Pisuarowa demokracja: Senatorowie PiS zawieszeni za Piesiewicza!

Data: 2010-02-12 17:21:15
Autor: Artur Borubar
Pisuarowa demokracja: Senatorowie PiS zawieszeni za Piesiewicza!
Senatorowie PiS zawieszeni za Piesiewicza
GŁOSOWALI PRZECIW UCHYLENIU MU IMMUNITETU

Senatorowie Zbigniew Romaszewski i Piotr Andrzejewski zostali zawieszeni na trzy miesiące w prawach członka klubu PiS. To kara za głosowanie niezgodnie z linią partii przy uchyleniu immunitetu senatorowi Krzysztofowi Piesiewiczowi.
- W ubiegłym tygodniu odbyło się głosowanie dotyczące uchylenia immunitetu senatorowi Krzysztofowi Piesiewiczowi. Nasi senatorowie otrzymali zalecenie ode mnie, żeby głosować za jego uchyleniem. Tymczasem głosowali - co sami powiedzieli publicznie - za utrzymaniem tego immunitetu. Co więcej - przeprowadzili szeroką akcję medialną, która miała obronić ich racje w tym względzie - wyjaśniła szefowa klubu Grażyna Gęsicka.

"Dla jego dobra"

- Głosowałem za uchyleniem immunitetu Krzysztofowi Piesiewiczowi - przyznał... czytaj więcej >

Wyraziła także nadzieję, że "panowie senatorowie przemyślą całą sytuację i zrozumieją, że jesteśmy klubem partii, która ma swój program, swoje podejście do rzeczywistości i pewnego rodzaju dyscyplinę".

Piesiewicz z immunitetem

W środę Senat nie uchylił immunitetu Krzysztofowi Piesiewiczowi. W tajnym głosowaniu przeciwko wnioskowi prokuratury o pociągnięcie senatora do odpowiedzialności karnej głosowało 50 senatorów, za było 31, a 6 wstrzymało się od głosu. Prokuratura, która skierowała do Senatu wniosek o uchylenie immunitetu Piesiewiczowi, chciała zarzucić senatorowi popełnienie przestępstw opisanych w ustawie o przeciwdziałaniu narkomanii: posiadania kokainy i nakłaniania innych osób do jej zażycia.

Piesiewicz nie straci immunitetu

Wyższa Izba parlamentu nie uchyliła immunitetu senatorowi Krzysztofowi... czytaj więcej >

Wniosek negatywnie zaopiniowała senacka komisja regulaminowa. Jej członkowie argumentowali, że w tej chwili nie ma podstaw do uchylenia Piesiewiczowi immunitetu, a wniosek prokuratury jest "przedwczesny". - Nie sądzimy Piesiewicza, sądzimy prawidłowość procedury i chcemy przesądzić moment, w którym prokuratura może się zwracać o uchylenie immunitetu - mówił wówczas Andrzejewski, sprawozdawca komisji regulaminowej.

Senator i szantażyści

Wniosek prokuratury o wyrażenie zgody na pociągnięcie do odpowiedzialności karnej senatora to pokłosie innego postępowania, które - jak podał w grudniu "Wprost" - prokuratura wszczęła po doniesieniu samego Piesiewicza. Senator twierdził, że padł ofiarą grupy szantażystów. 18 listopada na zlecenie śledczych doszło do zatrzymania osób wskazanych przez parlamentarzystę. Jak nieoficjalnie dowiedział się "Wprost", zatrzymani oskarżyli Piesiewicza o posiadanie kokainy.

http://www.tvn24.pl/-1,1642920,0,1,senatorowie-pis-zawieszeni-za-piesiewicza,wiadomosc.html

Przemek
--
Dość ideologii! W czasie rządów PiS liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc. - triumfował poseł Arłukowicz.

Data: 2010-02-12 11:49:33
Autor: Hans Kloss
Artur Borubar napisał(a):

Senatorowie Zbigniew Romaszewski i Piotr Andrzejewski zostali zawieszeni na
trzy miesiace w prawach czlonka klubu PiS. To kara za glosowanie niezgodnie
z linia partii przy uchyleniu immunitetu senatorowi Krzysztofowi
Piesiewiczowi.

