardzo zalezalo na utrzymaniu dobrych
kontaktow z sowietami i nawet rozwoj poskiego lotnictwa oparli o wspolprace z sowiecka Rosja, a jednak wyniki sledztwa przekazali stronie rosyjskiej.

Strona sowiecka, nie chciala przyjac do wiadomosci wynikow polskiego sledztwa,
dopiero kolejne katastrofy polskich Il-ow, zmusily sowietow, do przyznania
racji stronie polskiej.

Obecny rzekomo polski rzad, sledztwo samolotu wojskowego, a nie cywilnego
powierza sie Rosji? Co to za rzad do cholery jest? Kogo on reprezentuje?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Wklejam opis sledztwa ktore przeprowadzono w PRL w celu uzmyslowienia Polakom
z jaka zdrada maja w tej chwili do czynienia w wydaniu rzadu PO.

Wkrótce po katastrofie "Kopernika" powołano specjalną komisję, która miała
wyjaśnić przyczyny największej wówczas katastrofy lotniczej w Polsce.

Fragment raportu komisji powołanej przez rząd w celu ustalenia przyczyny
katastrofy:

    W końcowej fazie lotu, podczas podejścia samolotu do lądowania nastąpiło
zniszczenie turbiny lewego, wewnętrznego silnika na skutek niekorzystnego i
przypadkowego zbiegu okoliczności i ukrytych wad materiałowo-technologicznych,
które doprowadziły do przedwczesnego zmęczenia wału silnika. Częściami
zniszczonej turbiny zostały uszkodzone dwa inne silniki i układy sterowania
samolotem: ster wysokości i kierunku.(...).

Oficjalny komunikat podawał, iż przyczyną pęknięcia były wady materiałowe i
technologiczne wału silnika nr 2. W wyniku oględzin części zniszczonego
samolotu ustalono, że powodem była wada konstrukcyjno-wykonawcza wału silnika,
który zawierał tzw. karb będący powodem spiętrzenia naprężeń i zmęczenia
materiału, w efekcie czego nastąpiło pęknięcie wału silnika. Silnik ten (2)
wykazywał zwiększone poziomy drgań podczas pracy i została wystosowana do
producenta informacja o tym fakcie. Nadeszła odpowiedź zezwalająca na używanie
silnika NK-8-4 z podwyższonym poziomem drgań [3].

Ustalenia komisji wysłano do Związku Radzieckiego. Rosjanie odrzucili jednak
raport komisji jako niewiarygodny. Twierdzili, że pęknięcie wału silnika było
skutkiem katastrofy, nie zaś jej przyczyną. Dopiero po późniejszej o siedem
lat tragedii lotu nr 5055, spowodowanej pęknięciem wału silnika[4], Rosjanie
bardzo niechętnie zaakceptowali ustalenia komisji.

W 2010 wyszła na jaw archiwalna wiadomość pozyskana ze źródeł IPN-u, że
całokształt eksploatacji maszyny ponad miarę i generalnie wysyłania w rejsy
niesprawnych samolotów LOT-u przez państwo przyczynił się do katastrofy.

Data: 2010-12-11 21:45:12
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze w sobota, 11 grudnia 2010 21:06, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

masz rację jeśli chodzi o wyniki sledztwa. z nimi świat zapozna się wtedy kiedy
zostanie zakończone i poddane osądowi przez bezstronny sąd. ostrożny jednak byłbym z
zapoznawaniem opinii w kwestii dzialania rządu. to czy działa on na korzyść czy
niekorzyść polskiej racji stanu zostaje rozstrzygnięte podczas wyborów. w tym
punkcie światowe media mogą sie zastanawiać: "o co tym Polakom chodzi"? mają
wyłoniony w demokratycznych wyborach Sejm, takiż rząd, wybranego przez siebie
prezydenta i co, dalej im nie ufają?
chodzi mi o postepowanie niektórych osób publicznych, które większym zaufaniem dażą
jakąś tam opinię i naszego zamorskiego sojusznika niż swoje własne odrodzone
państwo.
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-11 21:59:31
Autor: grzessiek
W dniu 11.12.2010 21:45, Marek Czaplicki pisze:
ostrożny jednak byłbym z
zapoznawaniem opinii w kwestii dzialania rządu. to czy działa on na korzyść czy
niekorzyść polskiej racji stanu zostaje rozstrzygnięte podczas wyborów.

to akurat oceni historia lub, jak wolisz, przyszle pokolenia.

g.

