Pisuarowo - moherowy cham!

Data: 2009-06-02 14:25:49
Autor: Jarek orędownik PO
Pisuarowo - moherowy cham!
"Do k.... nędzy! Jak was potrzeba, to was nie ma!". Według "Expressu Ilustrowanego", właśnie w taki sposób prezydent Łodzi sponiewierał słownie strażnika miejskiego. Do incydentu z udziałem prezydenta Jerzego Kropiwnickiego, jednego z przechodniów oraz strażnika miejskiego doszło przy ul. Piotrkowskiej.

http://www.tvn24.pl/-1,1603283,0,1,kropiwnicki-do-straznika-gdzie-masz-ch-czapke,wiadomosc.html

Przemek

"Gdzie masz ch... czapkę?! - pytał Kropiwnicki. A na koniec rzucił: "Trzeba się zastanowić, czy by was nie rozwiązać, bo do niczego się nie nadajecie".

--
Współtwórca kampanii wyborczej PiS zatrzymany i aresztowany. Michał B. jest także znany jako autor filmu "Nocna zmiana".

W trosce o los Ojczyzny olej pisuar, wybierz Platforme Obywatelską! Lista numer 9.

Data: 2009-06-03 01:55:20
Autor: p47
Pisuarowo - moherowy cham!

Użytkownik "Jarek orędownik PO" <adres@email.pl> napisał w wiadomości news:h035pt$ito$2inews.gazeta.pl...

Współtwórca kampanii wyborczej PiS zatrzymany i aresztowany. Michał B. jest także znany jako autor filmu "Nocna zmiana".

Został zwolniony, bo aresztowanie było nieuzasadnione!
Ale takim asom z PO, jak Sawicka, Misiak, Palikot pasożytujacy na
studentach i emerytach;-), czy też Kurnatowski wciąż nawet włos z głowy nie
spadł, mimo ich przekrętów!

W trosce o los Ojczyzny olej pisuar, wybierz Platforme Obywatelską

Przysłużysz się tym Niemcom i ruskim, bo to oni Tuska i PO wspierają, a PiS,
a w szczególności pp. Kaczyńskich w Moskwie i Berlinie nienawidzą, a jak
wiadomo, akurat w tych stolicach nic tak na sercu nie leży jak wyłącznie
nasze dobro i troska o taki  wybór naszych przywódców, by o polski interes
potrafili SKUTECZNIE zabiegać!  I w ogóle to by nam w Moskwie i Berlinie
nieba przychylili;-),
I właśnie pewno z tej troski o Polaków ta dziwnie zsynchronizowana niechęć
do pp. Kaczyńskich i wspieranie rządów PO..
;-)

Data: 2009-06-02 14:27:36
Autor: Tzva Adonai
Pisuarowo - moherowy cham!
"Gdzie masz ch... czapkę?! - pytał Kropiwnicki. A na koniec rzucił: "Trzeba się zastanowić, czy by was nie rozwiązać, bo do niczego się nie nadajecie".

Nawet najgorsi bolszewiccy zwyrodnialcy ze stalinowskiej Rosji nie zwracali się
w ten sposób do swoich podwładnych...

Data: 2009-06-02 14:35:09
Autor: Jarek orędownik PO
Pisuarowo - moherowy cham!

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał

[...]

Za tego chuja, to ten pseudokatolicki cham, powinien dostac w ryj tak, żeby się nogami nakrył. Własnie za to, ze mówił do podwładnego. Skądinąd jestem daleki od popierania SM.

Przemek

Data: 2009-06-02 14:54:42
Autor: awe
Pisuarowo - moherowy cham!
Nie mam zadnego stosunku do Kropiwnickiego. Nie znam go za dobrze. Najdziwniejsze dla mnie jest to ze czerwona lodz wybrala go. Lodz to bardzo dziwne miasto. Przez wiele lat nie chcialem ani razu tam przyjechac bo kojarzylo mi sie z bieda i bylo to miasto takie robotnicze, nedzne i szare.
Dzis znam Lodz w miare dobrze. Co mnie zdzwilo ze tam walczy sie z bezrobociem w dziwny sposob. Np kazdy plac czy ulica gdzie jest miejsce do zaparkowania samochodu obstawiany jest przez parkingowych. Stoja inkasuja kase.
Kropiwnickiego jednak zawsze mialem za osobe kulturalna.
awe

Data: 2009-06-02 15:21:12
Autor: HaMMeR
Pisuarowo - moherowy cham!
Jarek orędownik PO wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Nie rozumiem.., o co ci chodzi?
Przyzwyczajaj sie, bo wlasnie tak do was, platfusiane
menele, bedzie  sie przemawiac, abyscie uchwycili przynajmniej
co trzecie slowo!