Bardzo łagodnie ich potraktowano. Panowie Romaszewski i Andrzejewski
zapomnieli najwyraźniej kto i po co ich do tego senatu wybrał.
Kaczorom pewnie żal tracić dwie senatorskie szable ale po prawdzie to
za taki numer należał im się wylot z klubu. To nie klub peło w którym
naczelnym i świętym obowiązkiem jest obrona umoczonych koleżków.
J-23

Data: 2010-02-13 16:04:20
Autor: cytryna
Artur Borubar napisał(a):

> [...]

za taki numer należał im się wylot z klubu. To nie klub peło w którym
naczelnym i świętym obowiązkiem jest obrona umoczonych koleżków.

Szczególnie niemiły jest ten zakłamany skunks Romaszewski, żebrzący jak ciul ze slumsów o status vice-marszałka senatu. Bo to i kasa większa i splendor z autkiem, sekretarkami. Za kase gotów poprzeć każde świństwo i każdą partię.
Na miejscu Jara wylałbym tego skunksa na zbity pysk z PiSu, Romaszewski to takie typowe golono - strzyżono. Sprzedaje to swoje nibyto kombatanctwo od ponad 20 lat, a przy okazji jawnie uprawia nepotyzm lokując na tłustych posadkach żoneczkę i ta brzydką córeczkę.

Data: 2010-02-13 16:45:36
Autor: HaMMeR
On 2010-02-13 16:04, cytryna wrote:
Artur Borubar napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

No coz.., kiedys, to byl dla nas bohaterem i dlatego odczuwam dykomfort,
gdy na przykladzie Romaszewskiego potwierdza sie fakt psucia sie moralnosci przez stolki i kase...
Smutne...

Data: 2010-02-12 19:41:07
Autor: konserwator

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hl3v5t$r3q$1news.onet.pl...
[...]

I bardzo dobrze!
Czlonkowie PiS to nie powinny byc Rychy i Zdzichy co bronia swoich kumpli wbrew elementarnej logice i zwyklej przyzwoitosci.
Od czlonkow PO tego nikt nie wymaga ....

Data: 2010-02-12 21:13:27
Autor: Artur Borubar
Pisuarowa demokracja: Senatorowie PiS zawieszeni za Piesiewicza!
Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał

I bardzo dobrze!
Czlonkowie PiS to nie powinny byc Rychy i Zdzichy co bronia swoich kumpli wbrew elementarnej logice i zwyklej przyzwoitosci.

Nie powinny? Oni są jeszcze gorsi! Projekt ustawy napisanej przez totalizator traktują jak swój, a wicepremier Gosiewski (jak to brzmi tfu!) jeszcze z nim biega do innych ministrów. To jest afera hazardowa Jarosława Kaczyńskiego!

Przemek

Data: 2010-02-13 13:29:00
Autor: konserwator

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hl4cp9$2s7$1news.onet.pl...
[...]

Komuchowi stare szlacheckie nazwisko oczywiscie obco brzmi...
Bo i jak moze brzmiec swojsko, skoro swoi to  mince, wolinskie i reszta komuszego pomiotu rodem z chlewa...

Data: 2010-02-13 14:07:58
Autor: Artur Borubar

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:hl65ub$9v9$1news.task.gda.pl...

[...]

Nie chodzi o nazwisko, bo jest jak każde inne. Chodzi zestawienie nazwiska z wyrazem wicepremier. Pasuje jak wół do karety.

Przemek
--
"Posłowie mieli jednak wątpliwości, czy Przemysław Gosiewski nie wiedział,
kto tak naprawdę jest autorem nowelizacji ustawy. Jarosław Urbaniak z PO

Data: 2010-02-13 16:24:41
Autor: konserwator

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hl687h$e78$1news.onet.pl...

[...]

czyli chodzi ci o nazwisko czy nie chodzi?
Musisz sie zdecydowac...

Pisuarowa demokracja: Senatorowie PiS zawieszeni za Piesiewicza!