Data: 2010-12-12 13:16:03
Autor: Marek Czaplicki
grzessiek pisze w sobota, 11 grudnia 2010 21:59, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

gdybyśmy cały czas mieli czekać na opinię historii czy przyszłych pokoleń, to
niepotrzebna by była dla nas opinia nas samych dotycząca rządzących. przeciez po to
chodoze na wybory żeby wyrazić swoją opinię jednoznacznie.
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-12 09:08:11
Autor: u2
W dniu 2010-12-11 21:06,  obserwator pisze:
[...]

Bo ruskie produkty jak wiadomo gniotsa no nie łamiotsa :)

Data: 2010-12-11 20:39:17
Autor: u2
[...]

Nie ściemniaj, idź opowiedz tę bajkę swojemu dziecku.

Data: 2010-12-12 13:05:33
Autor: Marek Czaplicki

http://orka2.sejm.gov.pl/IZ6.nsf
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-12 13:12:14
Autor: Marek Czaplicki
Marek Czaplicki pisze w niedziela, 12 grudnia 2010 13:05, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

przepraszam zły link. prawidłowy
http://orka2.sejm.gov.pl/IZ6.nsf/main/4D0917D9
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-12 13:28:40
Autor: u2
Pisowskie rodziny - chamstwo !

Nie ściemniaj, idź opowiedz tę bajkę swojemu dziecku.
http://orka2.sejm.gov.pl/IZ6.nsf

przepraszam zły link. prawidłowy
http://orka2.sejm.gov.pl/IZ6.nsf/main/4D0917D9

Orzą w tym sejmie, a ludzie giną. Jak zginie twoje dziecko to powiadom.
Złożę tobie szczere kondolencje.

Data: 2010-12-12 13:31:44
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze w niedziela, 12 grudnia 2010 13:28, na grupie pl.soc.polityka:
Orzą w tym sejmie, a ludzie giną. Jak zginie twoje dziecko to powiadom.
Złożę tobie szczere kondolencje.
przeczytaj dokument i wtedy odpowiadaj. bez żartów ale jak nie podoba Ci się nazwa
linku to nie do mnie pretensje.
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-12 12:32:21
Autor:
Pisowskie rodziny - chamstwo !
On Sat, 11 Dec 2010 20:15:48 +0100, Roman Rumian
<rumian.wytnij.@agh.edu.pl> wrote:

przecież to dziecinnie proste: pewne fakty i wnioski można ustalić szybko, a pewne muszą czekać.

 szybko:

 faktem jest, ze lot byl opozniony, byla gesta mgla, w katyniu  czekaly "poczty sztandarowe". "przyszly" prezydent chcial miec
 "wejscie". ladowanie na zapasowym bylo poza dyskusja.

 musza poczekac:

 - kto kazal pilotom ladowac w takich warunkach ?
 - dlaczego wieza czekala na zgode moskwy ?
 - czym skonczylaby sie odmowa ladowania w smolensku?
 - o czym rozmawiali bracia o 08:20 ?
 - kto nie chce ujawnienia calosci zapisow z czarnych skrzynek ?
 [...[

[...]

 tzn w czyje? prezesa PiS, a.macierewicza, corki wassermana,  wdowy gosiewskiej i corki s.p. lecha, marty?
Dotychczasowy jego przebieg pokazał, że strona rosyjska i prokuratura polska są kompletnie niewiarygodne, bardzo delikatnie rzecz ujmując.

 serement to czlowiek s.p. lecha. jest niewiarygodny?  czy prokuratura jest dlatego niewiarygodna, ze wyniki  sledztwa odbiegaja od oczekiwan kilku dzialaczy PiS ?

