Pistolet do malowania

Data: 2010-08-01 10:25:08
Autor: lato
Pistolet do malowania
Witam,
Ponieważ czeka mnie malowanie ścian, a nie bardzo lubię wałek :) więc
zastanawiam się nad czymś takim:
http://tnij.org/hr28
lub
http://tnij.org/hr29

Czy ktoś ma/używa/poleca?
Głównie interesuje mnie do malowania ścian farbami
emulsyjnymi/lateksowymi.
Mam nadzieje, że da się tym zastąpić wałek.

hehe, właśnie jestem po malowaniu, jakieś 2 tygodnie temu też zastanawiałem
się dokładnie nad tym pierwszym pistoletem ale zrezygnowałem bo:
-nawet na filmie widać że ma małą wydajność
-cena wysoka
-trzeba zasłaniać meble bo pyli
-nadaje się do małych detali typu jakieś drzwi

ostatecznie kupiłem zwykły dobrej jakości wałek malarski i śmignąłem cały
18m2 pokój łącznie z sufitem w 3 godziny

IMO NIE WARTO kupować takiego sprzętu

Pistolet do malowania