Data: 2009-06-02 15:28:09
Autor: Jarek orędownik PO
Pisuarowo - moherowy cham!
Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał

Nie rozumiem.., o co ci chodzi?

Wcale się nie dziwię. Pisuarowo - moherowe chamstwo tak się do siebie zwraca.

Przemek

Data: 2009-06-02 17:05:18
Autor: Piotr
Pisuarowo - moherowy cham!
Dnia Tue, 02 Jun 2009 15:21:12 +0200, HaMMeR napisał(a):

Nie rozumiem.., o co ci chodzi?
Przyzwyczajaj sie, bo wlasnie tak do was, platfusiane
menele, bedzie  sie przemawiac, abyscie uchwycili przynajmniej
co trzecie slowo!

Ten akurat chuj, powinien czapkę zdjąć. Zanim się go gdziekolkiek
wpuści.
Piotr

Data: 2009-06-02 17:30:22
Autor: HaMMeR
Pisuarowo - moherowy cham!
Piotr wrote:
[...]

  i zostawic w szatni bat..!:)

Data: 2009-06-02 18:04:41
Autor: awe
Pisuarowo - moherowy cham!

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:4a25458e$0$29884$f69f905mamut2.aster.pl...
Piotr wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -
ja poderzewam, a nie znam sytuacji bo nawet nie czytalem tekstu z linka, ze byc moze ten Kropiwnicki tak dobrze znal sie z tym czlowiekiem ze oni tak z sympatii do siebie gadali slangiem lodzkim
Naprawde ta lodz to fantastyczne miasto. W ciagu krotkiego czasu na miejscu paru wiosek powstalo wielkie industrialne wielokulturowe miasto z ludzmi oderwanymi od tradycji.
Mentalnosc tych ludzi mnie przeraza. Naprawde nie potrafie zrozumiec tak wielkiego poparcia dla SLD w porownaniu do innych rejonow Polski. Moze oni mylnie sie z nimi utozsamiaja ze wzgledu na powszechne proletariackie pochodzenie.
awe

Data: 2009-06-02 18:10:10
Autor: Stefann
Pisuarowo - moherowy cham!
[...]

No widzisz, wszystko sie zgadza. Proletariusze z lodzkich fabryk wybrali sobie Kropiwnickiego na prezydenta. I jezyk, adekwatny i inteligencja ;)))

Zennon

Data: 2009-06-02 19:15:37
Autor: awe
Pisuarowo - moherowy cham!

Użytkownik "Stefann" <tu@blisko.pl> napisał w wiadomości news:h03ise$jtt$1news.task.gda.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
no wlasnie, dla mnie to dziwne, ale wbrew pozorom wcale nie uwazam ze jest to jakies zle miasto. Na swoj sposob bardzo lubie Lodz. To miasto z charakterem i masa ciezko pracujacych i niskooplacanych ludzi. Jest mi po prostu ich zal...
awe

Data: 2009-06-03 06:55:02
Autor: cytryna
Pisuarowo - moherowy cham!
> [...]

No widzisz, wszystko sie zgadza. Proletariusze z lodzkich fabryk wybrali sobie Kropiwnickiego na prezydenta. I jezyk, adekwatny i inteligencja ;)))

Nie tylko wybrali Kropiwnickiego ale także oberchama i kapusia (TW Leonard), tego od sprzedanej narzaczonej - Myszkiewicza, stamtąd tak wywodzi się baron SLD Pęcak, wszyscy kwalifikują się do zasiedlenia budynku socjalnym na ul.
Smutnej. Smutny jest ten pookrągłostołowy świat.

Data: 2009-06-03 12:57:17
Autor: xcihy
Pisuarowo - moherowy cham!

[...]

To Kropa jest z SLD?
xc

Data: 2009-06-03 09:19:59
Autor: Vic
Pisuarowo - moherowy cham!
awe wrote:
[...]

Ja mysle, ze glosuja na SLD, bo maja poglady lewicowe, ale bardziej w strone liberalna.
Gdyby byli w tej swojej lewicowosci bardziej radykalni i bardziej na lewo to glosowaliby nie na SLD, a na PiS..

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)