Jest Pan chyba sobie w stanie wyobrazić, co przezywają w tym stanie rzeczy rodziny ofiar i ich gorączkowe działania są w pełni zrozumiałe.

 przypomne, zginelo 96 osob. wrzawe wokol robia jedynie dzialacze PiS
 tacy jak hoffman czy girzewski, a.macierewiacz, 2-ga zona gosiewska,
 corka wassermana, wdowa kochanska. wiesz dlaczego? KASA ! KASA! KASA!
 corka s.p.lecha dostala kilka milionow, one tez chca... PROSTE ?

Data: 2010-12-12 10:01:08
Autor: cyc

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ie0elt$8bb$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jestes synku skonczonym idiota !.
Moje teksty domagajace sie normalnosci sa dla Ciebie antypolska propaganda a Twoje mowiace o zestrzeleniu samolotu , sztucznej mgle , dobijaniu rannych i Bog wie co tam jeszcze sobie wymyslicie sa dowodem patriotyzmu , " prawdziwego polactwa " i godne ze wzgledu na swoja rzetelnosc , uwagi ?.
Ty masz naprawde nasrane we lbie .

 cyc

Data: 2010-12-12 09:49:46
Autor: cyc

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ie0d3n$33l$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tym gorzej dla sledztwa smolenskiego bo trzeba bylo grabiami zbierac to co zostalo po ludziach a kazdy szczatek poddawac badaniom .
Zreszta komu ja odpowiadam ? obsrywatorowi ? , pisowskiemu glupkowi , ktory jedyne co wie to jak pisac " concord ?  .
A kysz ! , tfu !! , specjalista , psia jego mac , ..................od wlasnego szalenstwa i zamachow . Chyba we lbie ci sie "zamachnelo " niedouczony tluku .

cyc

Data: 2010-12-12 10:03:11
Autor: u2
W dniu 2010-12-12 09:49, cyc pisze:
Zreszta komu ja odpowiadam ? obsrywatorowi ? , pisowskiemu glupkowi , ktory jedyne co wie to jak pisac " concord ?  .

No widzisz cycu, ty tutaj piszesz o swoim chamstwie :)

Data: 2010-12-11 19:28:04
Autor: wekon
" obserwator"  wrote in message news:ie0c7f$7$1inews.gazeta.pl...

cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

ten cyc to jakiś kretyn, że nie widzi różnicy, przecież samolot był własnością francuskich linii, francuzi prowadzili śledztwo i ostatecznie nie orzekli własnej winy. a nasz rząd oddał śledztwo w ręce ruskich i cały czas powtarza, że to my jesteśmy winni.

wekon

Data: 2010-12-11 10:49:43
Autor: dexth
Pisowskie rodziny - chamstwo !
On 11 Gru, 19:28, "wekon" <we...@op.pl> wrote:
[...........]--

ten cyc to jaki kretyn, e nie widzi r nicy, przecie samolot by
w asno ci francuskich linii, francuzi prowadzili ledztwo i ostatecznie nie
orzekli w asnej winy. a nasz rz d odda ledztwo w r ce ruskich i ca y czas
powtarza, e to my jeste my winni.

Concorde rozbil sie na francuskim lotnisku, a TU-154 na ruskim i cyc
zauważył roznice.

pozdr dexth

Data: 2010-12-11 19:03:21
Autor: obserwator
dexth <dexth@interia.pl> napisał(a):
Concorde rozbil sie na francuskim lotnisku, a TU-154 na ruskim i cyc
zauwa=BFy=B3 roznice.
 przeczytaj co juz na ten temat napisalem oraz nie porownuj tych katastrof,
bo polski samolot byl samolotem wojskowym, a nie pasazerskim. Polska jest w
NATO, wiec tym wieksza to zdrada intersow panstwa.

