Pisuar wytropił spisek zniczowy !!

Data: 2017-07-23 10:51:18
Autor: Presidente de San Escobar
Pisuar wytropił spisek zniczowy !!
Tekiela (taki przygłup z Pisuaru): "protest jest przygotowany, bo wszyscy mają
takie same znicze w rękach."

:DDDDDDDDDDDDDDD

--
Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-23 10:59:56
Autor: pulsar
W dniu 2017-07-23 o 10:51, Presidente de San Escobar pisze:
Tekiela (taki przygłup z Pisuaru): "protest jest przygotowany, bo wszyscy mają
takie same znicze w rękach."

Ha ha ha, zdolny pisior, tego by nawet Bareja nie wymyślił :-)

Data: 2017-07-23 11:50:02
Autor: Bytomir Kwasigroch
użytkownik pulsar napisał:
> [...]
> takie same znicze w rękach."

Ha ha ha, zdolny pisior, tego by nawet Bareja nie wymyślił :-)

Miejscówki do leżakowania zostały wcześniej starannie ponumerowane, ktoś to musiał koordynować:)

http://ocdn.eu/ebooksimages-transforms/1/386ktoARGh0dHA6Ly9vY2RuLmV1L25ld3N3ZWVrLXdlYi9hNjNiNGI2Ny02ZTkxLTQxZjUtOTE2My01ZmYyZWY5NTc1MGQuanBnkZMCzQNcAA

Swoja drogą, piękne kwiki:) TW Zeg nadaje pełna parą na 3 kanałach,
TW Mewa to samo:)

Data: 2017-07-23 12:16:07
Autor: Presidente de San Escobar
pulsar <aja@aja.pl> napisał(-a):

> [...]
> takie same znicze w rękach."

Ha ha ha, zdolny pisior, tego by nawet Bareja nie wymyślił :-)

Biedny imigrant Pereira nie wie że w Polsce wszystkie wkłady wyglądają tak samo
:DDDDDDDDDDD

--
Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-23 14:50:13
Autor: Bene Natus UBywatel
Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:uqo8nc993tmq1tin1dghbn206iqjdc7aml4ax.com...
Tekiela (taki przygłup z Pisuaru): "protest jest przygotowany, bo wszyscy mają
takie same znicze w rękach."

:DDDDDDDDDDDDDDD
--

Po prostu hołota pisowska mówi językiem zrozumiałym dla hołoty która ich wybrała.

CL

Data: 2017-07-23 16:35:36
Autor: Presidente de San Escobar
"Bene Natus UBywatel" <ciemny.lud@kupi.to> napisał(-a):

Po prostu hołota pisowska mówi językiem zrozumiałym dla hołoty która ich wybrała.

Jest nowa narracja dla tępaków jak Trefniś, u2 czy Zenek Kapuś :DDDD
https://oko.press/tym-wszystkim-stoi-kramek-astroturfing-tvp-ostatecznie-wyjasnilo-skad-protesty/

--
Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-23 18:45:44
Autor: Trefniś
W dniu .07.2017 o 16:35 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

[...]

:)
Oko Taurona (dla niedorozwojów - odbytnica) Press :)
Macie rozkoszne źródła godne goniących się ciot, zatem się gońcie :)

--
Trefniś

Data: 2017-07-23 09:59:26
Autor: japanizer
On Monday, July 24, 2017 at 1:45:58 AM UTC+9, Trefniś wrote:

> [...]

Oko Taurona (dla niedorozwojów - odbytnica) Press :)
Macie rozkoszne źródła godne goniących się ciot, zatem się gońcie :)

Sugerujesz, że zmanipulowali obrazy z logo TVP?

Data: 2017-07-23 19:29:52
Autor: Trefniś
W dniu .07.2017 o 18:59 <japanizer@japanizer.org> pisze:

> [...]

Macie rozkoszne źródła godne goniących się ciot, zatem się gońcie :)

Sugerujesz, że zmanipulowali obrazy z logo TVP?

Do takiej odbytnicy nie zajrzałem, czego tam się spodziewać, jeśli nie  gówien :)
Ale i tak doceniam, że nie skróciłeś linku dla zatarcia źródła, za co  chwała.

--
Trefniś

Data: 2017-07-23 20:27:28
Autor: Bene Natus UBywatel
cwel "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y3uav2edmtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
> [...]

gówien :)
Ale i tak doceniam, że nie skróciłeś linku dla zatarcia źródła, za co

Ale do zenusia odbyty zaglądasz równie często jak zenuś do twojej.

CL

Data: 2017-07-23 20:26:33
Autor: Bene Natus UBywatel
cwel "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y3t8uimtmtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
[...]

Skoro tak lubisz odbytniece zenusia to bawta się cziewczynki, bawta!

C:

Data: 2017-07-23 20:34:04
Autor: Presidente de San Escobar
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> [...]

Oko Taurona (dla niedorozwojów - odbytnica) Press :)
Macie rozkoszne źródła godne goniących się ciot, zatem się gońcie :)

Ale przynajmniej wiesz co masz gadać, powtarzają za twoimi szmatławcami :DDDD
To poleć coś co czytasz, zobaczymy co tam sobie wkładasz w dupsko gdy masz
wolne od Jarusia :DDDDDDDDDDDDDD

--
Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu