Pisoziobrowa pazernosc !

Data: 2010-01-29 18:59:00
Autor: cyc
Pisoziobrowa pazernosc !
Europoslowie pisoziobrysci dokonuja skok na sejmowa a wiec na panstwowa kase .. Mimo , ze jako deputowani do europarlamentu zarabiaja krocie , nie gardza nawet "mizernymi groszami "  jakie moga wyciagnac od sejmu za tzw "posiedzenia " , czyli za swoja spiaca obecnosc w komisjach , zarabiajac cos ponad 1200zl za sztuke .
Pryncypialny i psychopatrycxzny Ziobro w ten godny pozalowania sposob , nie zabierajac glosu , czyli dzemiac , zarabia nawet ponad 14 tys. zl . Nie gorzej maja inni europisowszczycy , ktorzy w tym procederze wioda niepodzielnie i niepodwazalnie prym , ktorego nikt im nie jest w stanie odebrac .

cyc

Data: 2010-01-29 19:08:46
Autor: matador
Pisoziobrowa pazernosc !

A jak sie mają sprawy "laboratorium osocza" ?
Mógłbyś przybliżyć?

matador.

Data: 2010-01-29 19:27:09
Autor: cyc
Pisoziobrowa pazernosc !

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hjv8nh$c0q$1nemesis.news.neostrada.pl...

A jak sie mają sprawy "laboratorium osocza" ?
Mógłbyś przybliżyć?

matador.

Nie wiem . Spyta w prokuraturze , ktora bodaj sprawe umorzyla .
A teraz wyjasnij mi jaki zwiazek ma pisopazernosc ze sprawa osocza ? , czy taki sam jak to ze w Ameryce bija murzynow ? .

cyc

Pisoziobrowa pazernosc !