Data: 2010-12-11 20:16:13
Autor: Andrzej Adam Filip
Smoleńsk: Rząd wcale nie mówi "My (rząd/min. Klich) jesteśmy winni" choćby politycznie :-)
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
[...]

Rząd mówi "my (rząd) jesteśmy winni"?
Nie zauważyłem bo minister Klich (PO) ucieka przed polityczną
odpowiedzialnością (samolot i piloci byli z jego resortu) jak
diabeł przed święconą wodą z całkowicie wystarczającym poparciem
premiera :-)

Ni to pies, ni zając.
  -- Przysłowie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-12-12 12:32:21
Smoleńsk: Rząd wcale nie mówi "My (rząd/min. Klich) jesteśmy winni" choćby politycznie :-)
On Sat, 11 Dec 2010 20:16:13 +0100, Andrzej Adam Filip <anfi@xl.wp.pl>
wrote:

[...]

 do 10 kwietnia samolot byl "prezydencki", 11-tego juz byl "rzadowy"?

 proby przerzucenia odpowiedzialnosci na rzad sa szyte grubymi nicmi.
 prawda jest niestety okrutna: s.p. lech i jego brat uwazali samolot
 za swoj i nikt dla swietego spokoju nie chcial z nimi zadzierac.

 pieniactwo, buta, pycha, zxarozumialstwo kaczynskich posrednio
 doprowadzila do tej tragedii. dla mnie wciaz nie jest jasna rola
 w tym wszystkim jaroslawa kaczynskiego. byl na liscie pasazerow,
 nie polecial bo rzekomo opiekowal sie umierajaca matka. okazuje sie,
 ze starsza pani ma sie dobrze. zastanawiajacy jest rowniez czas
 rozmowy telefonicznej braci dokladnie o 08:20 czyzby jaroslaw nie
 wiedzial o ponad 0.5 godzinnym spoznieniu?  a moze sprawdzal czy
 juz jest po wszystkim? zycie pisze rozne scenariusze... --

Data: 2010-12-11 23:36:32
Autor: pluton
Pisowskie rodziny - chamstwo !
a nasz rząd oddał śledztwo w ręce ruskich i cały czas
powtarza, że to my jesteśmy winni.

No wlasnie. A przeciez wszyscy wiemy, ze rakiete odpalil Putin,
Tust tylko wytwarzal mgle.

Nullification

Data: 2010-12-12 10:26:30
Autor: cyc

cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

Ty sobie gowniarzu cycem geby nie wycieraj . Cyc nie dla Ciebie smarku nie jest partnerem do dyskusji , za glupi jestes a jesli juz musisz odniesc sie do cycowych postow to rob to z szacunkiem i kultura chamie . Zrozumial ?

cyc

Data: 2010-12-12 10:29:47
Autor: Bogdan Idzikowski

cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

I samolot rozp...ił się pod Paryżem! Dziwne by było żeby Francuzi oddali śledztwo w ręce Rosjan lub Polaków. Lub jakiejś innej nacji.

Data: 2010-12-12 16:38:39
Autor: Azor jest pedałem
Pisowskie rodziny - chamstwo !
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

I samolot rozp...ił się pod Paryżem! Dziwne by było żeby Francuzi oddali śledztwo w ręce Rosjan lub Polaków. Lub jakiejś innej nacji.

Gdyby w samolocie leciał choćby jeden picowiec, to powinni oddać sekciarzowi! On autorytatywnie by ogłosił czyja jest wina i komu należy wybudować pomnik. Konus po dojściu do władzy, he, he, he co jo godom, zrewanżowałby się oszustowi i wiercenia geotermalne ruszyłyby pełną parą!

