Pistons4ever

Data: 2010-09-13 16:10:10
Autor: Marek May
Pistons4ever
Zgłaszam gotowo¶ć do FB3 i czekam na info o drafcie

Data: 2010-09-15 09:38:09
Autor: witek J
Pistons4ever
Marek May has brought this to us :
Zgłaszam gotowość do FB3 i czekam na info o drafcie

Tak na przyszłość - nie możesz tego zrobić w odpowiednim wątku?

Zmiany związane z 12-osobowymi składami dały Ci awans do FB2 ;-)
Pozdrawiam
Witek

Data: 2010-09-15 09:41:43
Autor: witek J
Pistons4ever
witek J pretended :

Zmiany związane z 12-osobowymi składami dały Ci awans do FB2 ;-)
Sorry, coś mi się dzisiaj "pieprzy w układach" - trochę za szybko Cie chciałem awansować - ale może jeszcze nic straconego
Jeszcze raz przepraszam i pozdrawiam
Witek

Pistons4ever