Pisuarowo - moherowy cham!

Data: 2009-06-02 14:54:42
Autor: awe
Pisuarowo - moherowy cham!
Nie mam zadnego stosunku do Kropiwnickiego. Nie znam go za dobrze. Najdziwniejsze dla mnie jest to ze czerwona lodz wybrala go. Lodz to bardzo dziwne miasto. Przez wiele lat nie chcialem ani razu tam przyjechac bo kojarzylo mi sie z bieda i bylo to miasto takie robotnicze, nedzne i szare.
Dzis znam Lodz w miare dobrze. Co mnie zdzwilo ze tam walczy sie z bezrobociem w dziwny sposob. Np kazdy plac czy ulica gdzie jest miejsce do zaparkowania samochodu obstawiany jest przez parkingowych. Stoja inkasuja kase.
Kropiwnickiego jednak zawsze mialem za osobe kulturalna.
awe

Pisuarowo - moherowy cham!