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-12-12 11:09:16
Autor: zbig
On 11 Gru, 18:26, " obserwator" <darz_...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
cyc <j...@ja.pl> napisa (a):

> [...]

concorda - analfabeto. Zalosny propagandzisto, nie porownuj tych sledztw, bo
po prostu nie masz o tym bladego pojecia - nieuku.
Jeżeli już, to concorde'a. Przyganiał kocioł garnkowi. I kto tu jest
żałosny?

Data: 2010-12-11 19:20:39
Autor: wekon
"cyc"  wrote in message news:ie0ah5$3gb$1news.onet.pl...

Nie mam slow dla okreslenia chamstwa jakim popisuja sie Wasermanowne ,
Gosiewska , Kaczynska........

cyc

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Cycku twoje oburzenie to małe piwko, porównując do tego to co wyczynia Deresz. Ruscy mu żonę zabili a on się po salonach włóczy, szampanem częstuje i do kamer uśmiecha. Zobacz jak się człowiek może zeszmacić, to chyba najgorsze pobudki nim kierują, odpuścił jakby mu tylko psa zabili..

wekon

Data: 2010-12-11 23:37:24
Autor: pluton
[...]

Zona byla z PiSu, a pies nie.

Nullification

Data: 2010-12-12 10:27:28
Autor: cyc

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4d03c0f6$0$22795$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tobie rozum zabito .

wekon

cyc

Data: 2010-12-12 11:15:45
Autor: zbig
Pisowskie rodziny - chamstwo !

Cycku twoje oburzenie to ma e piwko, por wnuj c do tego to co wyczynia
Deresz. Ruscy mu on zabili a on si po salonach w czy, szampanem cz stuje
i do kamer u miecha. Zobacz jak si cz owiek mo e zeszmaci , to chyba
najgorsze pobudki nim kieruj , odpu ci jakby mu tylko psa zabili..

wekon

A więc to był zamach?
Dereszowi żadni ruscy żony nie zabili.
A do gazet to wdzięczy się  młoda Kaczyńska. Nie sposób zliczyć tych
sesji zdjęciowych. Je mężulek za to próbował się wypromować żerując na
tragedii. To dopiero ohyda.

Data: 2010-12-11 19:38:54
Autor: grzessiek
W dniu 11.12.2010 17:57, cyc pisze:

Przypomne , ze sledztwo w sprawie katastrofy Conkorda

no wlasnie. chodzi bowiem o to, ze w przypadku naszej tutki nie trwa
zadne sledztwo tylko zacieranie sladow i niszczenie dowodow.

z drugiej strony - skoro cytowane przez ciebie sledztwo trwalo 10 lat,
to wszyscy powinnismy byc pod wrazeniem dzialan MAK, ktore swoj raport i
wyniki wlasnego sledztwa oglosilo po ok. pol roku.

jeszcze wieksze uznanie dla dziennikarzy, ktorzy tuz po katastrofie
sugerowali przyczyny (blad zalogi) co okazuje sie byc prawda wg MAK.

BTW polska to, niestety, podly kraj podlych ludzi. kiedys nazywano
zdrajcami i zabijano akowcow i innych bojownikow o wolnosc. teraz pluje
sie na tych, ktorzy probuja, zwyczajnie i po ludzku, dociec przyczyn i
ukarac odpowiedzialnych za te tragedie.

g.

Data: 2010-12-11 18:46:43
Autor: obserwator
grzessiek <grzessssiek@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]

zdrajcami i zabijano akowcow i innych bojownikow o wolnosc. teraz pluje
sie na tych, ktorzy probuja, zwyczajnie i po ludzku, dociec przyczyn i

Dokladnie.Rzekomo *polski* rzad Tuska, wiedzial juz w dniu katastrofy, kto ja
spowodowal. Oczywiscie pilot i jakze by inaczej jak nie Kaczysnki i Blasik.
Tempo iscie zawrotne. Przypomniec rowniez warto, ze te klotnie o samoloty z
Kaczynskim trwaly juz duzo w czesniej, bo urabiali opinie Kaczynskiemu, ze
jest nieodpowiedzialnym pieniaczem. Nic dziwnego, ze podlaczeni do
postkomuszych mediow, bezmysli polykacze tych bredni, przelkneli bez sprzeciwu
informacje do ktorej byli juz wczesniej przygotowywani.

