Pisuarowe szczurołapy.

Data: 2009-04-03 08:14:10
Autor: antyanatinae
Pisuarowe szczurołapy.
- Złożę wniosek do rzecznika dyscypliny PiS. Mam nadzieję że znajdzie "szczura", który ma towarzyskie kontakty z dziennikarzami i udziela im szkodzących partii wypowiedzi - zapowiada rzecznik PiS Adam Bielan.
Chodzi o tekst "Naszego Dziennika": "Kampania wizerunkowa PiS bez efektów. Stagnacja w sondażach kosztowała miliony" ze środy. To najważniejsza informacja krajowa dziennika, który ustami anonimowych polityków PiS krytykuje: "PO nie traci, PiS nie zyskuje, zyskuje za to lewica. Powodem jest nietrafiona kampania reklamowa, nieprzystosowana do nastrojów panujących w społeczeństwie, przekaz nie jest wiarygodny".

- Nic mi nie wiadomo, żeby autor tekstu próbował się ze mną skontaktować - mówi Adam Bielan, autor kampanii PiS. - Szkoda, bo nie zostałby wprowadzony w błąd. Na początku marca mieliśmy średnio 26,3 proc., najwyższy wynik od wyborów, w końcu marca średnia przekroczyła 27 proc.

Bielan zapowiada, że jak w przypadku poprzednich przecieków złoży wniosek do rzecznika dyscypliny PiS: - Mam nadzieję, że znajdzie "szczura", który ma towarzyskie kontakty z dziennikarzami i udziela im szkodzących PiS wypowiedzi. Nie będzie pierwszy. "Szczura", który na łamach "Dziennika" anonimowo obraził posłanki PiS, szukał już Jacek Kurski. Co ciekawe, autor tekstów w "Dzienniku" pisał, że w PiS próbują dowieść, że teksty w "Dzienniku" inspiruje... Adam Bielan.

Bielan i Kurski rywalizują o prymat w organizacji kolejnych kampanii wyborczych PiS, reprezentują różne frakcje. Bielan - to jeden z tzw. spindoktorów, Kurski zaliczany jest do ziobrystów - zwolenników Zbigniewa Ziobry, który wygryzł Bielana ze startu z pierwszego miejsca listy do PE w Krakowie. Jarosław Kaczyński postanowił Bielana i Kurskiego pogodzić: mają współodpowiadać za kampanię wyborczą do europarlamentu.

Czy "szczur" zostanie złapany? Rzecznik dyscypliny PiS Marek Suski: - Ja się deratyzacją nie zajmuję. Nie wiem, gdzie są szczury, ale na pewno nie w PiS. Lepiej zaczęlibyście pisać, co wyprawia PO, zamiast szukać dziury w całym.

http://wyborcza.pl/1,75248,6459560,PiS__Polowanie_na_szczury.html

Przemek

--

Poseł Janusz Palikot o  braciach Kaczyńskich:
"Dajemy się oszukiwać durnym bliźniakom"

Pisuarowe szczurołapy.