Pisuarowa oszustka.

Data: 2010-12-08 11:29:41
Autor: rAzor
Pisuarowa oszustka.
Darz bór! Użytkownik... he he - Azor jest pedałem raczył napisać:
Działaczka PiS..........

PiS na kolację, PiS na śniadanie, PiS w lodówce, PiS w szafie - masz jakąś obsesję, kurduplu! Idź do psychiatry Kawecki.
Dla odprężenia obejrzyj sobie to: http://www.youtube.com/watch?v=-UNKg1h05G4&feature=player_embedded
he he he
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-08 11:36:14
Autor: Bogdan Idzikowski
Pisuarowa oszustka.

Użytkownik "rAzor" <pora@na.telesfora.com> napisał w wiadomości news:idnmmk$plc$3news.onet.pl...
[...]

Przyganiał kocioł garnkowi!

Data: 2010-12-08 11:46:24
Autor: rAzor
Pisuarowa oszustka.
Darz bór! Użytkownik... he he - Bogdan Idzikowski raczył napisać:

[...]

Ja obsesji na punkcie PiSu nie mam, o co ci chodzi, zwolenniku Kłapciatego Goebbelsa?
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-08 12:20:44
Autor: Bogdan Idzikowski
Pisuarowa oszustka.

Użytkownik "rAzor" <pora@na.telesfora.com> napisał w wiadomości news:idnnlv$vok$1news.onet.pl...
[...]

Ad rem proszę. Masz obsesję na punkcie partii (i zwolenników tych partii) przeciwnych picowi.

Data: 2010-12-08 15:08:20
Autor: rAzor
Pisuarowa oszustka.
[...]

Nie mam - ty za to tak. ;-)