Pistolet do malowania

Data: 2010-07-31 19:55:20
Autor: Janusz
Pistolet do malowania
Witam,
Ponieważ czeka mnie malowanie ścian, a nie bardzo lubię wałek :) więc
zastanawiam się nad czymś takim:
http://tnij.org/hr28
lub
http://tnij.org/hr29

Czy ktoś ma/używa/poleca?
Głównie interesuje mnie do malowania ścian farbami emulsyjnymi/lateksowymi.
Mam nadzieje, że da się tym zastąpić wałek.

Pozdrawiam
Janusz

Data: 2010-08-01 10:25:08
Autor: lato
Pistolet do malowania
[...]

hehe, właśnie jestem po malowaniu, jakieś 2 tygodnie temu też zastanawiałem
się dokładnie nad tym pierwszym pistoletem ale zrezygnowałem bo:
-nawet na filmie widać że ma małą wydajność
-cena wysoka
-trzeba zasłaniać meble bo pyli
-nadaje się do małych detali typu jakieś drzwi

ostatecznie kupiłem zwykły dobrej jakości wałek malarski i śmignąłem cały
18m2 pokój łącznie z sufitem w 3 godziny

IMO NIE WARTO kupować takiego sprzętu

Data: 2010-08-01 10:44:35
Autor: Jarek P.
Pistolet do malowania

Użytkownik " Janusz" <alr_gw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i31v37$q3o$1inews.gazeta.pl...

Czy ktoś ma/używa/poleca?
Głównie interesuje mnie do malowania ścian farbami emulsyjnymi/lateksowymi.
Mam nadzieje, że da się tym zastąpić wałek.

Odpuść sobie. Więcej czasu stracisz na dobieranie gęstości farby, odtykanie zapchanej dyszy i pierdzielenie się z myciem tego po użyciu, niż na samo malowanie. A i sam komfort malowania też jest wg mnie dyskusyjny.

J.

Data: 2010-08-04 04:27:28
Autor: mal
Pistolet do malowania
On 31 Lip, 21:55, " Janusz" <alr...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

Ponieważ czeka mnie malowanie ścian, a nie bardzo lubię wałek :)

A ten widziałeś?  http://mango.pl/nowosci/paint_zoom_zestaw_do_malowania

Parametry ma lepsze od tego droższego z allegro.

Data: 2010-08-04 22:26:32
Autor: Jarek P.
Pistolet do malowania

Użytkownik "mal" <malgo49@gmail.com> napisał w wiadomości news:4e1ad0d7-8334-4a0d-b5a9-a0d9622c9a17m1g2000yqo.googlegroups.com...

Parametry ma lepsze od tego droższego z allegro.

Parametry podawane przez Mango zwykle niewiele mają wspólnego z rzeczywistością. Cena zresztą zwykle również. Nie chce mi się szukac, ale jeśli to coś w Mango kosztuje 300zł, to na allegro nie powinno byc droższe niż stówa.

J.

Data: 2010-08-04 14:46:16
Autor: Kris
Pistolet do malowania

Użytkownik " Janusz" <alr_gw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i31v37$q3o$1inews.gazeta.pl...
Witam,
Ponieważ czeka mnie malowanie ścian, a nie bardzo lubię wałek :)
Zacznij mal;owanie pistoletem to od razu polubisz wałek.

Krzysiek

Data: 2010-08-04 22:56:48
Autor: Moorek
Pistolet do malowania
[...]

Jeżeli nie masz całego bloku do malowania to zostań przy wałku.
Jedyny dobry sprzęt do malowania emulsją który sobie poradzi to
agregat malarski np wagner
ale koszt takowego to prawie 2000zł.
Jeżeli masz spory domek do malowania i nie chce ci się zatrudniać
ekipy i na dodatek masz kasę to polecam.
Mam podobny, maluje się nierozcieńczoną emulsją jak bajka - te małe
agregaciki nie dadzą rady.

Pokój o wys 3,8m i powierzchni 30mkw objechałem z sufitem w 30-40 min
poszło 30l-40l farby.
Już dokładnie nie pamiętam czy 3 czy 4 wiadra farby.

Pozdrowienia

Pistolet do malowania