Data: 2010-12-11 19:33:34
Autor: u2
W dniu 2010-12-11 19:38, grzessiek pisze:
[...]

Zauważ, że akowców ścigała t.zw żydokomuna z nadania sowietów.

Jak kiedyś wyraził się Ziuk, Polacy to wielki naród, tylko ludzie kurwy.

Data: 2010-12-11 20:04:51
Autor: jadrys
Pisowskie rodziny - chamstwo !
W dniu 2010-12-11 19:38, grzessiek pisze:

BTW polska to, niestety, podly kraj podlych ludzi.

g.

Niech zgadnę - należysz do tego typu co to publicznie deklarują skończenie darmowych studiów i wyjazd na stałe z tego "podłego" kraju?

Data: 2010-12-11 20:08:42
Autor: u2
W dniu 2010-12-11 20:04, jadrys pisze:
[...]

Bzdura, Grzesiek nadaje z Polski.

Data: 2010-12-11 20:42:56
Autor: grzessiek
W dniu 11.12.2010 20:04, jadrys pisze:
Niech zgadnę - należysz do tego typu co to publicznie deklarują
skończenie darmowych studiów i wyjazd na stałe z tego "podłego" kraju?

pudlo - nie jestem studentem, niczego nie zadeklarowalem.

wiem, publiczne lzenie jest niestosowne - niczego tym nie zalatwisz,
nikogo nie przekonasz. obrazasz wielu, calkiem przyzwoitych ludzi.
niemniej jednak ta powszechna apatia i zgoda na, za przeproseniem,
dymanie nas przez kazdego jest zalosna. historie tez mamy zalosna -
teraz juz wiem dlaczego.

g.

Data: 2010-12-11 20:43:49
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-11 20:42, grzessiek pisze:
[...]

Oczywiście że jest niestosowne. Można nazwać palantami, sqw**ami itp. mianami pojedynczych ludzi, ale nigdy całego narodu. Musisz wiedzieć że w tym narodzie nie wszyscy są kapitalistami.

To "dymanie" społeczeństwa nie funkcjonuje tylko w Polsce, ale w nieomal każdym kraju na świecie.

Data: 2010-12-11 20:56:12
Autor: grzessiek
W dniu 11.12.2010 20:43, jadrys pisze:
Oczywiście że jest niestosowne.

ok, sorry. odalamy sie od tematu.
g.

Data: 2010-12-11 21:00:29
Autor: grzessiek
Pisowskie rodziny - chamstwo !
W dniu 11.12.2010 20:43, jadrys pisze:
To "dymanie" społeczeństwa nie funkcjonuje tylko w Polsce, ale w nieomal
każdym kraju na świecie.

w temacie smolenska dymanie polakow jest spektakularne.
g.

Data: 2010-12-11 21:18:50
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-11 21:00, grzessiek pisze:
[...]

Z ta opinią akurat w pełni się zgadzam.

Data: 2010-12-11 23:38:47
Autor: pluton
Pisowskie rodziny - chamstwo !
 teraz pluje
sie na tych, ktorzy probuja, zwyczajnie i po ludzku, dociec przyczyn i
ukarac odpowiedzialnych za te tragedie.

Nie martw sie. Nawet zolte papiery nie ochronia wariata przed odsiadka.

Nullification

Data: 2010-12-11 21:24:21
Autor: ali
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
Nie mam slow dla okreslenia chamstwa
Jesli to nie jest chore , to smialo
mozecie mowic  do mnie  " papiez " .

cyc
a tfu
cyc  ty zasługujesz tylko aby cię nazwać bolszewicką k...urwą

--

Pisowskie rodziny - chamstwo !