Pisuarowy recydywista nie będzie więcej zagrażał innym użytkownikom dróg.

Data: 2009-11-09 21:48:13
Autor: Roger Perejro
Pisuarowy recydywista nie będzie więcej zagrażał innym użytkownikom dróg.
Koniec drogowych szarży Jacka Kurskiego. Eurodeputowany z PiS nie będzie już przekraczał dozwolonych prędkości, bo. nie będzie siadał za kierownicą. - Immunizowałem się na media i zatrudniłem kierowcę - przyznał w rozmowie z reporterem RMF FM.
Jak informuje RMF FM, Jacek Kurski stwierdził, że za czyny innych osób nie odpowiada i nie ma pewności, że jego kierowca zawsze będzie jeździł zgodnie z przepisami.

Przypomnijmy, ponad miesiąc temu Kurski tak bardzo spieszył się na otwarcie swojego biura poselskiego w Olsztynie, że złamał przepisy.

http://wiadomosci.onet.pl/2075218,11,koniec_drogowych_szalenstw_europosla_pis,item.html

Przemek

--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Data: 2009-11-10 21:12:47
Autor: pluton
Pisuarowy recydywista nie będzie więcej zagrażał innym użytkownikom dróg.
Immunizowałem się na media i zatrudniłem kierowcę - przyznał w rozmowie z
reporterem RMF FM.

Powinien jeszcze zatrudnic lokaja, pokojowke i kogos,
kto bedzie za niego myslal.

Nullification

Pisuarowy recydywista nie będzie więcej zagrażał innym użytkownikom dróg.