Pisuarowe prawo i sprawiedliwośc.

Data: 2009-12-21 12:56:13
Autor: Tomek
Pisuarowe prawo i sprawiedliwośc.

Użytkownik "Roger Perejro" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hgn9a0$ofo$1news.onet.pl...
Żona posła PiS Adama Hofmana znowu jest na zwolnieniu lekarskim, choć lekarz ZUS orzekł, że może pracować.

No to prosta sprawa - prokurator dla lekarza, który wystawił lewe zwolnienie i dla tej pani.
Ale już widziałem reportaże o lekarzu z ZUS, który uznał za zdolnych do pracy - inwalidów.
Tomek

Data: 2009-12-21 17:42:10
Autor: Roger Perejro
Pisuarowe prawo i sprawiedliwośc.

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał

No to prosta sprawa - prokurator dla lekarza, który wystawił lewe zwolnienie i dla tej pani.
Ale już widziałem reportaże o lekarzu z ZUS, który uznał za zdolnych do pracy - inwalidów.

Hofman narzeka na prześladowanie, więc to on powinien złożyc doniesienie o możliwości popełnienia przestępstwa. Tyle, że sprawa  trwa już dośc długo, a "poszkodowana" się kwapi.....

Przemek
--

- PiS stał się niewydolny jak realny socjalizm w okresie późnego Breżniewa. Taka jest cena braku wewnętrznej debaty, i otaczania się potakiwaczami - pisze w liście otwartym do prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego Jacek Świetlicki, Przewodniczący Klubu Radnych PiS w Sejmiku Województwa Śląskiego. I ogłasza odejście z partii, w której był od początku jej powstania.

Pisuarowe prawo i sprawiedliwośc.